Ik wou net ook bestellen bij ds passion. Ik heb aan Sassen gevraagd of zij de echte Gradulux leveren of de variant met de scharen in, maar heb hier nog geen antwoord op gekregen. Bij ds passion zouden ze wel nog op voorraad zijn.

Totaal aantal Berichten: 345
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
wacht maar evendan, totdat ik uitsluitsel heb, ik heb hem ook niet bij sassen besteld omdat daar stond, het zelfde als Gradulux en ik heb liever de originele.
Heb net antwoord van Sassen gekregen. Ik had gevraagd of dit identiek was met het origineel. Op de site staat er een foto waarop een originele wordt afgebeeld (als je inzoomt staat de gouden sticker er zelfs op). Dit was het antwoord:
The jalousy is like Gradolux, but a rebuild. No Gradolux and it is like shown in our article photo. No sticker on it.
Ik ga dus bestellen bij passion ds, al lijkt de site daar even niet te werken.

de website doet het gelukkig weer, al hoewel ik nog geen contact heb gehad, ze nemen niet op… ik heb geen ervaring met franse websites, maar ik vind 10 dagen radiostilte wel enorm lang….
Ze antwoorden wel per mail. M’n bestelling is geplaatst ik hou je op de hoogte…

wat bedoel je, heb jij wel mail contact gehad vandaag? ik heb zoals je hebt kunnen lezen 10 dagen geleden er 2 besteld, betaald en nooit weer wat gehoord??!!
Ja, ik heb enkele mails over en weer gestuurd naar volgende adres: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). Als ze niet antwoorden op je mails wil ik ze anders wel proberen forwarden. (je weet nooit dat je in de spam geraakt bent…)

Thomas G schreef:Ja, ik heb enkele mails over en weer gestuurd naar volgende adres: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken). Als ze niet antwoorden op je mails wil ik ze anders wel proberen forwarden. (je weet nooit dat je in de spam geraakt bent…)
dank je, maar op mijn Franse mail is inmiddels gereageerd, ondanks dat de website voorraad aan gaf was het er niet, nu wel weer en ze worden in de komende dagen verzonden

Hier een fototje van mijn laatste aanwinst, ik wilde vanaf dag 1 graag een temperatuurmeter, was niet eens op zoek, maar liep er tegen aan in België terwijl ik de nieuwe aanwinst van mijn schoonvader (de Dspecial) aan het bekijken was die nu wordt gerestaureerd.

weet iemand trouwens waarom er de ene keer een thumpnail geplaatst wordt en de andere keer een grote foto

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Nog een tip mbt de tellerunit.
Gezien je de auto toch nog niet terug heb, kan je hem rustig uit elkaar halen.
Dan kan je de binnenkant van het plastic en de wijzerplaten schoon maken. Als die dat nog niet was dan wordt die weer als nieuw
Dat merk je goed als die weer in de auto zit, dan ziet het er weer een stuk frisser uit en leest beter af.

haha thanx, maar heb ik dit weekend al gedaan, en de voorkant van mijn eigen teller is net iets mooier denk ik dus die zet ik over, tevens alle lampjes eruit gehaald en schoongemaakt, hij was enorm smerig van 30 jaar stilstaan
Lamjes vervangen kan ook geen kwaad inderdaad.
En controleer de plaatjes voor de indicatoren voor het dimlicht en grootlicht eens, die hebben ook vaak hun beste tijd wel gehad.

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Micky schreef:haha thanx, maar heb ik dit weekend al gedaan
Ik twijfelde daar al aan, het leek al erg schoon op de foto
Weet je hoe die andere eruit moet? Je moet de tellerkabel delen onder de motorkap. Maar misschien is de ook al info die je al weet…