

































Totaal aantal Berichten: 15783
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
graddus schreef:Sinds 1986:
Fiat 500 R 1974 wit
Citroen Visa Club 1980 metallic lichtblauw
Peugeot 304 GL 1977 bordeaux
Renault 14 GTL 1979 rood
Renault 14 TL 1980 donkergroen metallique
Citroen 2CV Special 1980 rood
Opel Kadett 1.6D 1984 lichtblauw
Citroen Traction Avant 11 BN 1952 gris smoked
Citroen 2CV Special 1982 lichtblauw
Fiat 126 1974 wit
Renault 4CV 1956 zwart
Fiat 126P 1983 wit/zwart
Peugeot 404 automatique 1970 donkergroen
Citroen CX TRD turbo II 1987 donkergrijs metallique
Subaru mini Jumbo 1987 zilvergrijs/geel
Volvo 66 1977 rood
Citroen Berlingo fourgon tolee 1,9D 1998 donkerblauw
Renault Twingo 1993 lichtgroen
Mercedes 206D fabriekscamper 1975 bleekgrijs
Citroen Berlingo fourgon tolee 2.0HDi 2003 zwart
Renault super5 TR 1986 rood
Renault super5 GTL 1987 wit
Golf IIL 1986 groen metallique
Volvo 245 injection overdrive 1980 puddinggeel
Citroen Traction Avant 11B 1949 gris smoked *
Citroen GSpecial 1974 bleu lagune
Renault Express 1994 vaalrood
Citroen CX 2400 GTi 1979 vert dryades
Volvo 240 SuperPolar 1992 gunmetal grey
Saab 900 5-deurs 1985 wit
Citroën C5 break 2.0 HDi 100KW 2005 zwart
Peugeot 306 XN 1993 anthraciet
Fiat Multipla BiPower 2000 paars
Peugeot 205 Generation 1998 blauw
Citroen 2CVSpecial 1980 rood*
Fiat Ducato 14 Hobby 600 1990 wit/groen
Peugeot 308 SW 2.0 HDi automaat 2015 gris mokka (bruin metallic dus)
Peugeot 308 SW 2.0 HDi automaat 2016 rouge ultimate
Peugeot Partner 2.0 HDi 2005, rood*
Volvo 240 DL estate 1990 blauw*
Panhard Dyna Z1 tout alu 1955 lichtgrijs*
Peugeot 306 1.6 Cabriolet ‘Saint Tropez’ 1999, rood*
Peugeot 306 1.8 automaat Cabriolet 1995, groen
Volvo V60 T5 Inscription 2018, bruin*
Citroën GSA Spécial 5 vitesses 1983, iets wat ooit zilver was
(die met sterretje zijn in bezit)
En naar aanleiding van het vorige bericht dat ene sterretje dan ook maar weggehaald. Voor nu staat het aantal auto’s op het erf weer op zeven.


























Totaal aantal Berichten: 7624
Geregistreerd: 03-04-2006
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Lang geleden dat ik dit topic bekeek. Tijd om mijn lijstje weer eens aan te vullen.
Austin Allegro 1300 Super - de luxe versie met verstelbare rugleuningen, dat had de goedkoopste 1100 niet. Eén carter olie op 300 km. Maar voor 400 gulden best een nette auto.
Citroen GSpecial 1130. De eerste maand 5.000 km, daarna werd het iets normaler. Distributieriem knapte ondanks garage-onderhoud. Toen was het klaar, want met een aanschafprijs van 1250 gulden ga je geen motorrevisie laten uitvoeren.
Simca 1301 GL. Lekker rijdende auto maar wel traag. Wilde nogal roesten - maar de motor was betrouwbaar.
Simca 1301 Special - de versie met toerenteller en mistlampen in de gril. Iets vlotter en vier klokjes achter het stuur inclusief een toerenteller. Door een designfoutje krijgt de motor na verloop van tijd geen olie meer in het bovenste deel van de motor. Dat levert dat typische Simca-rateltje op. Daardoor uiteindelijk onbetrouwbaar en wilde ook best roesten.
SAAB 900 GLs sedan. Met wel vijf versnellingen en dubbele carburateur. De beste auto die ik ooit heb gehad, een auto om nooit meer weg te doen, maar toen liep ik tegen een DS Break aan. Tja.
Citroen DS 23 Break met een vijfbak, bruin skai interieur met brede hoofdsteunen en fabrieksauto. De fijnste en mooiste en meest praktische auto die ik ooit heb gehad. Een auto om nooit meer weg te doen, maar een nieuwe restauratie werd wat kostbaar. Dat de auto op dat moment ook nog even getaxeerd werd op minder dan de waarde van de airco zorgde voor wat sjachrijn. Zo ongeveer weggegeven en daar stiekem altijd spijt van gehad.
Citroen CX 25 Prestige Turbo. Een troostprijs na de DS. 9 jaar heerlijk mee gereden totdat er te veel werk aan de carrosserie moest gebeuren.
Citroen C35 RD Camper. Voor het vrachtautogevoel met een BE rijbewijs. In bezit.
Citroen CX 25 Prestige, gekocht als Limousine maar oorspronkelijk geleverd als Prestige automatique. Terug laten bouwen naar benzine en dan ook maar meteen naar Turbo 2. Prachtige auto in rouge florentin met beige lederen interieur. Na een tijdje realiseerde ik me dat ik minder ben gaan autorijden en dat ik er ook altijd alleen in zat, mijn vriendin zit door een eerdere hernia niet lekker in de lage CX.
Rover 3 litre MK II automatic. Zwaar, dorstig en traag. Heerlijk comfortabele onthaastingsmachine met grote fauteuils (met twee steeksleutels en een half uurtje tijd in alle richtingen te verstellen) en een achterbank met werkelijk plek voor drie volwassenen. Vingerlicht sturen, een eigenwijze automaat en een soort tweetraps rembekrachtiger zodat er toch een soort van DS-gevoel in de bediening aanwezig is.