Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Spuitbeurtje in een originele knalkleur? Ben je volgens mij een spekkoper…
Way out in the water, see it swimming.
25trd schreef:Ik hoop niet dat ze hierop een bod hoger dan 500 euro verwachten…
Wie heeft daar nu een bod van 100 euro op gedaan?

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Ook al is het een naamgenoot van mij: ik was het niet

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
jmmj schreef:Phew, op de kleur na zit dit wel errug dicht bij mijn ideale CX: belastingvrije, origineel Nederlandse CX met automaat én werkende airco!
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/462360916-citroen-cx-gti-automaat-bj-1985.html
Zonder VIP optie?
Volgens mij zitten hier ook geen elektrische ramen achter op dan. Ook de elektrische spiegels ontbreken.
Dat zou hem wel af maken
Onder de kap is het wel een plaatje!
En wat is er nou weer mis met de kleur?
Arjan Verkade schreef:En wat is er nou weer mis met de kleur?
Overdag lelijk als de nacht, maar ‘s nachts bij kunstlicht een pareltje.
Nelis Infra schreef:Ook al is het een naamgenoot van mij: ik was het niet
Ik dacht al, zo wordt het nooit wat Niels

Totaal aantal Berichten: 763
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
Arjan Verkade schreef:jmmj schreef:Phew, op de kleur na zit dit wel errug dicht bij mijn ideale CX: belastingvrije, origineel Nederlandse CX met automaat én werkende airco!
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/462360916-citroen-cx-gti-automaat-bj-1985.html
Zonder VIP optie?
Volgens mij zitten hier ook geen elektrische ramen achter op dan. Ook de elektrische spiegels ontbreken.Dat zou hem wel af maken
Onder de kap is het wel een plaatje!En wat is er nou weer mis met de kleur?
Dat IS het nou juist Arjan! Mooie tint hoor, daar niet van, maar het IS geen kleur!
Grijs: mengsel van zwart en wit, geen van beide kleuren -> eindresultaat IsOokGeenKleur
Nee van mij mag het wat knalleriger, het liefst ‘gewoon’ weer cassis nacré (maar dat is alleen in 88 geleverd) en als het een originele serie 2 85-er kleur moet zijn heb ik de beperkte keuze uit rouge delage of rouge florentin… Nog liever ga ik dan een paar jaartjes verder terug voor een serie 1, met (in het automatentijdperk) juweeltjes als brun vesuve, vert tamarin, rouge massena… mijn favoriete CX kleur uberhaupt, brun scarabeé, is voor het laatst geleverd in 1979 en ik geloof dat de volautomaat pas in 1980 of 81 leverbaar werd
Mbt die vip-optie, ach er moet altijd wat te wensen over blijven toch? Electrische ramen achter en electrische spiegels zijn begeerlijk maar vreemd genoeg heb ik die nu ook niet (schijnt dat dat niet standaard was op in Duitsland geleverde 25 GTi’s…)

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
De VIP optie (incl. elek ramen achter en spiegels) was volgens mij in de begin jaren van de serie 2 nooit standaard. (wel op een Turbo).
In de latere bouwjaren werd dit wel standaard. Of dit in Duitsland afweek weet ik niet, je zou denken van niet want juist daar zie je vaak luxe uitvoeringen
Het hele kleur verhaal wordt een lange discussie
Uiteindelijk heeft iedereen zijn eigen mening. Maar cassis nacré is ook mooi.

Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive

- CX 2200
- C-Zero EV
*zwijmel* Jawel JaapJ, brun rocquebrun is HE-LE-MAAL goedgekeurd! Maar ja, da’s weer geen automaat

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Een 2.2 diesel met automaat bestaat niet, toch? En volgens mij wil je dat ook niet Jaco…
Ze is trouwens wel heel erg fraai zeg!
“kan je zo mee naar Zuid-Frankrijk” ...
de bepakking zit er ook al in
ex: CX 20 RE 1988 (TB-19-GT)
ex: C8 2.2 16v Line Ambiance
overig: Ford Focus CC
overig: Mercedes-Benz EQB 250

- CX 2200
- C-Zero EV
par eXeMple! schreef:Een 2.2 diesel met automaat bestaat niet, toch? En volgens mij wil je dat ook niet Jaco…
Ze is trouwens wel heel erg fraai zeg!
Ach, wat ik wil, daar kunnen boeken vol over worden geschreven maar dan krijg ik vast een ‘off topic’ aan mijn broek
Diesel met automaat lijkt mij eigenlijk een geweldige combi maar dat is op de CX nu eenmaal nooit geleverd (en aangezien de CX de enige auto is waarin ik bereid ben het merendeel van mijn kilometers te rijden, is deze optie uitgesloten). Dus als ik voor originaliteit ga (en geen 84-er in Rouge Soleil oid wil spuiten) dan moet ik kiezen tussen het comfort van een automaat en de visuele voldoening van de naar mijns inziens mooiste kleuren waarin de CX is geleverd…de kleuren die ik het mooiste vind stammen uit de begintijd van de CX, toen een automaat nog niet leverbaar was, dus moet ik eieren voor mijn geld kiezen en een automaat gaan nemen met een iets minder knallende kleur…

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Of een S2, met automaat, en een denderende kleur.
Nee, nee! Ik weet het nog beter! De gulden middenweg!
[x] Knalkleur
[x] Soort van automaat
[x] Leer
[x] Airco
[x] Belastingvrij
[ ] Starten, lopen, wegrijden.

- CX 2200
- C-Zero EV
Hey hoe komt het dat ik ineens een soort sub-topic ben geworden in het ‘te koop’ draadje??? Eerst mijn twee huidige voitures maar verkopen, dan gaan we praten
(ok, dat past dan wel weer in ‘te koop’, mooie cassis nacre CX 25 GTi en vert vega XM 3.0 V6.24 te koop…maar dat doe ik binnenkort wel in de daartoe geëigende forumdraadjes)
Die s2 automaat in knalkleur past precies in mijn straatje hoor! Als het tenminste een automaat zou zijn… Ik zie het, het staat in de advertentie, maar een Turbo is nooit als automaat geleverd en op het dashboard zijn de automaatstand-indicatielampjes ook niet aanwezig dus dat betreft een verkeerd aangevinkt vakje van de verkoper!