De AK van Xsara Coupe
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 08 augustus 2019 11:52 PM

Een aantal weken geleden zat ik uit gewoonte weer eens wat op marktplaats te neuzen toen ik een fel blauwe AK als voorstel kreeg.. De foto’s in combinatie met de vraagprijs maakten mij toch wel érg nieuwsgierig.. Een telefoontje was snel gepleegd en toen de eerste kijker nog even na wilde denken kreeg ik het telefoontje dat ik welkom was om te kijken en rijden.. Na de rit was de koop zo rond! Wat een leuke besteleend!
Hij moest nog wel even RDW gekeurd, waar men oordeelde dat het chassisnummer en daarmee de identiteit als origineel kon worden bestempeld! Na alle spannende verhalen op internet was dat toch een leuke meevaller!

Vandaag heb ik hem op mogen halen. Hij zal op ons bedrijf dienst gaan doen als promotie auto en een leuke klassieke stickering krijgen als tegenhanger voor de moderne Berlingo’s die stom toevallig exact dezelfde kleur blauw hebben..

Mocht iemand meer geschiedenis weten van deze specifieke AK, dan hoor ik dat graag! Het Nederlands kenteken is net nieuw, maar de kleur zal voor een vorige eigenaar of kennis daarvan ongetwijfeld een belletje doen rinkelen!

Genoeg gepraat, hierbij zovast een mooie plaat! Ik zal de avonturen en belevenissen met deze leuke besteller zoveel mogelijk hier bij gaan houden!!

Profiel  
 
engbokho
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 973
Geregistreerd: 09-03-2005

- Traction Avant 11BL
Gepost: 09 augustus 2019 07:20 AM
  [ # 1 ]

Leuk!
Kijk ook even hier: http://www.citroenazu.nl/index.php Het besteleendenforum.

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 09 augustus 2019 07:32 AM
  [ # 2 ]

Daar had ik uiteraard ook al even gekeken, maar daar is registratie uitgezet helaas.. wel Eem leuk naslagwerk!!

Profiel  
 
wimb
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3223
Geregistreerd: 21-08-2007

Gepost: 09 augustus 2019 07:35 AM
  [ # 3 ]

Wauw! Hartstikke leuk ding Marco. Ik hoop dat je hier veel lol van en met gaat hebben.

Wim,
Disciplus Simplex

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 09 augustus 2019 11:54 AM
  [ # 4 ]

Wat een leuk ding zeg, is hij rijklaar of moet er nog geklust worden?

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 09 augustus 2019 12:22 PM
  [ # 5 ]

Leuk ding! Ik zie overigens wel vaker dat de Chevronntjes ondersteboven staan. Hoor je dan bij een bepaald clubje? Niet dat jij daar iets mee van doen hebt Marco, maar vraag het me nu wel af Wink

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 09 augustus 2019 08:36 PM
  [ # 6 ]

Leuke kar! 

Als je wil kan ik een account voor je aanmaken bij het register.

En je bent natuurlijk welkom op de besteleendenmeeting volgende maand! Smile

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 09 augustus 2019 09:00 PM
  [ # 7 ]
Lucas schreef:

Wat een leuk ding zeg, is hij rijklaar of moet er nog geklust worden?

As we speak worden er wat verbeteringen aan de eend uitgevoerd.. Meer daarover verderop in dit topic! Grootste is eigenlijk een grote beurt aan de versnellingsbak die bij het aftappen metallic olie bleek te bevatten helaas en in een vrij rap tempo herrie begon te maken in zijn 3..

Leuk ding! Ik zie overigens wel vaker dat de Chevronntjes ondersteboven staan. Hoor je dan bij een bepaald clubje? Niet dat jij daar iets mee van doen hebt Marco, maar vraag het me nu wel af

Ik heb werkelijk geen idee…Heel die chevrons horen er natuurlijk niet te zitten! Misschien dat iemand hier het weet?

Leuke kar!
Als je wil kan ik een account voor je aanmaken bij het register.
En je bent natuurlijk welkom op de besteleendenmeeting volgende maand! Smile

Dank je! Hij rijdt ook écht heel erg leuk en gelukkig heeft er nog geen hobby bob met zijn decoupeerzaag ruitjes bij gezaagd…

Die account: graag!
Die meeting is eind september zag ik? Dan zitten wij naar alle waarschijnlijkheid ergens richting Zweden…

Profiel  
 
Gepost: 09 augustus 2019 09:19 PM
  [ # 8 ]

PM me even je emailadress en wat je accountnaam moet worden.

Meeting is 27-29 september idd..

Profiel  
 
Nielsje
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4709
Geregistreerd: 17-09-2012

- CX 2400 Pallas
Gepost: 09 augustus 2019 10:19 PM
  [ # 9 ]

Leuke besteller! En met dat ding ga je in september dus mee? Leuk! Kunnen ook veel onderdelen in Smile

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook