92 van de 92
« Eerste  < Vorige 90 91 92
   
Gert z’n Digit oftewel “de karakterbak”..
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 11 april 2017 10:04 PM
  [ # 1366 ]

Hij is leuk Derk!  haha


Huh, iets met tijd te kort Timo en Coen.Surprisedops: en andere dingen die even voor gaan….

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 15 oktober 2017 12:07 AM
  [ # 1367 ]

Dit jaar heb ik 2,395 km gereden met de Digit..

Behalve een 2jarige apk heb ik er niks aan gedaan.. Tijd is mijn grootste vijand dit jaar..

Sinds 3weken staat ze mooi in de garage wachten tot ik tijd heb voor de nodige klussen.. Voorlopig is ze voor onbepaalde tijd gestald…

Dus,,,, wordt ooit vervolgt?

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 29 augustus 2018 11:24 PM
  [ # 1368 ]

Zoals ik al eerder zei tijd is de groote vijand…


De digit zit eigenlijk te wachten op een groot onderhoud beurt. Maarja zoals het nu eruit ziet, heb ik weinig tijd ervoor…

Totdat ik een paar weken terug een wiellager of de aandrijfas hoorde reed ik er gewoon mee .. Toen werd mij duidelijk dat na 6jaar met plezier gereden te hebben. Dat ze écht aandacht nodig heeft,die ik nu even niet kan geven..

Dus sinds deze week is ze op stal gezet totdat ik tijd ervoor heb, ik heb even een andere auto die aandacht opeist. En prive kijken van hoe of wat het verloopt ( lees vriendin)....



En welke auto krijgt nu even aandacht…. Wink



En nu mag de bx even rusten….  En afwachten op de onderhoud….


Tot ooit!!!!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 20 mei 2023 10:10 PM
  [ # 1369 ]

Na bijna 13 jaar heb ik een beslissing genomen.

Omdat de digit al weer bijna 5 jaar stilstaat, en voorlopig geen tijd voor heb. Heb ik haar   verkocht !
Want langer stilstaan is zonde, en wordt ze niet beter op.

Een einde van een tijdperk, wat een vriend tegen mij zei. En ja het is inderdaad een einde van een prachtige tijdperk.
Zonde? Misschien, maar het is beter zo.

Ik heb genoeg foto’s, en fantastisch herinneringen.

Is dit nu het einde, nou nee ik heb nog een 2cv die ook al erg lang stilstaat. En daar wil ik nu verder mee gaan.

Maar de tijdperk karakterbak is voorbij.

Vaarwel, digit het gaat je goed.

Profiel  
 
 
92 van de 92
« Eerste  < Vorige 90 91 92
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook