5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
USB in combinatie Myway navigatiesysteem
vvhds3
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 20
Geregistreerd: 19-02-2011

Gepost: 30 mei 2011 11:06 PM
  [ # 61 ]
eendmans schreef:
vvhds3 schreef:

Maar ik begrijp nu dat de kwaliteit van muziek via bluetooth te wensen over laat. Jammer dat met MyWay ook de USB-poort vervalt!
Ik heb contact gehad met een technische man van Citroen, en hij gaat binnenkort zelf nog eens proberen of hij toch niet een USB-box op MyWay kan aansluiten. Die USB-box krijgt namelijk ook van tijd tot tijd een software update. Dit zou dan de beste optie worden.

Ik weet niet wat voor een “technische man"je dan gesproken hebt bij Citroën maar het is al bijna een jaar mogelijk een accessoire USB-box aan te sluiten op een MyWay. Dit heb ik bij mijn eigen DS3 ook gedaan en werkt gewoon. Het nadeel is dat ook hier een flink bedrag voor neergelegd moet worden en dat de functionaliteit zwaar tegen valt. Ik heb nu wel 3 extra aansluitingen op mijn MyWay, een AUX, een I-Pod en een USB. Omdat ik zelf alleen een USB-stick gebruik die vol met muziek staat bevalt dit mij prima. Voor mensen met een I-pod/I-phone zou ik het afraden omdat het dat extra geld niet waard is en bijvoorbeeld stuurwielbediening slechts gedeeltelijk mogelijk is.

Ik heb de man gesproken die de mensen van Citroen Nederland opleidt voor wat betreft de navigatiesystemen.
Ja, het is bekend dat de USB box wel kan worden aangesloten, maar dat je dan niet de functionaliteit van een USB stick hebt. Hier blijft dus nog wel wat te wensen over. De USB box heeft zelf ook software aan boord, en na een update hiervan was de door jou genoemde functionaliteit mogelijk. Maar dan voegt het niets aan functionaliteit toe in vergelijking met de al aanwezige AUX aansluiting.
De betreffende man zou, zoals gezegd, zelf nog met de USB box gaan experimenteren in zijn nieuw te ontvangen lease auto. Alleen heeft hij net zijn nieuwe auto gekregen, en ook al is dit een Exclusive uitvoering, er zit geen MyWay in… Hij kan er dus niet zelf mee aan het knutselen, maar hij zal het nog ter sprake brengen op de 2 maandelijkse vergadering met de Technische Dienst/Technisch Platform.
Hij heeft ook het youtube filmpje gezien van streaming audio op MyWay, maar kon niet bevestigen of het wel of niet komt en wanneer. Eind van het jaar zou volgens hem niet onlogisch zijn, gezien het nieuwe modeljaar.

Profiel  
 
eendmans
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 332
Geregistreerd: 17-12-2004

- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
- GS/GSA GSA Break 1299 Cottage
- DS 7 DS7 Crossback E-Tense 4x4
Gepost: 30 mei 2011 11:16 PM
  [ # 62 ]
kappies schreef:
eendmans schreef:
kappies schreef:

Hallo Mensen met een My-Way stuur een email naar Citroen en geef aan dat we eisen dat er een recente update moet komen voor de NAVIGATIE ik heb het al gedaan en als iedereen het doet dan komt het misschien toch nog goed

Nou nou, dat maak ik zelf nog wel uit hoor!  tongue wink

Nou het hoeft niet hoor,  maar oude kaarten leveren op een nieuwe auto en dan in oktober een update op de markt brengen waar je €149 moet betalen, ik weet niet hoe het bij u ligt maar ik heb geen leggende gelden hoor.
En het is in de wet geregeld dat als er een ” ondeugd ” product geleverd is je ook rechten heb en dat slaat dan op de kaarten en niet op het apperaat want daar ben ik zeer tevreden over evenals de DS3

Zeg maar “je” hoor en je hebt misschien gelijk maar ik zou het persoonlijk wel op prijs stellen dat ik er niet op aangedrongen wordt om iets te doen. Persoonlijk heb ik geen problemen met mijn kaarten hoewel inderdaad lang niet alles er op staat, ook wegen die er al geruime tijd liggen. Onlangs ontving ik toevallig een mail van Navteq dat een wijziging die ik in 2008 had doorgegeven nu “al” was doorgevoerd. Omdat ik zelf bij Peugeot werkzaam ben weet ik dat PSA volledig afhankelijk is van Navteq en zij zijn dus blijkbaar niet zo vlot. Hoewel het wel zo is dat ik een product bij Citroën koop en dus vind dat zij voor deze achterhaalde database eindverantwoordelijk zijn.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Profiel  
 
eendmans
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 332
Geregistreerd: 17-12-2004

- ID/DS DSuper 5
- SM 3.0 Carb bvm5
- GS/GSA GSA Break 1299 Cottage
- DS 7 DS7 Crossback E-Tense 4x4
Gepost: 30 mei 2011 11:18 PM
  [ # 63 ]
vvhds3 schreef:

Ik heb de man gesproken die de mensen van Citroen Nederland opleidt voor wat betreft de navigatiesystemen.
Ja, het is bekend dat de USB box wel kan worden aangesloten, maar dat je dan niet de functionaliteit van een USB stick hebt. Hier blijft dus nog wel wat te wensen over. De USB box heeft zelf ook software aan boord, en na een update hiervan was de door jou genoemde functionaliteit mogelijk. Maar dan voegt het niets aan functionaliteit toe in vergelijking met de al aanwezige AUX aansluiting.
De betreffende man zou, zoals gezegd, zelf nog met de USB box gaan experimenteren in zijn nieuw te ontvangen lease auto. Alleen heeft hij net zijn nieuwe auto gekregen, en ook al is dit een Exclusive uitvoering, er zit geen MyWay in… Hij kan er dus niet zelf mee aan het knutselen, maar hij zal het nog ter sprake brengen op de 2 maandelijkse vergadering met de Technische Dienst/Technisch Platform.
Hij heeft ook het youtube filmpje gezien van streaming audio op MyWay, maar kon niet bevestigen of het wel of niet komt en wanneer. Eind van het jaar zou volgens hem niet onlogisch zijn, gezien het nieuwe modeljaar.

Tot nu toe is de laatste USB-box versie 3.03, met de oude 3.01 was aansluiting op de MyWay niet mogelijk. Nu dus wel maar het werkt nog steeds niet optimaal om het maar netjes te zeggen…

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 31 mei 2011 10:07 PM
  [ # 64 ]

Eendmans, kun jij mij aangeven wat met de jongste versie wel werkt en wat niet werkt ?
Heb nog steeds belangstelling maar bij mijn dealer kijken ze me aan of ik iets raars zeg als ik vraag wat er nu wel werkt en wat niet

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook