38 van de 38
« Eerste  < Vorige 36 37 38
   
Een heerlijk rijdende SM heeft een nieuw baasje
adiante
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 286
Geregistreerd: 18-08-2006

Gepost: 20 juni 2012 02:19 PM
  [ # 556 ]

Ik begrijp het. Het budget-dilemma komt me bekend voor!

Citroën SM
French show, Italian go…

Profiel  
 
marcovandernoordaa
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 60
Geregistreerd: 13-02-2011

- Ami 6 Break Commerciale (1965)
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 Exclusive
- Traction Avant 11 BN (1954)
Gepost: 27 juni 2012 12:58 AM
  [ # 557 ]

Netjes gedaan hoor, daar zal de nieuwe eigenaar blij mee zijn! cool smile

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 27 juni 2012 08:40 AM
  [ # 558 ]

Tja, zodra alles helemaal is geregeld, zal ik weer een nieuwe titel verzinnen en wie weet dat de aanstaande eigenaar dan verder wil vertellen over de belevenissen met de heerlijk rijdende SM cheese.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 29 juni 2012 12:32 PM
  [ # 559 ]

Vanmiddag is het zover, de SM gaat over naar Marco. Afgelopen weekend tijdens de clubbarbecue hebben we er een klap op gegeven. Marco wilde nog wel het originele interieur dat ik pas geleden heb gekocht erin hebben in plaats van het herstelde interieur. Sinds ik kennis maakte met de Italiaanse verzamelaar Enzo die een berg huiden heeft laten namaken, is het bezit van een origineel interieur wat minder principieel geworden. Ik kan een nieuw interieur met exact het juiste leer laten maken. Dat is misschien wel zo mooi met een volledig gerestaureedrde auto en dus is het ook goed dat het interieur in deze SM blijft zitten. De auto verdient het.

Ik hoop dat Marco net zoveel lol gaat beleven aan de auto als ik heb gedaan. Het is een beetje met pijn in het hart, dat ik afscheid neem. Maar het is goed zo. Het moest zo zijn dat deze SM op mijn pad kwam. De auto heeft me in staat gesteld kleine jongensdroompjes te doen uitkomen. En ik heb dat nog kunnen delen met met jeugdvriendje John. Later als we groot zijn, wordt het een SM, de mooiste auto ter wereld, of wordt het de Rolls Royce Silver shadow, de beste auto ter wereld. John en ik hebben nog fijn met de SM over de straat geboenderd met een SM, op weg naar Parijs, waar we met de club het Conservatoire hebben bezocht. Als we de restauratie hadden moeten afwachten, was het niet gelukt. John is vorig jaar overleden. het heeft nog een ‘grappig’ moment opgeleverd. John was erg gehecht aan het leven en streed echt tot de allerlaatste snik. Het was uiteraard een op voorhand verloren strijd. Tijdens z’n laatste rit reden we toevallig nog een stukje met elkaar op. Ik zag zo’n grijs-zwarte Amerikaan een stukje voor me rijden op de ring Utrecht. Het moest ‘m zijn gezien tijdstip en rijrichting. Dus ben ik er naast gaan rijden met de SM. Het leek me wel mooi de begeleiding van de Diva op de laatste rit. Het liep anders. De chauffeur miste de parallelrijstrook om de ring Noord te kunnen pakken en moest door naar Breukelen om te keren. John had nog even geen zin om te gaan….

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
 
38 van de 38
« Eerste  < Vorige 36 37 38
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook