Fiat 242 hulp gevraagd!
Lespaul79
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 1
Geregistreerd: 18-04-2017

Gepost: 18 april 2017 03:11 PM

Goedemiddag,

Wij hebben 14 jaar geleden een prachtige groene fiat 242 aangeschaft en ontzetten fijne herinneringen mee gemaakt. Helaas is hij 3 jaar geleden kapot gegaan tijdens een vakantie in Duitsland. Hij wilde niet meer in de 4e versnelling. We hebben nog een paar dagen in z’n 3 wat landweggetjes gepakt maar de koppakking bleek ook kapot te zijn.

Nu staat hij al 3 jaar in de stalling ( we hebben hem geschorst ) We willen hem niet wegdoen en het liefst weer helemaal opknappen. Ik heb zelf te weinig ervaring om zo’n grote klus in mijn eentje te doen en zoek eigenlijk een liefhebber/monteur die ons ( betaald ) wil helpen bij het repareren van de fiat.

Wat er moet gebeuren:

• Hij start nu niet meer
• Versnellingsbak revisie of andere eronder
• Koppakking
• Roest behandelen

Wie kan en wil ons helpen?

groet, Erwin

( giethoorn )

Afbeelding Bijlagen
fiat.jpg
Klik op de thumbnail om de hele afbeelding te zien
Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 775
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 18 april 2017 05:30 PM
  [ # 1 ]

Ik zou je best zo af en toe willen helpen in weekenden, maar nu is het niet het juiste seizoen daarvoor. De meetings beginnen net weer. Ik woon in Steggerda, dus redelijk in je buurt en heb zelf een jaar of wat een C35 camper gehad.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7512
Geregistreerd: 03-04-2006

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 21 april 2017 01:47 PM
  [ # 2 ]