5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

ds / sm / remaccu’s testen en vullen evt valprex 2000
bibberkip
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1245

Gepost: 22 augustus 2026 09:41 PM
  [ # 61 ]

In de jaren 80 lieten we onze bollen vullen bij of lubbers / huisman of bart ebben, en reden we gewoon weer lekker.( meestal werd er afgerekend in bossche bollen bij lubbers )  We hadden toen geen ifhs, en die zijn zeker prima, dus daarover niks gezegd. Maar ik was al jaren aan het uitproberen zoals gezegd, maar dan moest iemand ze voor me vullen, en wilde je weer iets anders doen en moest er wéér gevuld worden. Gelukkig mocht er een hele hoop en was het meestal te regelen , van ff op de brug, ff vullen enz enz, maar nu dit op mijn pad komt kan ik dus lekker een beetje méér doen en dat icm met pensioen vermaak ik me prima, en wil dat best delen met anderen, meer Ter Lering ende Vermaeck omdat het eigenlijk niet per se nodig is om zo ver te gaan en er inderdaad voor het normale zweven ruimschoots aanbod is voor een redelijke prijs, en er zijn al zóóveel mensen die bollen vullen en dat vast en zeker sneller en beter kunnen dan ik, dus het is echt gewoon omdat het nu kán en niks anders.

Hier liggen nog zoveel bollen her en der, dus die gaan allemaal op de tester en als ze kapot zijn dan gaan we die dempers bekijken dus dienen ze dan toch als donor .

rust is prima op z’n tijd…..
.
but rust ain’t

Profiel  

5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook