3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Cursus plaat poetsen
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 20 mei 2013 08:47 PM
  [ # 31 ]

De oproep is al van 2 mei, maar is er nog animo (geweest)...?

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 803
Geregistreerd: 08-05-2005

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 26 mei 2013 01:16 PM
  [ # 32 ]

Een reactie van mijn kant, al is het een beetje laat, lijkt me wel zo netjes, aangezien ik hier ook een aantal vragen heb gesteld. Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, het is hier druk qua werk en de voorbereidingen voor de bruiloft slokken de rest van de vrije tijd op. Daarom heb ik ook het berichtje over het hoofd gezien dat je hier een oproep voor een clinic bij carclean had gedaan, anders had ik wel eerder gereageerd.

Ik had al gelezen over die clinics en het grootste bezwaar voor mij nu was dat je slechts een deel van de auto kon doen. Ik heb nu te weinig tijd om én een hele dag zo’n clinic te doen én daarna nog een dag aan mijn auto te poetsen.

Ik heb voor de bruiloft een poetsfreak gevonden die mij persoonlijk een soort van clinic heeft gegeven, daarbij hebben we met ons twee-en de hele auto schoongemaakt en gedetailed. (Lees: hij deed het meeste werk en ik heb een paar dingen gedaan).

Arjen, bedankt voor je antwoorden en je moeite om een clinic te regelen, sorry dat ik nu even niet mee zal doen, wellicht op de langere termijn.

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27791
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 26 mei 2013 09:30 PM
  [ # 33 ]

Ik denk dat je mij bedoeld Wink
Maar de eer voor het organiseren gaat geheel naar Xsara Coupe!

Profiel  
 
boeman
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 803
Geregistreerd: 08-05-2005

- ID/DS Dsuper
- C3 1.6 e-HDI Dynamique
Gepost: 26 mei 2013 09:41 PM
  [ # 34 ]
boeman schreef:

Arjen, bedankt voor je antwoorden en Xsara_Coupe, bedankt voor je moeite om een clinic te regelen, sorry dat ik nu even niet mee zal doen, wellicht op de langere termijn.

moeilijk he, goed typen. Dank Arjen voor de opmerkzame blik!

ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is Blue Danube.
het is een DSuper, met 5-bak, LPG en leer!

Profiel  
 
blauwe
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 25
Geregistreerd: 18-04-2013

Gepost: 28 mei 2013 08:15 PM
  [ # 35 ]
markV624 schreef:

Ik heb een vraagje over machinaal poetsen.
Als een poetsmachine je het werk uit handen neemt is dat natuurlijk fantastisch.
Maar…..
Zijn dat soort poetsapparaten wel goed.
Ook nu zie ik weer bij de Aldi een poetsmachine te koop voor twee tientjes.
Zijn er mensen hier die met dergelijke poetsapparaten ervaring hebben?
Ben zelf toch een beetje huiverig daarvoor. kan het wel wat zijn, kwalitatief?

Groet,

Mark

hoi mark ,
heel kort door de bocht : NEE
heb je alleen al gezien hoe groot het oppervlak is ???
en dan heb ik het nog niet eens over de mooie lappies die eromheen zitten met een elastiekje .
als je dan toch iets wil kopen , maar niet echt een vermogen wil uitgeven, koop dan een exentrische schuurmachine (je weet wel , zo eentje met een ronde klittebandplaat ), en koop daar een aantal foamen polijstpads bij . of je kijkt even op http://www.carclean.nl en je koopt een dap 900 , kost iets meer , maar dan ben je in ieder geval fool-proof bezig en je boekt resultaat .
laat die aldi vliegende schotels (je hebt ze ook bij de bouwmarkt liggen ) voor wat ze zijn , en geef iets meer geld uit voor iets fatsoenlijks

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27791
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 28 mei 2013 08:26 PM
  [ # 36 ]

Spuitbeurtje door schade kost meer zullen we maar zeggen…

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook