Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Totaal aantal Berichten: 11632
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Het is natuurlijk ook wel gewoon een erg mooie auto
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Thnx,ik ben er dan ook erg blij mee.
En nu karren maar ! Viel Freude am Fahren.
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Heel erg blij mee: setje van 5 in nieuwstaat verkerende Style 52 originele E39 velgen.
Dat ziet er zo uit, voor het beeld:
De 17” velgen wil ik van de winter laten opknappen en dan gaan die waarschijnlijk als winterset verder.
Totaal aantal Berichten: 2091
Geregistreerd: 11-03-2006
- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Dat ziet er fraai uit!
Dat zijn die daar nu vóór zitten?
Mijn smaak is meer die er achter onder zitten
Groet,
JW
GÉÉN vragen via PB’s, daar is het forum voor
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Het gaat om die voor naast de auto staat, inderdaad. Het achterwiel is een E60/61 velg en hoort dus eigenlijk niet onder een E39. Ikzelf vind hoe dunner de spaak, hoe mooier de velg, in het geval van de E39.
Totaal aantal Berichten: 6066
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
De “nieuwe” wielen zitten er nog niet onder. Iets met tijd, het weer, werken en een jonge hond in huis.
Wat wel het geval is, is dat de Bimmer zich nog steeds goed voelt. Dat blijkt uit het gemiddeld verbruik (1 op 8,15 gecombineerd, 1 op 10,5 snelweg, op LPG) en de fueltrims staan nog steeds keurig op de 0,xx%. Helemaal goed dus. Wel is inmiddels het in tweeën starten af en toe weer terug. De 2e keer start ie dan zonder morren. Aangezien ik nu aanwijzingen heb dat het vacuümgebeuren daar een enorme rol in speelt ga ik binnenkort de ccv maar vervangen. Dat spul is van 2013 en ook minimaal 2 ton oud, dus dat valt sowieso onder normaal onderhoud (10 jaar of 180.000 kilometer geven zij die het weten kunnen ervoor). Dan heb ik de O-ringetjes voor het inlaat-plenum nog liggen en ook die van de peilstok zijn aanwezig om vervangen te worden.
Het is in ieder geval fijn om te merken dat de Stau des Reparaturs wel zo’n beetje klaar is. De auto rijdt zalig. Puntjes op de “I” zullen er altijd blijven. Bijhouden dus, dan kon het nog weleens heel lang goed blijven gaan met deze Fünfer…