3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Citroën DS-X > Wild Rubis > DS 6WR > DS 6
demuywo
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008

- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
Gepost: 15 april 2014 10:36 PM
  [ # 31 ]

Ai, die verdomde Cactus ook. Liever dan de Wilde Rubbis Wink

Profiel  
 
Kunstenvliegwerk
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 947
Geregistreerd: 23-07-2008

- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Gepost: 15 april 2014 10:46 PM
  [ # 32 ]

Ik vind de kleur geweldig. Doet me wel wat aan Citroën denken!

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5851
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 15 april 2014 10:49 PM
  [ # 33 ]

Laughing

Maar zeker een mooie kleur ja!

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 15 april 2014 10:53 PM
  [ # 34 ]
jaco schreef:

China is een compleet nieuwe markt voor citroën en dat biedt het merk de mogelijkheid zonder historische ballast nieuwe dingen te doen.

Een positief commentaar: bravo! In China trekken ze natuurlijk niet eens een wenkbrauw op over ons gezeur, want ze nemen het zelfs niet waar. Toch valt de negatieve teneur van veel reacties mij zwaar tegen. Niemand eist dat we dolenthousiast zijn over de DS 6WR, want we kunnen hem hier toch (nog) niet kopen. Toch zou “de echte Citroën-liefhebber” tenminste positief over het succes van Citroën en DS in China moeten zijn. Terwijl in Europa sprake is van een kopersstaking, is China de kurk die ons merk drijvend houdt. Wij kunnen doen alsof we alles beter weten dan het Citroën-management, maar voor de opgebouwde marktpositie in China verdienen ze het applaus van ons allemaal. Leve Citroën, leve DS, leve de DS 6WR!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
AZ
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1626
Geregistreerd: 16-04-2007

- C3 c3 1.0 collection zenith
- 2CV 2CV-6
- ID/DS 21 Pallas BVH
- CX 25 prestige automatic
Gepost: 15 april 2014 10:56 PM
  [ # 35 ]

De Chinezen kijken er inderdaad met andere ogen naar.  huh

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27792
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 15 april 2014 11:11 PM
  [ # 36 ]
RensKorevaar schreef:
jaco schreef:

China is een compleet nieuwe markt voor citroën en dat biedt het merk de mogelijkheid zonder historische ballast nieuwe dingen te doen.

Een positief commentaar: bravo! In China trekken ze natuurlijk niet eens een wenkbrauw op over ons gezeur, want ze nemen het zelfs niet waar. Toch valt de negatieve teneur van veel reacties mij zwaar tegen. Niemand eist dat we dolenthousiast zijn over de DS 6WR, want we kunnen hem hier toch (nog) niet kopen. Toch zou “de echte Citroën-liefhebber” tenminste positief over het succes van Citroën en DS in China moeten zijn. Terwijl in Europa sprake is van een kopersstaking, is China de kurk die ons merk drijvend houdt. Wij kunnen doen alsof we alles beter weten dan het Citroën-management, maar voor de opgebouwde marktpositie in China verdienen ze het applaus van ons allemaal. Leve Citroën, leve DS, leve de DS 6WR!

Eens Rens, als een (deel) van het geld in China verdiend moet worden dan is dat zo. Goed voor het voortbestaan van het merk.

De wereld veranderd, als bedrijf zal je daar op in moeten spelen.

Als er genoeg geld in China verdiend wordt, wie weet, komt er hier dan nog een modellen met bollen op de markt. Wie zal het zeggen Wink

Profiel  
 
CEE-IKS
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 794
Geregistreerd: 12-05-2006

- CX Athéna
- 2CV AZ
- CX Réflex Break
- SM 2.7 carb BVM, airco leder tints, Sable Métallisee
- C5 C5 3.0V6 Exclusive BVA
Gepost: 16 april 2014 01:01 AM
  [ # 37 ]

Eens Rens, als een (deel) van het geld in China verdiend moet worden dan is dat zo. Goed voor het voortbestaan van het merk.

En hier zit dus de grote denkfout. Chinezen denken anders, hebben geen binding met het merk, want hebben liever DS. Als hier dus het geld verdiend moet worden verkwansel je dus je identiteit. Hiermee is een merk ten dode opgeschreven. Let wel ik heb het over het merk Citroën!

Juist Citroën haar merkwaarden zijn: Idenititeit, eigenwijsheid, comfort, vormgeving, eigenwijs etc etc. Als je die merkwaarden verkwanselt dan verkwansel je je merk. Dat gebeurt dus nu met de DS6WR en de lijn die hiermee ingezet is. Europa vind men al helemaal niet meer belangrijk, dus dat je hier nog met goed fatsoen een auto kunt verkopen kun je wel vergeten.

Als men op deze voet doorgaat, denk ik dat binnen nu en 5-10 jaar ons geliefde merk niet meer bestaat. Ik peins er tenminste niet over om een nieuwe citroen voor de deur te zetten, want ik schaam me diep voor wat er nu in de showroom staat…..

Zou De Hulk ook Citroën gereden hebben?

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 16 april 2014 03:07 AM
  [ # 38 ]

Over smaak valt niet te twisten… hoe dan ook, ik ben evenmin kapot van deze DS6 WR. Maar nu heb ik over het algemeen niks met SUV-achtige automobielen. Vind hem in elk geval beter te pruimen dan die hoog-op-de-poten-BMW’s, want die zijn nog erger.
Vind de voorkant van deze DS nog het lelijkst. Te grote bek. Daar heeft die DS 5 LS ook al last van. Zijn de Europese DS’jes duizendmaal mooier. Naar een showroom vol daarvan kan ik uren kijken Wink

Profiel  
 
schanulleke
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 338
Geregistreerd: 06-06-2012

- DS 3 E-HDI 90 cabrio automaat
Gepost: 23 mei 2014 09:21 PM
  [ # 39 ]

en toch zou ik maar vast wennen aan de bekkies van de DS zoals ze nu al in China rijden aangezien we ze hier met de tijd ook zo gaan krijgen

DS3 Club NL op facebook: https://www.facebook.com/groups/ds3clubnl
DS3 Club NL op Twitter: @ds3clubnl

mag mee rijden in de DS3 van ray78 en zelf sinds 17-2-2014 in het bezit van een ds3 ehdi90 cabrio

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook