27 van de 31
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »
   
Alle auto’s die je zelf ooit hebt gehad
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11612
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 04 december 2015 07:53 PM
  [ # 391 ]
Penny Lane schreef:

Hm, ik kan met een vrij kort lijstje toe.

‘86 Fiat Uno (oh no!) 60S Silver - een elfhondertje dat gemiddeld 1:8 zoop. Bodem en drempels hadden bitter weinig met elkaar meer te maken…

‘94 Toyota Starlet GT - Een vreselijk betrouwbaar ding & lekker zuinig. Zus rijdt er nou nog mee.

‘76 BMW 1502. Eerst met een tweeliter (gare drijfstanglagers), daarna een 1800 blok met tweeliter kop (als de brandweer, elke dag spijt van de verkoop)

‘98 Hyundai Sonata GLS V6. Don’t ask.

Blauwe maandag technisch eigenaar van een
‘71 Citroën DSuper - Mispelwerk. Bestaat derhalve niet meer.

‘71 Mercedes-Benz 220D - 0-100 in 3 sigaren, ruzie gekregen met de sloper die me spulletjes leverde. Technisch gelazer gaf het laatste duwtje. Nothing is as expensive as a cheap Mercedes.

‘93 Citroën BX 19 RD (TGD) Break - half jaar dikke keet mee gehad. Weg wegens veel werk en gare koppeling. Staat nog wel ergens.

‘76 Ford Capri MkII 1600L - Ray Ban, bakkebaarden & Laimböck racing handschoenen. Zéér verassend fijne auto, op klinkers niet mee te sturen.

‘99 Mazda 626 DiTD - Don’t ask, alweer. 1:18,3 en zéér verstandig. Wel weer kwaaltjes in de draadboom, had dus toch ook wel een XM kunnen kopen…

En tussentijds ooit nog van de zaak in een
‘94 Opel Combo 1.7D gereden - Was opgebruikt na 4 1/4 ton. Blok, van Isuzu, was wel nog als nieuw…

Een ‘93 Citroën Xantia TurboD SX - Wat een lekkere wagen. Kachel vervangen is niet fijn, inspuitpomp laten reviseren ook niet. Gemiddeld gesproken desondanks een behoorlijk probleemloze wagen. Momenteel helaas op stal.

‘96 Fiat Panda CLX - 899cm3, 39 pk, zuipen als een grote, rottende dorpels en met 190k op de klok bijna dubbel zoveel gelopen als waar je een Panda normaal mee afschrijft… Maar het rijdt beter dan je zou verwachten en je zit er verder keurig droog in.

‘93 Peugeot 106 XS 1.4. Ziet er niet uit, maar rijdt prima. Gekocht met lekkage, dus zwaar van de kit. Toch nog vrij zuinig. Mee opgehouden toen de achteras vastliep. Geen vering is niet fijn.

‘97 Peugeot 205 Génération 1.4. Fijn autootje, is tot zover redelijk probleemloos. Deze wil ik eigenlijk best een tijdje houden. Denk ik…

Zo, dan is die lijst ook weer bijgewerkt Very Happy

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
AlexanderB
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 15
Geregistreerd: 11-11-2015

Gepost: 05 december 2015 03:36 PM
  [ # 392 ]

In 2010 m’n eerste auto, een Ford Escort ‘97 1.6 nogwat 3-deurs in bordeaux-rood met wieldoppen. Heb ‘t ding 1 dag gehad, de volgende ochtend ging ik met m’n vriendin (nu ex) naar de efteling, iemand ging hard op de rem staan, en de brakke remmen en wanli-banden van m’n nieuwe waggie konden het niet bijbenen, een klein tikje achterop een andere Ford, en toen was ie ineens total-loss.

M’n 2e auto in december 2010 was een Citroën AX, op kenteken een 1.1, maar in werkelijkheid een 1.4 GT.
Hoop plezier aan beleefd, nieuwe velgjes onder gezet, GTI motor (100 pk) in geswapt, en uiteindelijk weggedaan in 2012 toen de brandstofprijzen de €2/liter aantikten. Ik had dr LPG in willen leggen (de set heb ik nog liggen) maar hij was net 4 maanden te nieuw om zelf in te mogen bouwen, en te oud (U9 ipv E2) om die €1500+ euro om het te laten doen te kunnen verantwoorden in de vorm van G3 korting. Dus weggedaan, en nog lang spijt van gehad, want een half jaar later kon ik ‘m in onderdelen terugkopen van de sloop. Sad

M’n 3e auto sinds mid 2012 is een AX Spot 1.5 Diesel, 57 pk toen ie nieuw was, dus niet ‘s werelds snelste auto. Toch een hoop liefde en moeite in gestoken, het ding is nu voorzien van alle GTI trim die ik kon bemachtigen, viergaats onderstel en schrijfremmen rondom. Het enige wat ik nog wil doen is de auto opnieuw in de lak zetten, en een turbo inbouwen. De hoop was om het ding door te rijden naar de 500.000 km, maar waarschijnlijk staat ie over een paar jaar ook op de sloop door al die domme milieuzones, of ik bouw dr een benzinemotor en een LPG-G3 installatie in als ik dat op kenteken kan krijgen als G3.

M’n 4e auto heb ik ook in 2012 gekocht, een zwaar achterstallig onderhouden AX Spot 1.1i gered van de sloop alleen maar om ‘m zelf te slopen voor het plaatwerk om de zwaar roestige diesel te kunnen herstellen.

M’n 5e auto heb ik recent (2015) gekregen, een AX Image 1.1i, kwam moeiteloos door de APK heen, en heb ik toen uit elkaar gesloopt om dr een race-monster van te maken. Blok van een Saxo VTS met wat mods 130+ pk, viergaats onderstel met (grotere) schrijfremmen rondom, semi-slicks, kuipstoelen, race-stuur, en hopelijk binnenkort ook nog een rolkooi. Tijdens het bouwen kwam ik wel wat roest tegen, die ik momenteel aan het repareren ben. Als alles goed werkt, ga ik dr mee naar de RDW om de modificaties op kenteken te zetten. Smile

M’n 6e auto was een Saxo VTS zonder kenteken, opgeblazen bak, missende aandrijfassen en uitlaat en een hoop roest, die ik uit een veld heb gesleept en uit elkaar gesloopt voor onderdelen (motor, achteras) voor de bovenstaande AX.

M’n 7e auto heb ik ook cadeau gehad, een AX 1.0 E uit begin 1987. Een van de handvol oudste AX’en van nederland. Ik heb ‘m echter direct doorgegeven aan een vriend die het ding op naam van z’n garagebedrijf heeft gezet, en samen zijn we het ding langzaam een beetje aan het restaureren, want dr zat flink veel roest aan.

Ik had al bijna een 8e auto, ik heb recent weer zitten kijken om elektrisch te gaan rijden, vanalles van een AX/Saxo/106 Electrique tot een oude Prius. Sterker nog, ik was in 2009-2010 al bezig om te kijken of ik zelf een elektrische auto kon bouwen, maar dat werd me financiëel onmogelijk gemaakt door de nieuwe regels, waarmee het verplicht werd om een goedgekeurde motor + aansturing te gebruiken, of gebruik te maken van onderdelen een bestaande elektrische auto, die toen nog een stuk zeldzamer/duurder waren dan nu. Het kriebelt nogsteeds.

‘96 AX 1.5D—> Alles GTI-spec + turbo project
‘95 AX 1.1i—> 1.6 16V swap

Profiel  
 
beremans
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1825
Geregistreerd: 09-02-2011

- Xsara Picasso 16-16v
Gepost: 05 december 2015 05:53 PM
  [ # 393 ]

Dit heb ik gehad, sinds 1986.

Talbot/simca, Horizon 1,3 S.
Nissan cherry, 1,3
Ford taunus 1,6. Bravo.
Alfaromeo sud, 1,5 TI,
Ford escort, 1,1 laser
Alfaromeo 33, 1,5
Peugeot 205, 1,1
Suzuki swift, 1,3
Ford escort 1,8.  D
Hyundai lantra 1,6
Citroen xsara 1,6
Citroen xsara-picasso 1,6.

Nou valt mee hè, gem, 1 auto per 3 jaar

Profiel  
 
briard
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 138
Geregistreerd: 27-10-2012

- Traction Avant 11 BL 1953
- CX 25tri automatic serie2 break
- C5 break
Gepost: 05 december 2015 11:40 PM
  [ # 394 ]

zie 7 nov.
nog twee vergeten
simca aronde cabrio 1960 (plein ciel)
simca 5 bestelwagentje 1938 (topolino)

Profiel  
 
galenus
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 80
Geregistreerd: 27-10-2004

- CX 25 GTI Turbo 2
- GS/GSA Pallas
- XM 2.0 16v SX break automatic
- C5 2.0 HDiF 16v Break Exclusive automatic
Gepost: 06 december 2015 12:33 AM
  [ # 395 ]

Ook maar even m’n lijstje met voitures tot nu toe op een rijtje gezet:

1. Opel Kadett 1.2N (1976) - pastelgeel, niet kapot te krijgen. Maar: niet Frans, dus snel vervangen door…
2. Renault 14 TS (1980) - héérlijk wagentje, dat ging als de brandweer. Al snel vielen de gaten erin.
3. Renault 11 TL (1984) - beetje saai, maar wel stevig. Citroën bleef lonken.
4. Citroën BX 16TRS (1984) - wit met blauw interieur, na een jaar geramd door een Mazda Sad
5. Citroën Axel 12TRS (1989) - dat motorgeluid! <3 - ging ook als de brandweer, maar overleefde een aanrijding helaas niet.
6. Citroën GSA Break Spécial (1982) - gris requin (AC065) met blauw interieur: heb nog steeds heimwee!
7. Renault 4F6 (1984) - superpraktisch en verrassend snel
8. Citroën BX 16TZi (1990) - wederom een witte, maar nu met grijs interieur
9. Citroen BX Cannes (1991) - uiteraard: wit - noodlottig aan haar einde gekomen op de A59 bij Empel
10. Citroën BX 16TGi Progress (1993) - groen en zonder stuurbekrachtiging, dus snel vervangen door…
11. Citroën BX 19TZi Break automatic (1992) - wit, een break én een automaat: ultiem genieten
12. Citroën Xantia 2.0 16v break (1999) - tot op heden - iets braver/verstandiger dan nummer 11, maar zéér comfortabel!

Profiel  
 
zwevend_tapijt
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 22-12-2013

Gepost: 06 december 2015 01:40 AM
  [ # 396 ]

en ik maar denken dat ik de enige ben die veel auto’s heeft gehad…

mijn lijstje voor zover ik het me kan herinneren:
Skoda 105L
Renault 5 Phase 1 automatique (hing van oude kranten aan elkaar…)
Renault Super5 grijs kenteken
Citroën BX 14 RE LPG
Peugeot 205 XS (zelfde motor als de BX, zelfde probleem: prise-askeerring lek)

hierna laat mijn geheugen me qua volgorde in de steek, maar ik heb met zekerheid nog gereden:
Citroën BX 19 TRS
Citroën Xantia 1.6i LPG
Renault 21 HB GTL LPG
Citroën Xantia 2.0i LPG
Citroën Xantia 1.8i LPG
Renault Mégane 1.9D
Renault Kangoo 1.9 D65 grijs kenteken
Renault Mégane II 1.6 Dynamique Luxe (wat een elektronische rampenbak…)
Renault Clio II 1.6 16v Dynamique Luxe
Renault Clio II 1.6 16v Initiale automatique
Peugeot 205 GTi 1.9
Peugeot 306 1.4 XN LPG
Renault Mégane 2.0i Cabriolet (motorisch gaar: bij 180.000km waren de kleppen uitgesteld en moest er een andere kop op. welgeteld 1 week gehad).

vanaf 2009 is het weer helder:
Saab 9000 CD Griffin 2.3T 16v automaat (gedemonteerd in 2012, wegens TCS-probleem en onafgemaakte bakvervangklus)
Saab 9-3 2.0i LPG met Aero-interieur
Citroën Xantia Activa turbo (na vervanging van de radiateur was ik het sleutelen aan een Xantia al zat. had ‘m eigenlijk niet weg moeten doen, na die ene week)

huidig:
Saab 9000 CSE 2.0i LPT Anniversary RHD
Saab 9000 2.0i 1986 (sinds 2009)
Mercury Capri 1.6 16v cabriolet
Citroën Xantia 1.8i 16v ‘Plus’

Ooit gehad: 2x BX, 4x Xantia
Nu: 2001 Citroën Xantia 1.8 16v Plus, 25-GT-BN
en: 2x Saab 9000, Mercury Capri

Profiel  
 
Typhoon
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 24-05-2015

Gepost: 06 december 2015 08:34 AM
  [ # 397 ]

- Citroen BX 1.4 (LP-50-DD)
- Citroen BX Progress (FP-TG-09)
- Citroen BX Sport (PT-78-KG)
- Citroen BX 1.6 TRS (JS-42-GR)
- Citroen BX Sport (NT-83-HR)
- Citroen Visa 2-cyl. (SK-????)
- Citroen BX Sport (PD-77-NP)
- Citroen BX 1.6 TRI (??????)
- Citroen C2 1.4 VTR (37-NV-JB)
- Citroen Xantia (XS-GH-91)
- Kia Pro-Cee’d 1.4
- Kia Picanto 1.0
- Citroen BX Sport (NT-75-JV)

Profiel  
 
Herben
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 266
Geregistreerd: 27-04-2007

- C1 VTi 72 S&S Feel
- C5 C5 Aircross 1.6 Puretech EAT8 Shine
Gepost: 06 december 2015 11:28 AM
  [ # 398 ]

Renault Clio 1.8 RT
Renault Kangoo 1.9 D
Citroen Xsara 1.9 D
Citroen C4 1.6 HDI
Citroen C5 Tourer 1.6 Hdif
Citroen C5 Tourer 2.0 Hdif
Citroen C4 Picasso 1.6 E-Hdi 115 pk

Als 2e auto:
Renault Twingo
Ford Ka 1.2
Citroen C1
Citroen C1 First edition

Profiel  
 
Gepost: 05 november 2018 09:24 PM
  [ # 399 ]
graddus schreef:
graddus schreef:
graddus schreef:
graddus schreef:

Ja daar gaan we, sinds 1987:

Fiat 500 R 1974 wit
Citroen Visa Club 1980 metallic lichtblauw
Peugeot 304 GL 1977 bordeaux
Renault 14 GTL 1979 rood
Renault 14 TL 1980 donkergroen metallique
Citroen 2CV Special 1980 rood
Opel Kadett 1.6D 1984 lichtblauw
Citroen Traction Avant 11 BN 1952 muisgrijs
Citroen 2CV Special 1982 lichtblauw
Fiat 126 1974 wit
Renault 4CV 1956 zwart *
Fiat 126P 1983 wit/zwart
Peugeot 404 automatique 1970 donkergroen
Citroen CX TRD turbo II 1987 donkergrijs metallique
Subaru mini Jumbo 1987 zilvergrijs/geel
Volvo 66 1977 rood
Citroen Berlingo fourgon tolee 1,9D 1998 donkerblauw
Renault Twingo 1993 lichtgroen
Mercedes 206D fabriekscamper 1975 bleekgrijs
Citroen Berlingo fourgon tolee 2.0HDi 2003 zwart
Renault super5 TR 1986 rood
Renault super5 GTL 1987 wit
Golf IIL 1986 groen metallique
Volvo 245 injection overdrive 1980 puddinggeel

Oeh duidelijk lang niet upgedate…

Citroen Traction Avant 11B 1949 gris smoked *
Citroen GSpecial 1974 bleu lagune *

En alweer lang niet Very Happy

Renault Express 1994 vaalrood
Citroen CX 2400 GTi 1979 vert dryades
Volvo 240 SuperPolar 1992 gunmetal grey

Goh, 2010 voor het laatst bijgewerkt, eens even kijken, de Twingo heeft het veld geruimd, de grijze Volvo ook, daar is een C5 voor in de plaats gekomen en oh, de 98er Berlingo is terug op het oude nest gekomen. Verder eigenlijk weinig spannends. Heel even een Saab 900 gehost, maar dat was het eigenlijk wel.

Saab 900 5-deurs 1985 wit
Citroën C5 break 2.0 HDi 100KW 2005 zwart

Zullen we nog eens een update doen dan maar? Eens kijken, sinds de laatste keer is de blauwe Berlingo aan de kant gezet en vervangen door in volgorde van verschijning…

Peugeot 306 XN 1993, anthraciet
Fiat Multipla BiPower 2000, paars
Peugeot 205 Generation 1998, blauw*

Dan heb ik mijn allereerste auto, de Fiat 500R na ruim twintig jaar inactiviteit geruild tegen een 2CV die ‘slechts’ 15 jaar heeft stilgestaan. Wie weet ga ik daar wel mee aan de slag.

Citroen 2CVSpecial 1980, rood*

De groen/bruine CX GTi heeft een nieuwe eigenaar gevonden in België, wie weet komen we de auto ooit weer tegen met een Belgisch kenteken. In de plaats hebben we een ander groen apparaat ingelijfd in de vorm van een Fiat Ducato met een Hobby 600 opbouw. Jawel, een hippe camper.

Fiat Ducato 14 Hobby 600 1990, wit/groen*

Tot slot is de trouwe C5 na vijf jaar met 465465 (ja, echt waar) overgedragen aan een volgende eigenaar en vervangen door een

Peugeot 308 SW 2.0 HDi automaat 2015, gris mokka (bruin metallic dus)*

Dat is het wel zo’n beetje geloof ik.

(die met sterretje zijn in bezit)

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11612
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 05 november 2018 11:02 PM
  [ # 400 ]

Nou vooruit. Dan zal ik ook nog een keer.

Penny Lane schreef:

Hm, ik kan met een vrij kort lijstje toe.

‘86 Fiat Uno (oh no!) 60S Silver - een elfhondertje dat gemiddeld 1:8 zoop. Bodem en drempels hadden bitter weinig met elkaar meer te maken…

‘94 Toyota Starlet GT - Een vreselijk betrouwbaar ding & lekker zuinig. Inmiddels, na lange jaren trouwe dienst in de familie, overleden (schade) en gedemonteerd.

‘76 BMW 1502. Eerst met een tweeliter (gare drijfstanglagers), daarna een 1800 blok met tweeliter kop (als de brandweer, elke dag spijt van de verkoop)

‘98 Hyundai Sonata GLS V6. Don’t ask.

Blauwe maandag technisch eigenaar van een
‘71 Citroën DSuper - Mispelwerk. Bestaat derhalve niet meer.

‘71 Mercedes-Benz 220D - 0-100 in 3 sigaren, ruzie gekregen met de sloper die me spulletjes leverde. Technisch gelazer gaf het laatste duwtje. Nothing is as expensive as a cheap Mercedes.

‘93 Citroën BX 19 RD (TGD) Break - half jaar dikke keet mee gehad. Weg wegens veel werk en gare koppeling. Staat nog wel ergens.

‘76 Ford Capri MkII 1600L - Ray Ban, bakkebaarden & Laimböck racing handschoenen. Verassend fijne auto, op klinkers niet mee te sturen. Is naar een andere liefhebber wegens DS.

‘99 Mazda 626 DiTD - Don’t ask, alweer. 1:18,3 en zéér verstandig. Wel weer kwaaltjes in de draadboom, had dus toch ook wel een XM kunnen kopen…

En tussentijds ooit nog van de zaak in een
‘94 Opel Combo 1.7D gereden - Was opgebruikt na 4 1/4 ton. Blok, van Isuzu, was wel nog als nieuw…

Een ‘93 Citroën Xantia TurboD SX - Wat een lekkere wagen. Kachel vervangen is niet fijn, inspuitpomp laten reviseren ook niet. Gemiddeld gesproken desondanks een behoorlijk probleemloze wagen. Inmiddels anno 2018 over het half miljoen gekacheld. Binnenkort weer op stal voor de winter: ik ben er niet aan toe om de laatste van z’n soort alsnog op te laten lossen.

‘96 Fiat Panda CLX - 899cm3, 39 pk, zuipen als een grote, rottende dorpels en met 190k op de klok bijna dubbel zoveel gelopen als waar je een Panda normaal mee afschrijft… Maar het rijdt beter dan je zou verwachten en je zit er verder keurig droog in.

‘93 Peugeot 106 XS 1.4. Ziet er niet uit, maar rijdt prima. Gekocht met lekkage, dus zwaar van de kit. Toch nog vrij zuinig. Mee opgehouden toen de achteras vastliep. Geen vering is niet fijn.

‘97 Peugeot 205 Génération 1.4. Fijn autootje, is tot zover redelijk probleemloos. Deze moet ik toch eens aan een ander baasje over gaan doen.

‘73 Citroën DS23 Pallas BVM5. Vroeger was ‘t zelfs een IE. Nu is ze deels verDSuperd… De omgekeerde wereld! Een auto die er niet van houdt om ‘gepamperd’ te worden blijkbaar, maar de acceptatie begint te komen.

‘99 Citroën Xantia 1.8i 16V Pallas Break. Winterding. Klinkt wat liefdeloos eigenlijk voor wat voor heel weinig geld echt wel een fijne auto met weinig gedoe is.

Zo, dan is die lijst ook weer bijgewerkt Very Happy

Edit: terugblikkend lukt het me nog altijd om nog nooit een auto van na de 20e eeuw te hebben gehad…

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
mbender
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1481
Geregistreerd: 31-10-2007

- CX 2500 diesel
- GS/GSA GS break club
Gepost: 06 november 2018 03:05 PM
  [ # 401 ]

Wat een leuk topic, nog nooit gelezen, hieronder mijn lijstje maar

- Volvo amazon 122s uit 1960, prachtige auto, grijs met zwart dak, enige auto die ik ooit met winst heb verkocht

- DS 23 pallas met vijfbak uit 1973, prachtig zwarte auto met grijs stoffen interieur, veel avonturen met deze auto beleefd en financieel compleet op leeg gelopen.

- BX 1400 uit 1990 in het donker blauw, mooie basis BX, helaas ooit een stoeprand mee geraakt waardoor het niet meer de moeite was deze te herstellen. 

- GSA 1300 uit 1984 in het rood, deze auto overal voor gebruikt en heel Europa mee door gereden, in 8 jaar tijd bijna 2 ton. Er zat teveel laswerk aan deze auto. Verkocht en wordt nog altijd gebruikt.

- BX 1900 diesel uit 1991 in het grijs, compleet probleemloze BX met veel plezier veel kilometers mee gereden, kocht deze om de GSA wat te ontzien echter heeft de GSA de BX nog jaren overleefd. Deze moeten verkopen omdat ik naar het buitenland ging. Op de dag van de verkoop door aquaplaning op de snelweg een paar keer om de as laten draaien en de rechterkant tegen de vangrails gezet, auto alsnog verkocht.

Alles bij elkaar best een aantal auto’s en nooit iets jongers gehad dan 1991.
- CX break 2400 uit 1980 met LPG en c-matic, deze goude koets was niet moeders mooiste maar wat een ruimte zat er in die break, echt geweldig. Verder veel technische problemen mee gehad en een stadsbus vond het ook nog nodig om bij de a-stijl naar binnen te rijden, dit was echt een pech auto, mankeerde altijd wat.

- CX 2500 diesel uit 1984, wederom een probleemloze auto, niet voorruit te branden maar wel veel kilometers mee gereden, was echt een heerlijke betrouwbare onthaast auto. Door de verandering van MRB deze auto in de opslag gezet en na 1 jaar besloten alsnog te verkopen aan iemand in Duitsland.

- GS 1220 club break uit 1978 in het wit. Wat is dit toch een leuke auto en een GS blijft toch wel een beetje mijn model, voorlopig nog in bezit

- Dyane in het groen als project met vrienden gekocht, bleek toch echt heel veel werk in te zitten en toen als project weer door verkocht.

- Mercedes W114 uit 1972 met automaat en LPG, project die ik samen met mijn pa heb opgepakt, heel veel aan deze auto gedaan had 18 jaar stil gestaan en kan beamen een goedkope benz is een dure benz! Is nu weer zeer betrouwbaar en staat lekker in de garage en mag op mooie dagen gebruikt worden voor lange afstanden. Deze benz blijft voorlopig ook nog na alle tijd en geld die het heeft gekost.

Bestuur Citroen Contract, organisatie 100 jaar Citroen eiland van Maurik en ICCCR 2016, nu een GS 1220 club break, ex CX 2500 diesel 1984, CX2400 special break c-matic 1980, GSA 1.3 special 1984, BX 1.9 diesel 1991, BX 1.4 1990, DS 23 Pallas, 1973

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 06 november 2018 07:22 PM
  [ # 402 ]

VW kever 1300 bj73 concour staat met blauw USA interieur (California) weg
VW golf 1100 bj79 heel mooi met rabbit interieur maar schijtbak weg
VW golf 1100 bj82 altijd in panne weg
Hyundai Pony black and white 1.2 met 1.4 motor heel lelijk maar reuze kar weg
Toyota Starlet 1.0 12V bj 86 reuze wagen weg
Volvo 343 1.6D bj 86 sterk maar een slak weg
Wartburg 353 tourist 1.0 bj 82 2T lekker walmen en 1 op 10 weg
Renault 25 Td zonder 1 optie 3 jaar voor 300 euro zalig gereden weg
Renault 5 Gtl 1.1 bj ? weg
2 X Renault Twingo 1.2 bj ? weg
Honda Civic 1.5 Lsi coupe bj 86 total loss gereden (stak een huis over ops: ) weg
Honda Prelude 2.0 16V bj 86 total loss door mijn vrouw weg
VW Passat break 1.9 Td bj 96 zuinig maar de motor had z’n beste tijd gehad weg
VW Passat break 1.9 TDi bj 97 reuze wagen maar 0.0 wegligging weg
Ford escort van 1.8 D bj 96 reed goed maar zeker een slak weg
Citroën Beringo 1.9d bj 99 260000km tevreden gereden weg
Mercedes Vito 108CDI bj 03 echt slechte wagen gehad weg
Citroën C15 1.4E bj 89 weg
Citroën AX 1.0 bj 94 afgebroken
Citroën C25E bj 91 weg
Citroën ZX 1.4 bj 94 afgebroken
Citroën Berlingo 1.4i familiale LPG bj 97 weg
Honda Jazz 1.4 bj 05 nog steeds in bezit
Matra Simca Rancho Base 1.4 bj 79 afgebroken
Talbot Matra Rancho X 1.4 Lpg 83 weggegeven
Berlingo 1.9D type1 weg
Berlingo 1.6 Hdi type2 weg
Opel Movano 2.7 Cdti h3 l3 weg
Landrover Defender 130 Crew Cab 2.5Tdi300 bj 95 weg
Peugeot 309 1.6GR bj 87 weg
Avantime 2.2Dti Privilege full opt. 2003 ongeval vooraan
Avantime 2.2Dti Privilege full opt. 2003 motor is stuk
Alfa Romeo 145 1.9 TD bj 96 super wagen, spijt dat ik hem verkocht heb weg
Citroen C8 2.0 Hdi 110pk 2003 rijdt goed maar er is teveel aan om nog lang bij te houden weg
Citroen C8 2.2 Hdi 136pk 2003 Bijna full option weg
Porsche 944 type 1 2.5 non turbo 1984 op te maken
Saab 9-5 SE 2.0T Estate 150Pk Bj 2000 414000km op LPG Gaat een verjongingskuur krijgen en upgrade naar full option.
Saab 9-5 SE 2.0T Estate 150Pk Bj 2000 200000km moet als donor dienen voor de andere.
Renault Twingo 1.2i Kuifje editie Bj 2002 115000km, denk dat we die nog lang gaan hebben, leuk geval.

ff update gedaan

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
Fraeylema
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 92
Geregistreerd: 28-06-2007

Gepost: 03 december 2018 10:51 AM
  [ # 403 ]

Dan hier ook mijn lijstje vanaf 1977:

Merk/model Kleur Nieuw/gebruikt Gekocht in:

Scaldia 408 Wit Gebruikt 1977

ZAZ 1200 V4 Wit Gebruikt 1978

Ford Escort MkI Rood Gebruikt 1978          

Lada 1300 L Geel Gebruikt 1979          

Datsun Cherry II 1000 de Luxe Rood Nieuw 1979

Suzuki Carry Wit Nieuw 1980          

Austin Mini Metro 1000L Rood Nieuw 1981

Suzuki SJ410 Cabrio Groen Nieuw 1982
     
Suzuki Swift 1000L Groen Nieuw 1984      

Citroën Traction Avant 11B Geel/Zwart Gebruikt 1984

Toyota Corolla 1200 Geel Gebruikt 1984  

Simca Matra Bagheera II Rood Gebruikt 1985  

Suzuki Alto Bruin Gebruikt 1985          

Suzuki Swift 1300 GL Wit Nieuw 1985  

Suzuki Swift 1300 GL Blauw Nieuw 1989

Citroën BX 1.4 Toulouse Blauw Nieuw 1991

Citroën Xantia 1.6i X Rood Nieuw 1993    

Citroën Xantia 1.8i X Rood Nieuw 1995    

Citroën C3 1.4i Prestige Rood Nieuw 2002

Citroën C3 Picasso 1.6 Vti Aura Grijs Nieuw 2011

Citroën C4 II 1.6 Vti Tendance Donkerblauw Nieuw 2011

Dit was het tot aan nu, de laatste is ook de enige auto die ik nu nog heb.

Teun.

C3 AirCross 1.2 PureTech 130 Shine GripControl
Foto’s : https://photos.app.goo.gl/HCzwXuaYFiHvJo1G7

Profiel  
 
vtske
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1872
Geregistreerd: 03-02-2012

- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Gepost: 03 december 2018 01:35 PM
  [ # 404 ]
vtske schreef:

Vanaf 1979 (rijbewijs) tot 1986 demo wagens citroen alle types met garage nr plaat.
Vanaf 1986 vaste plaat garage tot 1989 verschillende BX types Benzine en Diesel 8 stuks
Vanaf 1989 tot heden prive met nr plaat op mijn als op naam van mijn vrouw
In volgorde demo BX 8stuks:1983 BX 16 TRS, 1984 BX16TRS, 1985 BX16TRS, 1986 BX19D, 1986 BX19RD Break,
1987 BX19RD Break, 1988 BX TRD TURBO, (dit was de laatste demo van de zaak na stopzetting en overname 1989)
Volgorde privé: 
1. BX TRD TURBO 1989-2000
2. AX 11TRE (5 Deurs model)1992-1998
3. SAXO SX 15D (3 deurs model)1998-2000
4. XSARA BREAK 19D SX 2000-2008
5. SAXO VTS 1400 2004-2011
6. PEUGEOT 307 14 HDI XT (5 deurs model)2007-2014 (zoon nr plaat op mijn naam)
7. PEUGEOT 307 14 HDI XS (5 deurs model)2008-2014
8. NEW C4 exclusive 16 E HDI 112 2011 tot heden
9. NEW C4 Grand Picasso16 E HDI 115 2014 tot heden ( ex auto van zoon vanaf 2016)

De vreemde auto die er nog bij hoort is die van mijn overleden vader Hyundai S Coupe (Zonder Servo stuur)

En nog een Collectie Miniaturen van bijna alle types

Effe een update,
Oei foutje in de jaartallen zie ik, moet zijn van 1979 tot 1983 (Demo garage handelaars nr plaat) , dan van 1983 tot 1989 (vaste garageplaat)en vanaf 1989 tot heden Nr plaat op naam van mezelf 2x en echtgenote 2x.
Dit is de aangepaste versie.

September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.

Profiel  
 
vtske
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1872
Geregistreerd: 03-02-2012

- C4 (2004-heden) 16 e HDI 112 PK Exclusive EGS 6V
- (Grand) C4 Picasso 16 e HDI 115 PK Intensive MAN 6V
Gepost: 03 december 2018 01:37 PM
  [ # 405 ]
vtske schreef:
vtske schreef:

Vanaf 1979 (rijbewijs) tot 1983 demo wagens citroen alle types met garage nr plaat.
Vanaf 1983 vaste plaat garage tot 1989 verschillende BX types Benzine en Diesel 8 stuks
Vanaf 1989 tot heden prive met nr plaat op mijn als op naam van mijn vrouw
In volgorde demo BX 8stuks:1983 BX 16 TRS, 1984 BX16TRS, 1985 BX16TRS, 1986 BX19D, 1986 BX19RD Break,
1987 BX19RD Break, 1988 BX TRD TURBO, (dit was de laatste demo van de zaak na stopzetting en overname 1989)
Volgorde privé: 
1. BX TRD TURBO 1989-2000
2. AX 11TRE (5 Deurs model)1992-1998
3. SAXO SX 15D (3 deurs model)1998-2000
4. XSARA BREAK 19D SX 2000-2008
5. SAXO VTS 1400 2004-2011
6. PEUGEOT 307 14 HDI XT (5 deurs model)2007-2014 (zoon nr plaat op mijn naam)
7. PEUGEOT 307 14 HDI XS (5 deurs model)2008-2014
8. NEW C4 exclusive 16 E HDI 112 2011 tot heden
9. NEW C4 Grand Picasso16 E HDI 115 2014 tot heden ( ex auto van zoon vanaf 2016)

De vreemde auto die er nog bij hoort is die van mijn overleden vader Hyundai S Coupe (Zonder Servo stuur)

En nog een Collectie Miniaturen van bijna alle types

Effe een update,
Oei foutje in de jaartallen zie ik, moet zijn van 1979 tot 1983 (Demo garage handelaars nr plaat) , dan van 1983 tot 1989 (vaste garageplaat)en vanaf 1989 tot heden Nr plaat op naam van mezelf 2x en echtgenote 2x.
Dit is de aangepaste versie.

September1978-Juli1989) 2CV6, Acadiane (Service wagen), Visa Club 650 2x, Visa Super X, Visa 11RE, Visa Chrono, GSA Pallas 5V 2x, CX Reflex, CX 2400 Pallas 2x, CX 2500 Diesel 2x, AX 3D TZS,BX 16 TRS 3x,BX TRD 1x, BX 19D 1x, BX 19RD Break 2x, BX TRD Turbo, Augustus1989-tot-Augustus1990 AX 14 D 3D, AX 11RE 3D Cituningkit. Prive Sept1990-tot-heden) Ford Taunus Coupe 1300, Renault 5 1200 3D, BMW 315, Hyundai S Coupe 1500, BX TRD Turbo, AX 11 TRE 5D, Saxo 15D SX 3D, Xsara 19D SX Break, Saxo VTS 14
3D, Peugeot 307 14 HDI 2x, C4 Exclusive 16 EHDI 112 pk EGS6, C4 Grand Picasso 16 EHDI 115 pk man6.

Profiel  
 
 
27 van de 31
« Eerste  < Vorige 25 26 27 28 29 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook