11 van de 11
« Eerste  < Vorige 9 10 11

Panhard Dyna Z1 Tout Alu 1955 - Het bouwpakket
break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7679

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 01 september 2026 12:24 PM
  [ # 151 ]

Mooi gevarieerde opkomst. Grappig te zien hoe klein een Alpine A110 is vergeleken met de Panhard.

Profiel  

Gepost: 02 september 2026 10:43 AM
  [ # 152 ]

Mede dankzij de toerrit van zondag ben ik inmiddels over de 500 km heen en wordt het tijd voor een oliebeurtje. Beetje kak dat ik door mijn evenwichtsstoornissen zelf onmogelijk onder de auto kan werken op dit moment, dus ik moet even iemand regelen die me daarbij wil helpen. Komt goed. Autootje loopt nog steeds als een zonnetje (met de zelfbedachte ontsteking king

Profiel  

Gepost: 04 september 2026 10:22 PM
  [ # 153 ]

Oliebeurtje uitgevoerd en daarna maar eens begonnen met het verbeteren van de zichtbaarheid voor het achteropkomend verkeer. Daar kreeg ik afgelopen zondag tijdens de toerrit klachten over. Begrijpelijk wel, want met achter- en knipperlichten op de C-stijl en een soort van centraal remlicht boven de nummerplaat voldoe je niet echt meer aan het moderne verwachtingspatroon. Een poos terug had ik al eens ergens een paar LED-lampjes gescoord die mooi in de sponning van de bestaande rode reflectoren zouden moeten passen. Dat in combinatie met een Clign-o-mat uit de koker van Chateau Deux Chevaux leek mij een mooie oplossing voor wat meer veiligheid in het verkeer (en een grotere overlevingskans voor mijn frêle aluminium carrosserie). Uiteraard was het allemaal niet zo simpel als het leek. Het aansluiten op zich wel, da’s rechttoe rechtaan genoeg, maar het er een beetje origineel uit laten zien was wat anders. Gelukkig had ik ergens in mijn archief nog twee reflectortjes liggen van een Besteleend die ik ooit op Citromobile eens uit een rommelbak heb gehaald. Liever deze opgeofferd dan de originele van de Panhard. Beetje creatief met haakse slijper en dremel et voilà...

klik voor video

Profiel  

11 van de 11
« Eerste  < Vorige 9 10 11

© Citroën-Forum 2003 - 2026 | adverteren
Facebook