Ik wou net ook bestellen bij ds passion. Ik heb aan Sassen gevraagd of zij de echte Gradulux leveren of de variant met de scharen in, maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. Bij ds passion zouden ze wel nog op voorraad zijn.

Totaal aantal Berichten: 345
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
wacht maar evendan, totdat ik uitsluitsel heb, ik heb hem ook niet bij sassen besteld omdat daar stond, het zelfde als Gradulux en ik heb liever de originele.
Heb net antwoord van Sassen gekregen. Ik had gevraagd of dit identiek was met het origineel. Op de site staat er een foto waarop een originele wordt afgebeeld (als je inzoomt staat de gouden sticker er zelfs op). Dit was het antwoord:
The jalousy is like Gradolux, but a rebuild. No Gradolux and it is like shown in our article photo. No sticker on it.
Ik ga dus bestellen bij passion ds, al lijkt de site daar even niet te werken.

de website doet het gelukkig weer, al hoewel ik nog geen contact heb gehad, ze nemen niet op… ik heb geen ervaring met franse websites, maar ik vind 10 dagen radiostilte wel enorm lang….
Ze antwoorden wel per mail. M’n bestelling is geplaatst ik hou je op de hoogte…

wat bedoel je, heb jij wel mail contact gehad vandaag? ik heb zoals je hebt kunnen lezen 10 dagen geleden er 2 besteld, betaald en nooit weer wat gehoord??!!
Ja, ik heb enkele mails over en weer gestuurd naar volgende adres: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). Als ze niet antwoorden op je mails wil ik ze anders wel proberen forwarden. (je weet nooit dat je in de spam geraakt bent…)

Thomas G schreef:Ja, ik heb enkele mails over en weer gestuurd naar volgende adres: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). Als ze niet antwoorden op je mails wil ik ze anders wel proberen forwarden. (je weet nooit dat je in de spam geraakt bent…)