19 van de 19
« Eerste  < Vorige 17 18 19
   
De Pluriel van FurrieGurrie: Dak, geratel. Ook aan de beurt….
furriegurrie
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2159
Geregistreerd: 11-03-2006

- ID/DS D super
- C3 Pluriel 1.6 sensodrive
- C5 2.0 Benzine Exclusive
- C35 Fiat 242
- C6 (2005-2012) 2,7 HDI exclusive
Gepost: 22 juni 2026 08:46 AM
  [ # 271 ]

Vanwege het lekkere weer nog niet begonnen met het herstellen van het dak. Nadat het dus toch nog een keer gelukt is om het dakje in te leren het dak opengezet en de Pluriel omgebouwd naar cabrio. Dat is prima voorlopig met dit weer. Als ik er niet mee weg ben staat ze in de garage. Dus bij de verwachte hoosbuien zal ze meestal wel onder dak staan en niet direct gaan fungeren als mobiele badkuip….

Profiel  
 
 
19 van de 19
« Eerste  < Vorige 17 18 19
 
© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook