




















Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
pvanessen schreef:Ja maar de kinderen zijn er al (ben het bonnetje kwijt
) en de gastank (maar dan die stomme donut) ligt al in de DS en die verkoop ik echt niet!
Zie trouwens net dat mijn avatar hopeloos verouderd is: inmiddels is de cabrio Bleu Platine (net als die van papa)
Zo’n donuttank lijkt me juist heel handig: je hebt dan altijd nog de optie om de achterbank eruit te halen en lange voorwerpen te vervoeren. Met een normale gastank kan dat dus nooit meer.




Totaal aantal Berichten: 249
Geregistreerd: 29-07-2003
- ID/DS DS 21 IE Pallas
- C4 (2004-heden) 1.6 HDiF
fluidphreak schreef:pvanessen schreef:Ja maar de kinderen zijn er al (ben het bonnetje kwijt
) en de gastank (maar dan die stomme donut) ligt al in de DS en die verkoop ik echt niet!
Zie trouwens net dat mijn avatar hopeloos verouderd is: inmiddels is de cabrio Bleu Platine (net als die van papa)
Zo’n donuttank lijkt me juist heel handig: je hebt dan altijd nog de optie om de achterbank eruit te halen en lange voorwerpen te vervoeren. Met een normale gastank kan dat dus nooit meer.
Ruilen? Ik vind ‘m echt rampzalig. Bovendien is de DS niet de verhuisauto, das de moderne troen.
Peter van Essen
DS 21 IE Pallas h, 1970
Renault Espace









Totaal aantal Berichten: 809
Geregistreerd: 08-05-2005
- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
boeman schreef:rvdb20 schreef:Bedankt Boeman! Zeer nuttige info! Wel Cameleon wielen trouwens he
Scherp gezien! Ik bedenk me net dat het seatframe van een cameleon ook groter is dan een frog, en dat de duwstang uitschuifbaar is, zal morgen even opmeten of dit gevolgen heeft.
Even nagemeten, het zitje (of wieg) van een cameleon is ongeveer 5 cm langer dan van een frog, maar het chassis van een cameleon is weer 7 cm korter dan van een frog vanwege de verstelbare duwstang. Conclusie, beide passen achter in een DS zoals op de foto’s aangegeven.
ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!
Dank!
2CV6 Special 1981, ID20 Break 1971