4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Limousine Turbodiesel 2
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 19 maart 2017 12:37 AM
  [ # 46 ]

Klimrekken komen met enige regelmaat voorbij op verkoopaktes voor om en nabij 50 euri. Afhankelijk van de staat kan je overwegen om meer uit te geven

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6465
Geregistreerd: 10-02-2005

- CX 2000 Pallas
Gepost: 19 maart 2017 08:41 AM
  [ # 47 ]
Bluedog schreef:

Bedankt Break23m.

Ik denk dat in de winter op staal beter is. Banden zijn nu beter gebalanceerd, dus dat scheelt iets.


Intussen zo’n ‘luxaflex’ gezien, maar vindt de prijs nogal hoog. Geen idee wat zoiets waard is.
Daarnaast zoek ik nog ‘n oplossing voor die 3 opbergvakjes. Scharnieren klepjes zijn niets meer. Denk aan vastzetten def. of iets van magneetjes.
En mijn achterruitverwarming doet ‘t ook niet. Is ook blijkbaar niet op te lossen.
Verder wat andere puntjes kunnen oplossen. Blijft natuurlijk typisch Frans + bep. ouderdom, maar gezien de algehele staat wil ik ‘t liefst alles werkend hebben.

Klimrek: wat de gek ervoor geeft…
Klepjes: als ze nog heel ogen zou ik ze gewoon vastmaken. Blijft kwetsbaar dus gebruiken doe je ze toch niet.
Het hoort er een beetje bij. Ik ben inmiddels een beetje afgestapt van het credo dat alles het moet doen. Onbegonnen werk…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  
 
Bluedog
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 06-02-2009

Gepost: 20 maart 2017 08:19 PM
  [ # 48 ]

Kwam net zo’n ‘klimrek’ tegen op MP €250,-...
Ik had geen referentie, maar ik dacht zelf €75,- tot €100,- voor een echt mooi exemplaar.

Always expect the unexpected

Profiel  
 
Bluedog
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 23
Geregistreerd: 06-02-2009

Gepost: 28 april 2017 08:23 PM
  [ # 49 ]

Soms kan ‘t verkeren…
In kader van wederom lease geneuzel, teveel kms en/of een vergoeding van niks, neem ik helaas afscheid van de mooie Limo.
Gelukkig blijft er nog ‘n mooie klassieker.

Always expect the unexpected

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook