Hopelijk wordt het weer morgen beter…

Totaal aantal Berichten: 532
- 2CV 2CV 6 club
- C1 c1 ambiance
- DS 3 DS3 1.6 AIRDREAM So Chic E-HDI 90
- DS 4 1.6 eHDI Business
De auto’s zijn toch waterdicht? Niet zeuren!
Na BX-ZX-Xant-Xant-xx-XM-xx-Xant-2CV (1985) + C5-1 (14-4-2006 tot 1-2-2008) en C5-2 (1-2-2008 tot 23-1-2014, 2.0HDiF 16V Break BVA6 Image (2008)), vanaf 23-1-2014 een zwarte DS3 1.6e-HDi So Chic van 10-2011. en vanaf 05-12-2014 een rode DS4 1.6 e-HDi Business van 09-2011

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Stefan_Xsara schreef:Hopelijk wordt het weer morgen beter…
Temperatuur is nog niet zo hoog, maar hier (=Hoorn NH) is het prachtig weer momenteel.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Stefan_Xsara schreef:Hopelijk wordt het weer morgen beter…
Temperatuur is nog niet zo hoog, maar hier (=Hoorn NH) is het prachtig weer momenteel.
Patrick
Een grijze donkere massa in Rotterdam nu, met enkele verdwaalde spetters nu.
C4 Coupé VTS, 1.6 16v, Noir Obsidien, Panorama dak, LPG

Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
ik moet de mijne nog afwassen vandaag!! ik hoop morgen na 210 km gereden te hebben naar nederland,hij er weer niet uitziet zoals voor ik hem gewassen had!! er word regen voorspeld maar niet erg veel,hier en daar een drupje!!!

Totaal aantal Berichten: 480
- Xantia Turbo Diesel Break
Voor een kouwkleum als ik,hoop ik op rond de 20gr C,Maar dat zit er dit jaar geloof ik niet in.Maar daarom laten we het toch niet afweten.We zullen de firma Ruygrok eens een poepje laten ruiken.
Gerard Maas schreef:Voor een kouwkleum als ik,hoop ik op rond de 20gr C,Maar dat zit er dit jaar geloof ik niet in.Maar daarom laten we het toch niet afweten.We zullen de firma Ruygrok eens een poepje laten ruiken.
Over watjes gesproken (waaronder ikzelf): Zal ik me skipak aantrekken?
Volgende keer maar een Zomermeeting of een lokatie onder de lijn Lyon? :cheer4
hugo schreef:ik zoek iemand uit omgeving Eindhoven die iets voor me mee kan nemen naar de meeting.
er is een autoonderdeel 45 km ten zuiden van Eindhoven (in Belgie, ik vergoed uiteraard de brandstofkosten) wat ik graag zou willen hebben en mijn maatje Thijs is op de meeting
(ik niet want ik werk vrijwel elke zondag) die kan je betalen en het overnemen (of ik maak de centen over)pb me ajb als je dat kan doen
of bel 06-25137591
schopje vanuit Drenthe (250 km van Belgie )
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto
Citrolover schreef:Over watjes gesproken: Zal ik me skipak aantrekken?
Soms kan het wel de moeite waard zijn om iemands achtergrond te kennen. Begin maar eens met Gerard Maas’ signature.
mpostma schreef:
Soms kan het wel de moeite waard zijn om iemands achtergrond te kennen. Begin maar eens met Gerard Maas’ signature.
Had ik al gezien, alle respect doorvoor!
Maar ik sluit me graag bij hem aan als mede koukleum.
Misschien verkoopt de catering wel een lekker bakje snert.
‘t Wordt nu echt spannend, het zijn nu nog maar de uurtjes aftellen voor morgen
Ik zou die van mij eigelijk ook proper moeten maken, vrees alleen dat dat niet gaat lukken… misschien morgen vroeg toch nog even een wasbox induiken…
Ik pak mijn spulletjes alvast in, rij zo naar Den Bosch…
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
ik kan helaas niet komen wegens ziekte hoop er de volgende keer weer bij te zijn
Balen man ! Beterschap !
Schijt aan originaliteit.
citroenc2 schreef:ik kan helaas niet komen wegens ziekte hoop er de volgende keer weer bij te zijn
Dat is altijd erg vervelend. Van harte beterschap en wellicht tot de volgende meeting!
Beterschap!!! En tot de volgende keer natuurlijk!