4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
   
Over de Jaguar
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11626
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 11 december 2022 02:13 PM
  [ # 46 ]

Een pracht video inderdaad! Ik heb de Jag ook wel eens live gezien en ik kan me uitstekend voorstellen dat je er elke dag van geniet, zelfs als je er alleen maar naar kijkt.

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Hilko16TZI
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6063
Geregistreerd: 23-03-2007

- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Gepost: 11 december 2022 02:44 PM
  [ # 47 ]

¨Want hij is natuurlijk wél uniek, hè?¨

En dat issie! Cool

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4862
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 11 december 2022 03:52 PM
  [ # 48 ]
Penny Lane schreef:

Een pracht video inderdaad! Ik heb de Jag ook wel eens live gezien en ik kan me uitstekend voorstellen dat je er elke dag van geniet, zelfs als je er alleen maar naar kijkt.

Derk

Ik heb in de achterkant van de woonkamer een schuifpui en kijk tegen drie deuren met grote ramen in de garage en kan de hele dag de Jaguar zien.

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4862
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 12 december 2022 10:03 PM
  [ # 49 ]

Ik vond een helaas onscherpe foto van de Jag toen hij nog van de heer M.Tailleur was, ik denk begin jaren 70.

Edit: de foto is weer vertrokken en die kan ik hier niet planten vanaf mijn pc.

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4862
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 31 juli 2023 06:13 PM
  [ # 50 ]

Ik lag vannacht na te denken over de Jaguar, waar ik dit jaar nog nauwelijks mee gereden heb, net als met de vier motorfietsen waar ik nog geen meter mee heb gereden in 2023.

Maar de Jaguar: de beide benzinetanks zijn helemaal leeg en die heb ik aan de binnenkant behandeld zodat ze niet roesten.
Want hij loopt op LPG, maar daarmee is de actieradius vrij beperkt en als je zonder gas komt te staan moet je toch verder.

Dus had ik de benzinepomp rechts afgedopt en de benzinepomp links voorzien van een lange slang welke aangesloten is op een tankje van een buitenboordmotor. Maar die hebben de aansluiting op de bovenkant en daar zit zo’n knijpbalpompje op en ik vroeg me wel eens af of als het er echt op aankomt, of de benzinepomp genoeg kracht heeft op het op te zuigen.

Want het is zo’n Lucas pompje met contactpuntjes.

En opeens wist ik het: ik heb sinds 2014 de Norton Dominator motorfiets en daar heb ik een extra benzinetank bij. Die is plat van onderen en niet zo hoog en ik heb een nieuw benzinekraantje en die zitten gewoonlijk aan de onderkant van de tank, dus loopt de benzine vanzelf naar de pomp.

Dus vanmiddag boottank er uit en motorfietstank er in, uiteraard leeg en ik heb twee van die dikke kunststof jerrycans van 5 liter in de koffer en daar haal ik wel 40 km mee. tongue rolleye

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27804
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 31 juli 2023 06:22 PM
  [ # 51 ]

Praatjes vullen geen gaatjes, je praat er eindeloos over, maar je kan er ook eens stukje mee gaan rijden.
Ik denk dat minimaal de helft van je posts die hier op het forum typt dit jaar het woord Jaguar bevat, kan je toch beter dat stuur in je handen hebben? Wink

Profiel  
 
Han S
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4862
Geregistreerd: 04-06-2006

Gepost: 31 juli 2023 07:59 PM
  [ # 52 ]

Maar ik heb nog vier andere auto’s.

Maar ik beloof je dat ik er binnenkort een eind mee ga rijden, want hij rijdt fantastisch.

Profiel  
 
 
4 van de 4
« Eerste  < Vorige 2 3 4
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook