6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
   
Out with the new, in with the old (kluswerk vanaf P4)
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 31 oktober 2008 02:35 PM
  [ # 76 ]

Aan het kleurtje ben ik inmiddels wel gewend en vind ik best ok, maar de doppen vind ik persoonlijk echt geweldig!

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 23 december 2008 01:25 PM
  [ # 77 ]

Kleine update; de dame is volledig geconserveerd voor de winterdag! Ik heb eerst een dunne laag Fluidfilm over de bodem, in de wielkassen, binnenkant/onderkant portieren en binnenkant van de schermen gespoten, wat de oude tectyllaag doet herleven en daar onder het vocht verdrijft en eventuele roest stop zet en vervolgens alles van hetzelfde merk in een transparante steenslaglaag gezet die alleen aan de buitenkant een min of meer harde elastische oppervlakte vormt en daaronder dezelfde werking heeft als de dunne variant. Bij de ambu zit het er nu al een tijdje op en dat ziet er veelbelovend uit! De balken zitten vol met dinitrol en dat ga ik komende zomer weer ff updaten.

Wat nu nog op het programma staat is een nieuwe linker krikpunt voor en alle rubbers vervangen in de rechter voortrein. Verder ben ik helemaal tevreden; ze rijdt heerlijk, verwarmt goed van binnen met deze koude dagen en ook nu is het starten-lopen, zelfs op gas…! Ik schat dat er inmiddels zo’n 20dkm probleemloos gereden zijn.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 25 maart 2009 11:35 PM
  [ # 78 ]

Deze week heb ik weer een aantal reparaties gedaan;

-linker krikpunt er in gelast
-rechter as en tripoidehuis vervangen
-al het rubberwerk in de voortrein vernieuwd
-doorsmeerbeurt
-nieuwe aanslagrubbers voor
-kleppen gesteld en rotor vervangen

Ik vind het een bijzonder fijne en soepele wagen, heerlijk voor dagelijks gebruik! Om dit feest te vieren heb ik besloten dat ik r in de 2de helft van dit jaar ff ontdoe van haar kleding en alles weer strak maak en laat spuiten om dan weer kersvers de winter in te gaan!  Laughing Wat ik dan sowieso ga vervangen is de kinnebak, kofferklep, achterschermen en mogelijk ook de portier LA, het is allemaal wel te repareren maar ik heb nog heel goede delen staan, dus die kutklus stel ik graag nog ff een paar jaar uit Wink  Het allerleukste aan dit idee is natuurlijk dat ze nu de kleur gaat krijgen die ik eigenlijk hebben wil en wat voor een kleur it is!; Capucine (http://www.nuancierds.fr/AC 303 Capucine.htm). Daarop komt een zwart dak en tevens plant ik er de prefecture-stijlen in zwart op die ik nog heb liggen. Dit alles afgebakken met een sausje van zwarte velgen en kleine ID dopjes (is nu reeds het geval, de typische wieldoppen cq randen gaven het toch een iets te chique karakter waar ik lichtelijke jeuk van in de aarsstreek kreeg op den duur) zal het geheel tot een bijzondere verschijning maken waar je maar net voor moet zijn zoals ik!  Cool

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Stan81
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 89
Geregistreerd: 17-08-2007

Gepost: 26 maart 2009 01:06 AM
  [ # 79 ]
Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 26 maart 2009 11:53 AM
  [ # 80 ]

Het is zeker geen bescheiden kleurtje nee Very Happy

Animal triste post coitum

Profiel  
 
eXaMple
> 1900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005

- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Gepost: 26 maart 2009 12:14 PM
  [ # 81 ]

Prachtige kleur! zijn er vast niet veel van op het moment

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11626
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 26 maart 2009 12:35 PM
  [ # 82 ]

En dan de combi met zwart! Ik vind ‘t nou al mooi!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 26 maart 2009 12:41 PM
  [ # 83 ]

Ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat worden!

Ik heb geen idee of er in die kleur veel van de band gelopen zijn en/of nu mee rondrijden. Het is iig wel een serie 1 kleur, dus ik verwacht niet dat er veel serie 3’s mee rondrijden. Dat is ook nog wel een ding, want op die foto’s ziet het er op een serie 1 geweldig uit, maar hoe het op een serie 3 gaat staan… ik heb goede hoop dat het prachtig wordt!  Cool

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11626
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 26 maart 2009 12:49 PM
  [ # 84 ]

Ik zie het helemaal zitten. Was er destijds niet ook een Quiralu speelgoedDSje in Capucine? (Robb? Uw commentaar?) En come to think of it, komt die combi niet ook voor in een Robbedoes album? huh

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812
Geregistreerd: 15-01-2006

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 26 maart 2009 02:58 PM
  [ # 85 ]
Serge schreef:

Ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat worden!

Ik heb geen idee of er in die kleur veel van de band gelopen zijn en/of nu mee rondrijden. Het is iig wel een serie 1 kleur, dus ik verwacht niet dat er veel serie 3’s mee rondrijden. Dat is ook nog wel een ding, want op die foto’s ziet het er op een serie 1 geweldig uit, maar hoe het op een serie 3 gaat staan… ik heb goede hoop dat het prachtig wordt!  Cool

Ik denk dat we er vanuit kunnen gaan dat je een hele bijzondere auto krijgt, Ik heb deze kleur slechts één keer gezien tijdens het defilé in Parijs in 2005! Ik kan niet wachten op de foto’s Very Happy In één woord Superb….  Cool

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 26 maart 2009 04:18 PM
  [ # 86 ]

Nog ff geduld want ik heb het nu te druk, maar ik schat zo ergens in oktober, iig voordat de pekel komt, want ik wil de ambu zo veel mogelijk sparen in dat opzicht…

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 04 februari 2015 11:12 PM
  [ # 87 ]

Laughing , wat geinig om dit weer terug te lezen na zo’n tijd! Uiteindelijk werd die DS trouwens niet oranje maar een rang rover classic… Laughing de duurste en meest waardeloze kar die ik ooit bezeten heb! Daarna nog een defender en toen was ik helemaal genezen van het merk; wat een absolute rubbish!

Animal triste post coitum

Profiel  
 
 
6 van de 6
« Eerste  < Vorige 4 5 6
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook