Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
bonetone schreef:En weer eens een laagdaks prestige. Helaas geen interieur foto’s.
Hmmmm…!

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nog een prachtige laagdaks Prestige. Aan de interieurfoto te zien een automaat.
Pfff, als ik nu in de markt zou zijn voor een Prestige…
Dan nog een klein stukje doorrijden, dan kan je meteen deze witte GTI ophalen.
En op de terugweg deze break meenemen. Hoewel…, deels overgespoten in een lichtere kleur. Laat maar…

Totaal aantal Berichten: 17421
- CX 2400 Super
Volgens de adverteerder zou het zelfs de oudste overlevende Prestige zijn!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
par eXeMple! schreef:Nog een prachtige laagdaks Prestige. Aan de interieurfoto te zien een automaat.
Toen was er nog geen automaat, of bedoel je een C-matic?

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
RensKorevaar schreef:Volgens de adverteerder zou het zelfs de oudste overlevende Prestige zijn!
Er zit alleen geen leer in, maar goed dan koop je dit lijk voor 1000. Meteen goed voor de onderdelen voorraad…

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
bonetone schreef:par eXeMple! schreef:Nog een prachtige laagdaks Prestige. Aan de interieurfoto te zien een automaat.
Toen was er nog geen automaat, of bedoel je een C-matic?
Klopt, ik zag de pookknop aan voor een automaatbediening. Maar idd gewoon een handbak. Nog beter…
C-matic is het niet denk ik want dan had het embleempje achterop gestaan.
Package deal! Een prestige en een rode GTI, allebei turbo2 voor 4200 euro!
Vlak bij Le Mans, dat is goed te doen dus.

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
bonetone schreef:Tussen de trucks bij autobedrijf Thunder Alley: een limousine uit 1988. In ieder geval netjes gepoetst, ze hadden er wel even wieldoppen op kunnen zetten….
...en de thermostaat kunnen repareren! 99 graden op het display, lijkt mij aan de warme kant…
Mooi kleurtje wel;-)
bonetone schreef:Package deal! Een prestige en een rode GTI, allebei turbo2 voor 4200 euro!
Vlak bij Le Mans, dat is goed te doen dus.
hm, als de eerste indruk van die Prestige representatief is, is die alleen al de prijs waard ...
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
jmmj schreef:bonetone schreef:Tussen de trucks bij autobedrijf Thunder Alley: een limousine uit 1988. In ieder geval netjes gepoetst, ze hadden er wel even wieldoppen op kunnen zetten….
...en de thermostaat kunnen repareren! 99 graden op het display, lijkt mij aan de warme kant…
Mooi kleurtje wel;-)
Mijn 1e turbo 2 ging in de zomer nog wel eens naar 98 graden, maar 99 heb ik nog nooit gezien…. Wel een mooie bak, alleen tsja, dat interieur (is persoonlijk, I know). Ik weet nog een zwart lederen interieur voor een prestige incl. deurpanelen te staan… hmmmmm
Iemand een Xantia kopen voor 1.950 euro of meer?
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Poe, dat standaard grijze Prestige interieur lubbert al net zo hard als menig serie 1 stofje…
En die 99 graden, ach, kijk even naar de buitentemperatuur op datzelfde centrale display…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
wat is dit dan?
‘t Lijkt heel wat: strak in de bekleding en met authentieke telefoon ...
en een op het eerste gezicht strakke break.
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250
Dat is een aalstrakke prestige met verschrikkelijk foutieve rvs lijstjes op de motorkap.Maar heeft hij nou de rubbertjes onder de koplampen nou zilvergrijs geverfd?

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
25trd schreef:jmmj schreef:bonetone schreef:Tussen de trucks bij autobedrijf Thunder Alley: een limousine uit 1988. In ieder geval netjes gepoetst, ze hadden er wel even wieldoppen op kunnen zetten….
Mooi kleurtje wel;-)
Mijn 1e turbo 2 ging in de zomer nog wel eens naar 98 graden, maar 99 heb ik nog nooit gezien…. Wel een mooie bak, alleen tsja, dat interieur (is persoonlijk, I know). Ik weet nog een zwart lederen interieur voor een prestige incl. deurpanelen te staan… hmmmmm
Iemand een Xantia kopen voor 1.950 euro of meer?
Ik weet niet of het bij diesels anders is, maar bij mij komt de watertemp amper in de buurt van de 90…
Dan vind ik 99 toch wel erg hoog

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ook een (turbo)diesel hoort niet boven de 93 graden te komen.
Die Prestige is wel lekker verprutst, dat interieur hoort er ook niet in volgens mij.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)