





















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Martinbap schreef:Ik heb zelf vier stalen velgen bij Peter Bonhof in Epe gehaald. En voor een stuk minder dan 83 euro per stuk.
O ja? En ook in TRX-maat?
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Diesel Rinus schreef:@ La Leo:
Ik heb ook nog 2 of drie van die velgen rondslingeren met de kunststof dopjes er nog (grotendeels) in, als ik zover ben dat ze van de “ambulance nomalisée” af mogen zal ik aan je voorraad denken!
Tof! Is voor een goede vriend van mij hoor. Als ik die wielen tegenkom geef ik hem altijd een seintje of ik leg ze apart voor als hij eens langs komt.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




Totaal aantal Berichten: 234
Geregistreerd: 14-06-2011
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
La Léo schreef:Martinbap schreef:Ik heb zelf vier stalen velgen bij Peter Bonhof in Epe gehaald. En voor een stuk minder dan 83 euro per stuk.
O ja? En ook in TRX-maat?
Geen idee, ik heb het over 14 inch maat banden, was ook niet van plan 350 euro per band te gaan betalen. resulteert wel dat ik ondertussen acht lichtmetalen velgen in de kelder heb liggen.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
Ja, maar mijn punt was dus: die 83 euro is voor vrij zeldzame wielen in TRX-maat en dat is iets anders als 14 inch staal, die je op elke straathoek vindt.
Die kelder vol lichmetalen wielen kan nog best iets opbrengen als ze netjes zijn. Ik zou ze verpatsen, er is veel vraag naar!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D




Totaal aantal Berichten: 234
Geregistreerd: 14-06-2011
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
edit mod: gelieve het direct voorgaande bericht niet te citeren
Ik snap je punt, maar zag Ad zijn opmerking over de kosten van TRX banden. Als je wilt weten of Peter ze nog heeft, geef hem een belletje. Ondanks hij de laatste jaren behoorlijk heeft opgeruimd, heeft hij nog heel veel spullen.
Wat betreft die velgen, ze staan hier tussen de advertenties en op marktplaats ed. De vier GTI wielen zijn al gereserveerd, de vier blokjeswielen blijven nog even hier wonen.






















Totaal aantal Berichten: 3673
Geregistreerd: 24-05-2007
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
GTi wielen zijn toch blokjeswielen??
Of bedoel je Turbowielen?
Anyway… ik denk sowieso niet dat de TRX-maat een blijvertje gaat zijn op de auto van Ad. Hij doet er aldus verstandig aan bij jou te winkelen!
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D
atak schreef:en de voorkant
Deze koplampen wil ik ook wel vast hebben
ik ga dagelijks rijden in mijn cx,behalve in de winter




Totaal aantal Berichten: 234
Geregistreerd: 14-06-2011
- Xsara Picasso 1,8i 16v G3
- CX 2.2 TRS
La Léo schreef:GTi wielen zijn toch blokjeswielen??
Of bedoel je Turbowielen?Anyway… ik denk sowieso niet dat de TRX-maat een blijvertje gaat zijn op de auto van Ad. Hij doet er aldus verstandig aan bij jou te winkelen!
Bedoelde ik inderdaad


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Ik zag die stalen TRX-velgen voor ‘t eerst onder een serie 1 GTI - met alle ronde dopjes nog in de gaten. En eerlijk gezegd - ik vind ze wel grappig. Leuk om te zien dat ze toch zo heel nu en dan nog wel voorkomen. Eigenlijk heel logisch: TRX was een optie die blijkbaar ook heel goed te verkopen was zonder de combinatie met licht metaal.
@Atak: gefeliciteerd, mooie auto in een mooie kleur. Stoer ding wel met die turbo 2 diesel.

























Totaal aantal Berichten: 6515
Geregistreerd: 10-02-2005
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Skai hemeltjes zitten toch op een frame gespannen en niet gelijmd?
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Serie 2 interieur - als ik het goed lees?
Het interieur is serie 2 maar ik heb geen idee of het hemeltje daar ook bij hoort. Ik ben prothetist dus een frame-pje buigen moet lukken hahaha. Maar lijmen lijkt me beter. Morgen de CX halen, YES.
Ad
cx 22trs ‘85
WELK HANDBOEK MOET IK KOPEN, VOOR ‘85 OF NA 85 VOOR HET BLOK?
Ad
cx 22trs ‘85




























Totaal aantal Berichten: 9365
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Shift knop kapot.
Denk van na 85
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.


























Totaal aantal Berichten: 7608
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
De Haynes? Die dekt beiden.