Er staat sinds gister een verse Berline 2.0 16V met wat leuke opties op de Venyard.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
De motorkap is open, maar heeft dat helaas niet overleefd. Ondanks alle tips en meekijkende experts was er op een gegeven moment nog maar 1 optie, en dat was de haakse slijper.
Bij Venyard stond tot voor kort een Xantia in de juiste kleur. Wilde daar morgen heen voor de kap, maar hij is net weg. Nu dus op zoek naar een kap in de goede kleur.
De LHM is wel bijgevuld, voor wat het waard is
Leen/Sonja schreef:Goed bezig ! Erg leuk om mijn auto terug te zien op het forum en zo ook de vooruitgang te lezen.
Jammer van de motorkap, heb ik zelf nooit problemen mee gehad. Soms als hij geopend moest worden door iemand anders dan kregen ze dit niet zomaar voor elkaar en ik in 1 seconde. Je zal het wel kunnen fiksen, handig ben je zeker.
Wat betreft de radio zou het alleen de slede zijn, had er eens naar laten kijken.
Ik ga je blijven volgen als je dat goed vind want inderdaad het ging/gaat mij nog steeds aan het hart.
Gr. Sonja-Aurelia
Ja de motorkap ging de eerste paar keren vlekkeloos open. Het lijkt toch te zitten in de kabel vanuit het dashboard. De rest functioneert prima. Met het bijvullen van de LHM zijn de meeste storingslampjes uitgegaan, dus die operatie lijkt gelukt. En ik heb vanmorgen een mooi voorscherm in de juiste kleur gevonden, dus als ik ook nog een kap vind staat ze er weer netjes bij!
Vandaag bij Venyard een motorkap opgehaald. Niet heel netjes, én de verkeerde kleur, maar dan zit er maar weer wat op. Meteen een nieuwe mat meegenomen, een vers ontgrendelingsmechaniek én een paar goede gasveren voor de achterklep.
Bij de sloper kon ik ook goed zien wat er bij mijn auto nou is misgegaan. De kabel hoort achter de linkerkoplamp in een kunststof stop te zitten. Daar was die van mij uitgeschoten, en dan kun je het slot uiteraard niet meer lostrekken. Even een manier vinden op dat extra stevig terug te zetten. En ik ga denk ik ergens een tweede kabeltje trekken en achter het linker knipperlicht wegstoppen, dan heb ik in de toekomst een override.
En de kap achterin de ZX, ging net.