tomtom in nieuwe Berlingo werkt slecht
wolvieke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 27-12-2019

Gepost: 28 december 2019 12:49 PM

Wij hebben een nieuwe Berlingo met tomtom van continental.
regelmatig weet die niet waar we zijn. Dit kan dagen duren, dan ineens werkt hij weer goed.
Heeft er iemand ook dit probleem? Onze dealer gaat een probleem openen, maar ik denk dat dit heel lang kan duren

Profiel  
 
RuudR
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 775
Geregistreerd: 13-05-2005

- (Grand) C4 Picasso 1.2 Pure Tech
- C2 Furio
- DS 4 Airdream 1.6 eHdi
- 2CV Special
Gepost: 28 december 2019 02:11 PM
  [ # 1 ]

Losse navi of ingebouwde? Indien een losse vavi, plaats hem dan eens links van je stuur. Grote kans dat je dan betere ontvangst hebt. Er zit tegenwoordig een coating op de voorruit, waardoor deze losse apparaten moeite met ontvangst hebben.

Het vierde weekend van 2024 staat weer vast. Ook dan zijn jullie weer welkom in Oldeholtpade voor het, inmiddels, ZESTIENDE Lindetreffen!!

Profiel  
 
wolvieke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 27-12-2019

Gepost: 28 december 2019 05:54 PM
  [ # 2 ]

Het is een ingebouwde die deel uitmaakt van een pc. ik jrb de indruk dat het niet met de ontvangst te maken heeft Hij blijft dagen een verkeerde locatie geven ,waar we ook rijden. Dan werkt hij ineens dagen perfect. Mijn losse oude Garmin die op een slechtere plaats staat werkt wel goed. Het heeft dm.i. us niets met de ruit te maken want dan hebben al die nieuwe Bsrlingos dat ook. De recentste kaarten werden geladen.  Ik vrees dat dit intermitterend probleem niet snel zal opgelost zijn, vandaar mijn vraag naar andere mensen met dit probleem.

Profiel  
 
wvniersen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 15-05-2019

Gepost: 11 februari 2020 11:11 AM
  [ # 3 ]

Ik heb nergens last van.
snel en heel af en toe dat ik op de weg naast mijn positie rij.
maar meestal word dat snel gecorrigeerd.
ik heb wel de laatste software hiervan draaien, weet niet welke versie u heeft draaien.

wel constateer ik dat Carplay niet optimaal werkt.
de stem van Siri en whatsapp is erg laag in geluidsnivo, en als je die harder zet dan gaat de TT stem weer oorverdovend over de speakers.
daarvan had ik geen last in mijn C3. die had ook wel een andere firmware in de navigatie zitten.

groet Winno

Profiel  
 
wolvieke
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 27-12-2019

Gepost: 26 februari 2020 02:49 PM
  [ # 4 ]

Sorry voor late reactie. De GPSmodule is vervangen en alles oke. De dealer mocht dat pas doen na update kaarten(2u werk), vervangen antenne, fouten uitlezen .... hij wist nochtans direct dat het de module was. kras!

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook