15 van de 18
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
   
Centraal Navigatietopic SMEG+
effe
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5
Geregistreerd: 24-03-2015

Gepost: 13 augustus 2016 08:08 PM
  [ # 211 ]

hallo

Weet iemand hoe ik adressen van de navigatie kan verwijderen die zijn opgeslagen.
betreft c4 Picasso 2013 intensieve nieuw model

dank bij voorbaat.

Profiel  
 
Hans Erkelens
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 08-08-2016

Gepost: 15 augustus 2016 01:08 AM
  [ # 212 ]

Onze Grand C4 Picasso uit 2014 spreekt sinds enkele weken alleen nog maar Frans bij het navigeren. De taal is in Nederlands ingesteld. Alle teksten in de displays en instrumenten zijn ook Nederlandstalig, maar de audio is met geen mogelijkheid van het Frans af te krijgen. Er zijn (nog) geen updates gedaan en er is verder niets veranderd. Iemand een idee hoe dit kan, of liever hoe dit op te lossen? Heb al een reset geprobeerd door de accu los te koppelen, maar dit helpt niet.

Profiel  
 
marceling
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9
Geregistreerd: 21-09-2015

Gepost: 15 augustus 2016 10:59 AM
  [ # 213 ]

In mijn C4 Picasso 2015 zie ik perfect de telefoonlijst uit mijn Android adresboek. De mogelijkheid bestaat om te navigeren naar het ingevulde adres. Ik krijg echter steeds de melding “Ongeldig adres”. Ik heb al verschillende formaten geprobeerd, met telkens dezelfde foutmelding.
Weet iemand hoe het adres in het android telefoonboek moet ingegeven zijn om herkent te worden. Nummer, straat, postnummer, gemeente, land of andere volgorde gescheiden door komm, puntkomma of iets anders?

Alvast dank voor je antwoord

Profiel  
 
Ritsel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 03-03-2015

Gepost: 03 september 2016 05:57 PM
  [ # 214 ]

Op vakantie kwam ik er achter dat het navigatie systeem verouderd is van de cactus. Even op de site van Citroen gekeken en wat blijkt wanneer je in 2016 een cactus hebt aangeschaft krijg je 5 jaar gratis updates.
Gelukkig is mijn Cactus van 2015 dus moet gewoon betalen ben hier erg teleurgesteld in daar je systeem hebt gekregen dat verouderd is.

Profiel  
 
Paling1
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 126
Geregistreerd: 15-05-2008

- C5 Aircross 1.2 Business
Gepost: 07 september 2016 01:12 PM
  [ # 215 ]

@Ritsel,

De mijne is van december 2015 en ik heb een maand of 2 geleden een mail gekregen dat ik wel in aanmerking kom voor 1 gratis update en 1 betaalde (met korting) per jaar.

[..]
Dat houdt in dat u de komende 5 jaar recht heeft op 2 navigatie updates per jaar, waarvan 1 gratis in combinatie met een onderhoudsbeurt.

De betaalde 2e update kost me 29 euro volgens de mail.
Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt omdat ik nog niet toe ben aan de eerste (25.000km) beurt.
Nog maar een paar duizend km te gaan…

Profiel  
 
mvdmeij
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 09-09-2016

Gepost: 10 september 2016 10:32 AM
  [ # 216 ]

Ik heb onlangs ook een mail gekregen voor de gratis update van mijn C4 GP. Mijn auto was nog niet toe aan een servicebeurt (mijn auto is van januari 2016). Ik heb alleen de navigatie laten updaten. Geheel gratis.

Citroen C4 Grand Picasso (2016)

Profiel  
 
mart75
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 83
Geregistreerd: 15-11-2015

Gepost: 17 september 2016 05:28 PM
  [ # 217 ]

ik rij een c4 cactus bouuwjaar 2016…nu heb ik paar mnd geleden een bericht gehad dat ik mijn navigatie kan updaten naar de nieuwste versie…dit nagevraagd bij mijn 1e beurt en de baliemedewerker zei dat dit wel halve middag in beslag neemt dat updaten…dus heb het hier nog maar bij gelaten

Iemand deze update al gedaan en is het inderdaad zo lange update dat de auto gewoon bijna hele dag bij de dealer moet staan?

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 17 september 2016 09:22 PM
  [ # 218 ]

Zo’n update heeft inderdaad wat tijd nodig, weliswaar geen hele middag, maar het is logisch dat wat ruim gepland wordt. Dit dient bij lopende motor te gebeuren, dus er moet regelmatig iemand naar kijken. Als je het combineert met een onderhoudsbeurt, ben je je auto niet langer kwijt.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Ritsel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 03-03-2015

Gepost: 18 september 2016 09:09 PM
  [ # 219 ]

Raak steeds meer teleur gesteld in de navigatie van de Cactus.
Vandaag in Amsterdam getracht Wibautstraat met nummer 3b in te voegen dit lukt dus niet enkel 3 kun je ingeven de b er aan toevoegen lukt dus niet.
Hierdoor een parkeergarage zeer slecht kunnen vinden.

Profiel  
 
JohnMoeleker
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 30-04-2016

Gepost: 27 september 2016 01:14 PM
  [ # 220 ]

ik heb nu al heel wat verschillende navigatiesystemen gebruikt, maar dit is wel het beroerdste wat ik ooit ben tegengekomen.
Zelfs mijn eerste, een jaar of 15 geleden deed het in mijn herinnering beter, in ieder geval minder teleurstellend.

Profiel  
 
Gepost: 03 oktober 2016 09:51 AM
  [ # 221 ]

15 jaar geleden was er nog amper geintegreerde autonavigatie.
Je moet je natuurlijk wel bedenken dat auto navigatie geintegreerd is met de auto dus geen losse TomTom.
Hij weet dus ook precies hoe en hoeveel je rijd ook in tunnels en dergelijke.
In mijn ervaring, nu meer dan 10 jaar, zijn de Citroen Navi systemen (Magneti Marelli en Hartman)zeer volwaardige en professionele systemen. De kaarten zouden beter kunnen zijn, maar dat hangt natuurlijk ook veel af van wat gemeentes aanleveren.

Profiel  
 
JohnMoeleker
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 30-04-2016

Gepost: 03 oktober 2016 12:24 PM
  [ # 222 ]

Dat klinkt wel erg stellig, amper geïntegreerde navigatiesystemen, maar is daarom nog niet geheel correct. Ik heb de laatste 18 jaar Lexus gereden en rijd nu sinds enige maanden een Cactus. Een keuze die te maken heeft met het feit dat ik nu 69 ben en bijna wil stoppen met werken. Ik moet zeggen dat het een leuke wagen is die me eigenlijk alleen maar meevalt, met als uitzondering de navigatie en sinds de update van de MyCitroen app ook die app.
Maar terug naar navigatiesystemen. Vanaf mijn tweede Lexus, nu inmiddels ruim 15 jaar geleden heb ik steeds met ingebouwde navi gereden. De eerste in een Lexus IS, waar het navi-scherm bij het starten van de motor omhoogklapte.
Ik ben in ruim 15 jaar Lexus niet zo vaak verkeerd gestuurd als met dit vermaledijde systeem van Citroen in 5 maanden. En dan heb ik het nog niet over een waardeloos menu om je adres in te geven.

Profiel  
 
Toontje35
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 33
Geregistreerd: 01-05-2011

- C4 (2004-heden) Cactus Shine ETG
Gepost: 30 januari 2017 03:05 PM
  [ # 223 ]

Hoi
heb mijn Cactus nu bijna een jaar. Vorige week naar Frankrijk gereden (via Duitsland/Zwitserland). Route geprogrammeerd. Op de heenweg midden op de 61 Duitsland begon de navigatie “keer om”. Navigatie gestopt. Opnieuw geprogrammeerd. Maar totaal vast. Pas nadat ik de motor had gestopt tijdens een pauze en opnieuw gestart, deed het systeem het weer.

Op de terug weg idem dito. Systeem komt opeens (en te vroeg) met “neem hier de afslag”. En lijkt dan vast te slaan. Nu kon ik wel tijdens het rijden opnieuw de route programmeren. Wel drie keer gebeurde dit.

Iemand hier dezelfde ervaring? Lijkt op een softwarefout. Vervelend dit. Hoor graag

Profiel  
 
JohnMoeleker
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 30-04-2016

Gepost: 30 januari 2017 03:13 PM
  [ # 224 ]

Wij werden zot van het gedoe met de citroen-navi. Dit is opgelost sinds er een Garmin Driveassist 50 LMT-D tegen de voorruit geplakt is.
Dit is een combi van een Navi met een dashcam die automatisch bij calamiteiten een filmpje opslaat. Je kunt hem ook laten waarschuwen voor verlaten van een baan, file die weer in beweging komt en als je te dicht op je voorligger rijdt.
Alles met spraakbesturing en vlot, foutloos met alternatieve routes bij grote drukte. Ook nog levenslang kaartupdates en waarschuwing voor snelheid en roodlichtcamera’s

Profiel  
 
Gepost: 30 januari 2017 04:17 PM
  [ # 225 ]

Ik denk niet dat het een software fout is, eerder het niet goed gekopieerde navigatie data bestand.

Lees het een keer kompleet opnieuw in via USB.

Profiel  
 
 
15 van de 18
« Eerste  < Vorige 13 14 15 16 17 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook