Zozo, nog iemand die vandaag lekker aan de klus is geweest . Mooie bak Harm! Heb je die airco zelf bijgevuld of heb je dat laten doen?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Laten vullen natuurlijk Zo’n bedrijfje dat dat aan huis komt doen, heeft ook m’n GTi gedaan
zo te horen kom ik met de mijne binnenkort ook even bij je langs om te poetsen…...
BX Deauville, 1994, Diesel, 301000 km…. RIP..
BX TRD Turbo,1989, 119000 km nu 134000, verkocht
BX 16TRS Automatic, 1986, 192000 km…,verkocht
XM D12Turbo, 1997, 384000…...1-2009, 465000 verkocht
XM 2.1TD, 1997, 321000….....354000 te koop
mpostma schreef:Bram schreef:Fraaie Citroen, Harm…..en zo’n V6 is pas een echte motor.
Maar wat noem je een echte motor?
Onder de benzinemotoren had ik er bij moeten zeggen, natuurlijk.

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
heeft iemand al de schitterende kleurcombi blauw + beige leder genoemd?
maaruh, loopt er nu een naad in het leer tussen de knieen (in de rijrichting)?
of is t een diepe plooi?
iig gefeliciteerd!
Harm schreef:
Ik doe niet mee aan de gewoonte een XM dame te noemen…. tis gewoon een XM, en vrouwen & auto’s is een slechte combinatie
mooie boel!
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk
Via dit forum dan ook nog maar een keer feliciteren. Je bent druk geweest Harm!
Overigens noem ik het ook een dame, per slot van rekening is mijn C5 al mijn mooie Française. Dan hoort een XM ook zo aangesproken te worden.
PS altijd gedacht dat jij in Breda woonde?
WOF
WOF
De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4
PS altijd gedacht dat jij in Breda woonde?
Sinds een paar maanden niet meer

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Harm schreef:
- luchtuitstroomopeningen in de vaatwasser geflikkerd
Goeie
Gebruik je 4 in 1 of all in 1 blokjes
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Totaal aantal Berichten: 841
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Strakke bak!!!! Zie ik nou het ABS lampje oplichten??
See, buy, fly C5 V6
Klopt, maar dat doet ie nu nog eens zo heel af en toe…
Verder vandaag nog aardig lopen klussen…
Hele interieur is weer lekker schoon, boordcomputer werkt, en de airco doet ‘t weer lekker. Die blies amper lucht, maar dat kwam doordat er een compleet verstopt pollenfilter in de luchtinlaat zat. Dat weggehaald, en nu blaast ie weer lekker voluit.
Oh en verder begint ie karakter te krijgen… vanmiddag, na een dagje stilstaan, even gaan rijden. Geen probleem. Toen 20 minuten laten staan, weer gaan rijden. Wilde niet meer stationair lopen en sloeg bij ieder stoplicht af.
Auto paar uurtjes laten staan, stukje gaan rijden. Geen problemen meer. Auto 10 minuten stilgezet, en weer gestart. Wilde nu niet eens meer stationair lopen na het starten. En probeer ‘m dan maar eens achteruit een hellinkje op tussen geparkeerde auto’s door te rijden, met een automaat.
Weer bij elke keer dat ik moest stoppen afslaan, en niet meer stationair willen lopen.
Stukke stappenmotor misschien?
Ik was vandaag toevallig bij Harm in Vught / ‘s hertogenbosch.. Wat een prachtige XM zeg, echt een genot voor het oog, en wat een fantastische auto om in te rijden. Het schakelen van de automaat gaat echt boterzacht, en die machtige V6-ronk is echt adembenemend. Nee, Harm heeft zichzelf overtroffen. De BX diesel was al een pracht auto, maar deze XM is magnifiek.
Over het probleem, het lijkt inderdaad op de stappenmotor. BXen hebben dat probleem ook (enigzins). Weet Gijs misschien het antwoord?
Sterkte met de XM!