



















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Ik had hem hier al eerder gepost. Maar oei, wat een mooi ding.
Ik zie hem elke dag staan. Vandaag nog maar een keer gepost dus:
JW










Totaal aantal Berichten: 952
Geregistreerd: 23-07-2008
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Indische buurt?




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Helemaal goed.
JW










Totaal aantal Berichten: 952
Geregistreerd: 23-07-2008
- CX 25 prestige automatic
- Ami 6 club break
- ZX 1.4i break
Ik heb ‘m daar ook al eens gezien. Zonder camera…




















Totaal aantal Berichten: 1929
Geregistreerd: 18-03-2012
- C5 Break Prestige 2.0 16V
- CX 25RD Turbo
Kom volgende keer even langs. Het is 210 mtr. van mijn huis.
JW




Totaal aantal Berichten: 213
Geregistreerd: 17-07-2005
- Ami Citroën Ami 8 Break
- C15 C15E 1.1
- GS/GSA GSpécial Break 1015
cx schreef:Vandaag op de sloperij in Deventer een serie 1 break.
Gris perle met blauwe motorkap en serie 2 interieur.
Plaatwerk slecht.
Die CX Break op de sloop, kan het zijn dat dat deze is?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=258528096&asrc=st|as












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Wat zit die uitlaat raar in de balk onder de achterbumper




Totaal aantal Berichten: 213
Geregistreerd: 17-07-2005
- Ami Citroën Ami 8 Break
- C15 C15E 1.1
- GS/GSA GSpécial Break 1015
Inderdaad. Er hoort volgens mij sowieso geen balk te zitten daar. Misschien iets wat met de onderbouw lpg-tank te maken heeft?












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Die hoort daar zeker niet.
Je weet natuurlijk niet wanneer de tank is ingebouwd en welke regels er toen gelden.
Maar onder een CX zal je nu nooit meer een onderbouw tank kunnen inbouwen. De tank moet namelijk een X aantal cm vanaf het wegdek zitten. Als de auto inzakt dan voldoet die daar niet aan.
Eigenlijk ook weer vreemd, want de uitlaat zit meer naar het midden, als je daar een tank plaatst is dat juist niet handig.





















Totaal aantal Berichten: 2355
Geregistreerd: 06-10-2005
- CX TRS 2.2 1987
- Xantia 20i-16V Exclusive Aut.
Arjan Verkade schreef:Je weet natuurlijk niet wanneer de tank is ingebouwd en welke regels er toen gelden.Maar onder een CX zal je nu nooit meer een onderbouw tank kunnen inbouwen. De tank moet namelijk een X aantal cm vanaf het wegdek zitten. Als de auto inzakt dan voldoet die daar niet aan.
Volgens mij geldt dat alleen in rijdende toestand…....












































Totaal aantal Berichten: 27954
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Mijn LPG boer vertelde toen dat dat bij de RDW keuring wel een probleem is. De auto kan immers ook inzakken met iets onder waardoor de tank klem komt te zitten. Normaal gebeurt er dan natuurlijk niets met zo’n tank, maar de regeltjes denken daar anders over
Daarbij zullen ze er ook rekening mee houden dat als het veersysteem faalt de auto tijdens het rijden kan inzakken.
Dat is mijn idee erbij, misschien is de RDW tegenwoordig wat soepeler.
PieterT schreef:Tijdens mijn werk door de bossen ergens bij Denekamp,
De bruine CX staat te koop, zie marktplaats.
Wel leuk om zo twee CX-en tegen te komen
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
JWH schreef:Ik had hem hier al eerder gepost. Maar oei, wat een mooi ding.
Ik zie hem elke dag staan. Vandaag nog maar een keer gepost dus:
JW
Deze bruine CX is van euh.. crap, ik ben z’n naam kwijt.
Hij was ook aanwezig op de najaarsrit. Deze CX is ook brun scarabée, maar dan wel iets meer chocolade bruin gespoten, en uit 1976. Lederen interieur, en een hele aangename kleur tapijt / deurpanelen (cognac, erg fraai).
Hij gebruikt hem als dagelijkse auto.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
swiersma schreef:cx schreef:Vandaag op de sloperij in Deventer een serie 1 break.
Gris perle met blauwe motorkap en serie 2 interieur.
Plaatwerk slecht.Die CX Break op de sloop, kan het zijn dat dat deze is?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=258528096&asrc=st|as
Dans son jus
cx schreef:swiersma schreef:cx schreef:Vandaag op de sloperij in Deventer een serie 1 break.
Gris perle met blauwe motorkap en serie 2 interieur.
Plaatwerk slecht.Die CX Break op de sloop, kan het zijn dat dat deze is?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=258528096&asrc=st|as
Dat is hem inderdaad! Bumperlip naar eigen smaak gemonteerd denk ik.
Voor de rest een leuke auto doch enigszins moe gestreden. Let ook even op de armsteun die op de passagiersstoel gemonteerd is (zie advertentie)
Dans son jus