4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4

Inbouw lpg DS
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2259

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 07 februari 2011 02:48 PM
  [ # 46 ]
pvanessen schreef:

Ja maar de kinderen zijn er al (ben het bonnetje kwijt Smile) en de gastank (maar dan die stomme donut) ligt al in de DS en die verkoop ik echt niet!

Zie trouwens net dat mijn avatar hopeloos verouderd is: inmiddels is de cabrio Bleu Platine (net als die van papa)

Zo’n donuttank lijkt me juist heel handig: je hebt dan altijd nog de optie om de achterbank eruit te halen en lange voorwerpen te vervoeren. Met een normale gastank kan dat dus nooit meer.

Profiel  

pvanessen
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 249

- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
Gepost: 07 februari 2011 07:59 PM
  [ # 47 ]
fluidphreak schreef:
pvanessen schreef:

Ja maar de kinderen zijn er al (ben het bonnetje kwijt Smile) en de gastank (maar dan die stomme donut) ligt al in de DS en die verkoop ik echt niet!

Zie trouwens net dat mijn avatar hopeloos verouderd is: inmiddels is de cabrio Bleu Platine (net als die van papa)

Zo’n donuttank lijkt me juist heel handig: je hebt dan altijd nog de optie om de achterbank eruit te halen en lange voorwerpen te vervoeren. Met een normale gastank kan dat dus nooit meer.

Ruilen? Ik vind ‘m echt rampzalig. Bovendien is de DS niet de verhuisauto, das de moderne troen.

Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace

Profiel  

boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 809

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 08 februari 2011 04:28 PM
  [ # 48 ]
boeman schreef:
rvdb20 schreef:

Bedankt Boeman! Zeer nuttige info! Wel Cameleon wielen trouwens he Wink

Scherp gezien! Ik bedenk me net dat het seatframe van een cameleon ook groter is dan een frog, en dat de duwstang uitschuifbaar is, zal morgen even opmeten of dit gevolgen heeft.

Even nagemeten, het zitje (of wieg) van een cameleon is ongeveer 5 cm langer dan van een frog, maar het chassis van een cameleon is weer 7 cm korter dan van een frog vanwege de verstelbare duwstang. Conclusie, beide passen achter in een DS zoals op de foto’s aangegeven.

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  

rvdb20
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 422

Gepost: 08 februari 2011 05:57 PM
  [ # 49 ]

Dank!

2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971

Profiel  

4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4