33 van de 33
« Eerste  < Vorige 31 32 33
   
CX 2400 GTi van fluidphreak: te koop
TRSarno
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005

- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Gepost: 11 augustus 2014 10:25 PM
  [ # 481 ]
fluidphreak schreef:

Ik had haar nog gewassen voor het goede afscheid en nog even de 160 aangetikt en route, ging heerlijk.

Over een jaar of tien zien we wel weer verder…

Als je hem heb gewassen zou ik zeker zorgen dat er een mooie hoes overheen komt. Dat houd best veel vuil van de auto af en komt ook de lak ten goede (een beetje bescherming) als er iets gebeurt.

Profiel  
 
fluidphreak
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2259
Geregistreerd: 28-04-2006

- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gepost: 12 augustus 2014 10:52 AM
  [ # 482 ]

Tja, ik heb ook wel eens gehoord dat daardoor juist condens onder de hoes ontstaat. Het is een nette stalling zonder vogelpoep… dat stof krijg ik er wel weer af.

@Citrobenz: elk jaar een maand mee rijden lijkt me enorm veel gedoe. Kan ik elk jaar een hele zwik aan problemen gaan oplossen voordat alles weer werkt. Wink

Profiel  
 
Citrobenz
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 479
Geregistreerd: 28-10-2010

- Xsara Picasso
- Ami 8 berline
- Berlingo 1.4 grijs kenteken
Gepost: 12 augustus 2014 11:10 AM
  [ # 483 ]

Beetje vertrouwen in je CX hebben Wink
Ik weet niet hoe de ligging van die loods is, maar zijn daar wat landweggetjes in de buurt zou je daar ook zo nu en dan “illegaal” even een rondje kunnen rijden. Dan blijft alles toch wat in beweging.

Ik heb hier ook een diesel oldtimer staan die momenteel geschorst staat, daar rij ik ook zo nu en dan even mee over de landweggetjes hier. Moet er wel even bij vermelden dat er een geldige APK op zit en hij is verzekert.
Heb je de CX niet meer verzekert zou ik het zeker niet doen.

Ik heb hier 3 oldtimers staan in mijn schuur. Over alle 3 heb ik wel een hoes liggen, dat scheelt echt veel. En condens heb ik absoluut geen last van.

Groeten van Henk uit Steenwijk.
doei

Profiel  
 
 
33 van de 33
« Eerste  < Vorige 31 32 33
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook