



























Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Volgens mij de groot aan de passagierskant en de kleine bestuurderskant.
VgF.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.




























Totaal aantal Berichten: 9372
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
F.SvM schreef:Volgens mij de groot aan de passagierskant en de kleine bestuurderskant.
VgF.
Is dit nu correct?
Of was het andersom
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.





























Totaal aantal Berichten: 10631
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Bij SPAM zit het dus andersom!
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Het is weer gemonteerd zoals het erop heeft gezeten
Mocht het anders zijn, dan horen we het uiteraard
Even spitten in de foto’s van voor de restauratie, het heeft dus wel degelijk zo gezeten.
De vraag is nu uiteraard is/was dit nu goed?





























Totaal aantal Berichten: 10631
Geregistreerd: 21-04-2006
- Overig Mercedes CLA 250 shooting brake
Maar het kan natuurlijk zijn dat het verkeerd om zat toen jij deze ds kocht. Ik denk dat alleen het onderdelenboek uitsluitsel biedt.
ex 2cv 15pk, 11BL 1938, dspecial 1973, ds pallas 23 IE bvh 1973, gs, austin princess 2300, cx 2400 break, bx 19 d, cx 2500 trd, xm 2.0 16v, mgb, mgc, Suzuki vitara, ds 21 ie pallas 1971, saxo 1.1i, sm 2.7 ie, xantia 2.0 16v, C5 3.0V6 exclusive, C4 1.6HDI, C4 1.6 16v.
Bij de mijne zit het net hetzelfde als bij die van SPAM.
CITROEN DS If I have to explain you wouldn’t understand
En nu hopen dat de rest het ook zo heeft zitten
ff nummer achterop chekken














































Totaal aantal Berichten: 43461
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Bij SPAM zit het gewoon goed.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
ik ben nu zover om het blok weer in elkaar te monteren. de onderdelen heb ik en de tijd nu ook
nu, zijn er nog tips bij het monteren?ik het forum afgestruind maar niet echt concrete aanwijzingen gevonden buiten het wphb goed volgen…
hoi kan iemand mij helpen aan een foto van bloc hydraulique, gemonteerd met leidingen naar 4 weg splitter, hd regelaar?
ik moet weten hoe en waar de splitter gemonteerd zit.
grtn Hendrik
zo de motor zit weer inelkaar. blok op oude banden laten rusten bobine aannsluiten, olie erin, accu aansluiten, benzine in de carb. start kabel op de startmotor houden en…. vroem!!!!! in 1 keer!
blok kan erweer in!
Dat is altijd een spannend en mooi moment. Gefeliciteerd!
Voorzitter stichting DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroen Expert ( niet zelfbenoemd), chef-werkplaats in Citroen garage in jaren 70, met het benodigde diploma
Chef werkplaats SOS Noodgarage ICCCR 2016
Auto’s: GS birotor, ID 21 f break, DS cabrio 4deurs, Ami6 berline,
Peugeot Expert Alibi camper