Totaal aantal Berichten: 1929
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Oei, er steek ook een flinke uitlaat aan de achterzijde uit deze auto.
Moet ook maar net je smaak zijn.
JW

Totaal aantal Berichten: 2355
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Was idd een paar jaar geleden een hippe kleur…...... Toen kwamen ook die Seat leon’s met geel. Kleur is te trendy voor een CX. Een mooie hippe kleur blauw had nog gekund maar geel

- CX 25RD Turbo
Tja het is wel een opvallend ding. Maar mooi is anders.
De auto in de advertentie is ook qua uitvoering nogal opzichtig.
(Spots, grille, klimrek, Remus sportuitlaat etc.) Doet mij vermoeden dat er flink mee
gescheurd is. Of is dat een vooroordeel?
Moet wel zeggen dat ik de CX als bananenbreak leuker vind dan als bananenberline.
Van de zomer zag ik deze gele (die ik ook al in CX gespot postte):
JW

- CX 25RD Turbo
Over mooie kleur gesproken:
Opnieuw gespoten diepzwarte CX die ‘een tijdje’ stil gestaan heeft.
Vind wel de bestuurderstoel er wat zompig uitzien voor zo’n lage geclaimde km stand.
http://www.leboncoin.fr/voitures/395098681.htm?ca=11_s#
JW

Totaal aantal Berichten: 7610
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Stoel doet inderdaad vermoeden dat de km stand 7.500 is. Maar dat de auto toch wel 107.500 heeft gelopen - zo niet meer. Dat gezegd hebbend - van buiten een prachtig ding.

Totaal aantal Berichten: 952
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
JWH schreef:Tja het is wel een opvallend ding. Maar mooi is anders.
De auto in de advertentie is ook qua uitvoering nogal opzichtig.
(Spots, grille, klimrek, Remus sportuitlaat etc.) Doet mij vermoeden dat er flink mee
gescheurd is. Of is dat een vooroordeel?Moet wel zeggen dat ik de CX als bananenbreak leuker vind dan als bananenberline.
Van de zomer zag ik deze gele (die ik ook al in CX gespot postte):
JW
Ik schrik niet van een gele banaan!

Totaal aantal Berichten: 2214
- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Hier een CX GTI 1986 op een lokale advertentiesite,
en nog een, ze worden met bosjes aangeboden hier
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Tja en Turbo 2 is natuurlijk best leuk maar de vraagprijs moet natuurlijk wel een beetje reeek blijven,
of toch maar eentje met maar 7000 km…...
of toch nog een heel vroege,
Mark
CX 2000 pallas ‘78

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Voor die € 35.000,- krijg je dan wel mooi een El. Wegfahrsperre erbij. En de merkwaardige combinatie van schuifdak en airco. Mooi dat de aluminium-kleurige lijstjes op de deuren netjse zwart zijn gemaakt, zodat de omschrijving ‘Farbe der Innenausstattung: Schwarz’ ook echt voor de volle 100% klopt
En die hele vroege heet volgens de advertentie Pallas maar lijkt dat toch niet te zijn.

- CX 2000 Pallas
- Xsara 1.6 break
Die vroege is zeker geen Pallas idd mist vanalles, rubber stootstrips op de bumper en grill met 5 rvs strepen en ik twijfel of er in 75 al een Pallas versie was,
aan de ander kan het interieur is weer voorzien van allemaal bijzondere knopjes en joost mag weten wat ze doen.
Mark
CX 2000 pallas ‘78

Totaal aantal Berichten: 27973
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
break23m schreef:Voor die € 35.000,- krijg je dan wel mooi een El. Wegfahrsperre erbij.
En de merkwaardige combinatie van schuifdak en airco. Mooi dat de aluminium-kleurige lijstjes op de deuren netjse zwart zijn gemaakt, zodat de omschrijving ‘Farbe der Innenausstattung: Schwarz’ ook echt voor de volle 100% klopt
En die hele vroege heet volgens de advertentie Pallas maar lijkt dat toch niet te zijn.
Die deurlijsten in het interieur zijn bij mij ook donker…
Bij mij is de kleur overigens niet zwart, maar een andere donkere tint, op deze foto’s kan ik niet inschatten of het hetzelfde is als bij mij.
Je ziet het maar weinig, maar ik vind het een stuk rustiger dan die opvallende grijze lijsten
Overigens wel een prachtige CX, en lijkt helemaal full options te zijn, zelfs de radio

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
break23m schreef:Mooi dat de aluminium-kleurige lijstjes op de deuren netjse zwart zijn gemaakt, zodat de omschrijving ‘Farbe der Innenausstattung: Schwarz’ ook echt voor de volle 100% klopt
Dat hoort origineel zo hoor. Was uitsluitend op de 1989 Turbo benzinemodellen. MANK-C staat voor de specifieke chassiscode hiervan.
Vandaar dus die van Arjan het ook heeft.
O ja en: “El. Wegfahrsperre” = startonderbreker hè?
[nerdmodus off]
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

Totaal aantal Berichten: 98
- 2CV 6special
- ID/DS Dspecial
- XM 2.0 16v SX
- 2CV 6Special
- 2CV AZ
Idd, ook mijn 89’er heeft de zwarte lijsten. En de Wegfahrsperre, niet meer en niet minder dan de cijfercode die later oa in xm is toegepast. Het ding zit onder het rechterklepje bovenop middenconsole. Was denk ik standaard en ging ten koste van boordcomputer in eerdere modellen.
Wat hoge prijs lijkt mij overigens. Ik zou het niet durven vragen, ook al staat mijn teller nog maar op 33.000. Of verkeert Duitsland misschien niet in crisis?

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Nou, ik leer weer bij over lijstjes Die van mij zijn van ontzettend goedkoop ogend plastic hout, maar da’s dan ook een Prestige. En m’n duits wordt nu ook beter. Startonderbreker dus. Okay. Denk dat de eigenaar in crisis zit als die zoveel geld nodig heeft
.
Die turbo van 35K wordt staat in Frankrijk te koop maar wordt momenteel in Duitsland aangeboden,wel prijzig trouwens!!!