ervaringen telefoonhouder
djuki
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 24-10-2016

Gepost: 24 oktober 2016 06:50 PM

Hallo

Ik ben op zoek naar een goede oplossing voor mijn smartphone. Momenteel heb ik een telefoonhouder van de Action. EEn simpele goedkope oplossing. maar om deze te bedienen moet ik er naar voren leunen. Daarbij zit ie erg in het beeld van mijn voorruit wat ik storen en gevaarlijk vind. Heeft iemand ervaring met telefoonhouders die niet in het zicht zitten? Ik heb een Samsung S6.

Ik ben ook benieuwd naar mensen die ervaring hebben naar het draadloos laden en of spelen naar een autoradio. Ik heb zelf een simpele radio die niet specifiek gebouwd is voor de C1. Ik ben aan het overwegen om een radio aan te schaffen die draadloos mijn muziek van mijn telefoon kan afspelen en die ik kan gebruiken al carkit. dus gesprekken via de luidspreker kunnen voeren. Ik moet tegenwoordig via mijn werk in de auto kunnen bellen maar aangezien ik in de zorg werk komt mijn werkgever me niet tegemoet en heb ik een klein budget.

Ik weet niet goed waar te beginnen al vond ik de Brodithouder een mooie maar dure oplossing aangezien je deze dient te combineren met een een telefoonspecifieke houder waardoor de kosten weer oplopen..

alvast bedankt voor het meedenken

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 780
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 25 oktober 2016 09:25 AM
  [ # 1 ]

Als je een “oud” model C1 hebt, dan weet ik dat er een beugeltje is, wat klem komt te zitten tussen het dasbord en het paneel waar je radio in zit. Ik had dit ook in mijn beide C1’s. Gewoon even vragen bij de dealer.Was een prima plaats, eigenlijk naast de radio. Succes met je zoektocht.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook