5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
De Nieuwe C4 Cactus serie 2 (2018)
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27808
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 29 mei 2018 06:44 PM
  [ # 61 ]
P.G.G. schreef:

Al met al is er denk ik eerder sprake van een evolutie in plaats van een revolutie. Momenteel zie ik geen reden om mijn huidige Cactus die ik nu een jaar heb in te ruilen voor deze nieuwe Cactus.

Ik denk dat voor de echte revolutie je een proefrit zal moeten maken, want het belangrijkste verschil zit hem natuurlijk in de vering. Rijden dan oordelen Wink

Profiel  
 
PBO
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 663
Geregistreerd: 23-05-2004

- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Gepost: 31 mei 2018 10:12 PM
  [ # 62 ]

Ik heb er, nieuwsgierig geworden naar de PHC-vering, afgelopen zaterdag mee gereden en ik vond het zit- en veercomfort echt dik in orde, zeker voor het formaat auto. OK, een DS of Cx wordt het niet, maar ik ben positief over het comfort op zowel licht golvend asfalt als klinkerwegen. Ook drempels waren goed te doen al moet je natuurlijk wel je snelheid enigszins aanpassen. Daarbij was de proefrit-auto een demo voorzien van 17-inch velgen, dus met 16-inch banden valt ook nog wel comfortwinst te behalen. Ben dus erg benieuwd naar toekomstige modellen met de PHC-vering, vooral de grote(re) Citroëns zoals de C5-opvolger.

C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook