3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
mijn nieuwe BX 1.6 RS en ik
GS1970
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 459
Geregistreerd: 29-12-2010

- GS/GSA GS Club
- GS/GSA GSA Club
- GS/GSA GS Confort
- GS/GSA GS Pallas
- GS/GSA GS 1220 Club
Gepost: 04 februari 2022 11:50 AM
  [ # 31 ]

Ik wil niet betweterig overkomen, maar voor een oldtimer-verzekering heb je in het algemeen ook nog een auto nodig die als dagelijkse auto aanwijst. En verder is woon-werkverkeer meestal uitgesloten. Nu kun je de boel wel voor het lapje houden, maar op het moment dat het erop aankomt en het blijkt dat het niet goed zit, dan heb je een groot probleem.

Als je een meer dan 40 jaar oude auto op gas wilt afrijden voor dagelijks gebruik kan dat wel, maar dan tegen normaal tarief. Overigens moet je je ook niet verkijken op het onderhoud van een oudere auto. En dat is niet alleen een kwestie van kosten.
Het geeft toch wel een veel relaxter gevoel wanneer je tijd hebt een acuut probleem op te lossen i.p.v. tegen de deadline op te lopen dat het morgen weer moet rijden. Je bent waarschijnlijk goedkoper uit als je een simpel recenter klein autootje neemt, waar je dan gewoon weinig omkijken naar hebt. Ernaast neem je dan een hobby-auto met weinig tot geen vaste lasten.

Profiel  
 
Tije
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17
Geregistreerd: 17-09-2021

Gepost: 09 maart 2022 10:07 AM
  [ # 32 ]

bedankt voor uw bericht!
heb reeds besloten om het oldtimer gebeuren even te laten liggen. Ik ben ondertussen van opleidingstraject gewisseld en heb nu werk gevonden wat goed bereikbaar is met een brommer. dus zodra de auto verkocht is komt er een mooie zundapp in de schuur Smile

verdwaalt onder de motorkap
doei

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook