



































Totaal aantal Berichten: 17420
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Ik ben nooit in België naar de keuring geweest. Hier wordt zeer sterk op banden gelet (alleen oorspronkelijk op de auto geleverde maten, dus geen Turbo 16”!) en een drupje olie aan het carter heet al een “grote lekkage”...
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!




























Totaal aantal Berichten: 9492
Geregistreerd: 27-09-2007
- C3 Pluriel 1.6 16v sensodrive
- C3 Picasso 1.6 VTi Exclusive
Dat lijkt er aardig op dus!
Citroën en stock: DS23 Break Confort 1973, DS23IE Pallas bvm 1974, CX25TGD Turbo 2 ambulance 1990
Autres véhicules: 2x Moto Guzzi Le Mans II 1980, Peugeot 205 Accent 1.1 1993
Possédé et conduit: Honda CB500F 1974, 2CV6 1972, Renault 4F6 1977, CX2400 Super Break 1979, GSA1300 Service Tolée 1983, BX14RE 1983, BX19TRD Turbo Break 1989, XM2.1TD Break Ambiance 1994, AX1.4TGS 1993, AX1.1TGE 1995, CX25TRD Turbo 1 berline 1986



























Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
je kan in ieder geval officieel de weg weer op Rens.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!






















Totaal aantal Berichten: 3205
Geregistreerd: 05-04-2008
- ID/DS Dspécial
- CX Prestige automatic
RensKorevaar schreef:Ik ben nooit in België naar de keuring geweest. Hier wordt zeer sterk op banden gelet (alleen oorspronkelijk op de auto geleverde maten, dus geen Turbo 16”!) en een drupje olie aan het carter heet al een “grote lekkage”...
In BE word je niet vrolijk van die keuringen hoor… kunnen we eigenlijk een topic over beginnen
Op de rondrit deze nog gehoord: Rode kaart omdat de handrem 7 tandjes omhoog getrokken moest worden, maximum is 6. Waarop de eigenaar er wel vriendelijk op duidde dat de handrem wel goed pakte (inderdaad, was ook te zien op de remtest volgens keuring) Geen verhaal, 6 is geen 7, dus via de garage dan maar een beetje scherper gesteld en nog een keuren (en betalen natuurlijk, wat dacht je)
Maar goed, blij dat je je gordel hebt en inderdaad, de mijne zit ook gewoon onder de zitting Elk jaar opnieuw zoeken voor de keuring


























Totaal aantal Berichten: 7849
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!


























Totaal aantal Berichten: 7604
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Mag zo’n deftige auto zomaar vies worden?




































Totaal aantal Berichten: 17420
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
Dat mag: van een paar spatjes her en der slijt hij niet. 2d heeft er heel kundig uitgehaald wat erin zit, dus de omtrek van de banden zal wel wat kleiner geworden zijn…
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!






















Totaal aantal Berichten: 3909
Geregistreerd: 26-03-2005
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Leuke foto’s !!
moet ook een mooie rit geweest zijn !!
Nu poetsen
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje




























Totaal aantal Berichten: 9362
Geregistreerd: 25-05-2010
- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
daar zijn ze ook voor gemaakt.
De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/
http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/
Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Zeker mooie foto’s!


























Totaal aantal Berichten: 7849
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
De Prestige Turbo 2 leent zich niet alleen uitstekend voor het achterin vervoeren van hoogwaardigheidsbekleders (na de laatste stempelpost), maar dus ook voor het rijden over smalle bosweggetjes, zandpaden met een plasje modder her en der, lange glooiende wegen, haarspeldbochten, eigenlijk alles waar je ‘m over/doorheen stuurt. Er zijn weinig deelnemers geweest die ons bij het opdraaien van een weg los wisten te rijden óf aan wisten te haken, een enkele XM V6 PRV of die andere serie 2 Turbo 2 daargelaten.
Die TRX’en zijn trouwens geweldig hoor, passen heel goed bij de auto. Zijdelingse grip te over en wielspin heb ik nauwelijks waargenomen!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!


























Totaal aantal Berichten: 7604
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Klinkt alsof je aardig je best hebt gedaan


























Totaal aantal Berichten: 7849
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
De kunst is natuurlijk hard te rijden én het materiaal te ontzien.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat is nog best lastig bij een CX.
De wielophanging icm Diravi is eigenlijk zo goed dat je er overal heel hard mee kan rijden. Het nadeel daarvan is dat het dus stuk gaat zonder je het door heb.
Ik heb in een eerdere LCP al eens een fuseekogel compleet stuk gereden. Over de snelweg naar huis dweilde ik alle kanten op. Toen de garage de kogel in zijn handen had was hij verbaast hoeveel speling er op zat. De kogel was daarvoor goed, bij de technische controle nog gecontroleerd
Maar goed, ik blijf het een fijne auto vinden om de LCP mee te rijden




































Totaal aantal Berichten: 17420
Geregistreerd: 15-10-2006
- CX 2400 Super
In ICCCR-stemming!
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!