1 van de 47
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Winterfoto’s
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15719
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 28 december 2004 12:44 PM

Het sneeuwt in het grootste deel van Nederland en België, dus lijkt het me leuk om besneeuwde Citroëns te zien Wink  Wink

Ik trap af met m’n 2CV en m’n BX14:

Wink

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 28 december 2004 01:20 PM
  [ # 1 ]

ik werd wakker met een besneeuwde wereld. Op de foto hieronder zit een citroen ax onder de sneeuw.

Profiel  
 
berlingocat
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 38
Geregistreerd: 28-09-2004

Gepost: 28 december 2004 01:21 PM
  [ # 2 ]

Ja weer een mooi zootje op de weg, en dan die vervelende pekel die invreet op dat nobele metaal Sad

Niet iedereen die denkt heeft ook gedachten.

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 28 december 2004 02:16 PM
  [ # 3 ]

Mooie foto’s Wouter Smile

Alleen zie ik de laatste 2 van allemaal (de BX dus).

En het was hier in Haarlem vanmorgen om half 10 wel even (een beetje)wit…maar NU is het allemaal al weer weg (is op dit moment + 4 graden…12.13 uur).

En ik ben gek op flinke bergen sneeuw….kunnen mij niet hoog genoeg zijn. Laughing
(althans, toen ik nog BX reed Surprisedops: even een standje hoger en rijden maar.) Wink

Maar de winter duurt nog wel even….dus hoop ik de komende maanden hier even de ZX te kunnen laten zien met een winterdak.  Cool

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 28 december 2004 02:43 PM
  [ # 4 ]
Peteryed schreef:

Kom op naar Friesland dan er ligt hier genoeg en het blijft maar vallen. Kan je mooi ff slippen met je auto.

Peter

Ik zit te wachten op een koeriersritje…..kan zomaar naar Limburg danwel Groningen of Friesland zijn….dus wie weet, Peter Laughing

Maar dat slippen zullen we maar achterwege laten. Wink
Doet me denken aan de winter van 1975, toen ik buschauffeur was bij de toenmalige NZH (nu connexxion)...en het in Haarlem stevig vroor en er ook een flinke berg sneeuw lag…..ik reed heel voorzichtig langs het Spaarne (de rivier die dwars door de stad heen loopt) en opeens de kont van de Bus weg voelde glijden…..en de passagiers op de achterste bank dus boven het water (lees : IJS) hingen. Surprisedops: ......het gegil van enkele dames kan ik me nu nog steeds herinneren. Laughing
(gelukkig was er een stoeprand, waardoor hij weer grip kreeg) Wink

Maar in datzelfde jaar moest een andere bus mij wegtrekken bij een bushalte, omdat het rechter achterwiel bleef slippen op een stuk ijs (tsja, geen 4WD hè ? Twisted Evil ) en ik dus onmogelijk wegkwam. Wink

Leuke draad, Wouter…..ik vind dan ook een echte Winter (met veel sneeuw en vorst) veel prettiger dan een bloedhete zomer. Cool

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15719
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 28 december 2004 03:05 PM
  [ # 5 ]
Bram schreef:

Mooie foto’s Wouter Smile

Alleen zie ik de laatste 2 van allemaal (de BX dus).

Vreemd, al de foto’s staan op dezelfde Franse site, waar ik al mijn foto’s upload… Misschien komt het omdat ik zojuist de eend heb verkocht aan een eendenliefhebber…. Telepathie namens de eend: “Als jij mij verkoopt, dan werken mijn foto’s niet meer”.  Wink  Wink

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 28 december 2004 03:08 PM
  [ # 6 ]

Als je rechtsklikt op de foto’s, dan “eigenschappen” kiest, en vervolgens het adres kopieert en plakt in een nieuw venster, zie je de foto’s wel.

Ik heb dit wel vaker aan de hand met wouter’s fotos’.

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15719
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 28 december 2004 03:09 PM
  [ # 7 ]
Bram schreef:

Leuke draad, Wouter…..ik vind dan ook een echte Winter (met veel sneeuw en vorst) veel prettiger dan een bloedhete zomer. Cool

Ach, sneeuw vind ik geweldig. Natuurijs ook. Maar alle bijkomstigheden (pekel, natte zooi op de weg wanneer de sneeuw dooit, beslagen ruiten, etc etc) vind ik maar niks. Doe mij maar een lekkere zomer, het hele jaar door, met temperaturen van 30ºC. Dan kom ik pas echt tot m’n recht Wink

(Gelukkig heb ik in al mijn BX’en een open dak Cool )

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15719
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 28 december 2004 03:11 PM
  [ # 8 ]
rocco schreef:

Als je rechtsklikt op de foto’s, dan “eigenschappen” kiest, en vervolgens het adres kopieert en plakt in een nieuw venster, zie je de foto’s wel.

Ik heb dit wel vaker aan de hand met wouter’s fotos’.

Sja, zo kan het ook. Ik zet mijn foto’s op de Franse site kokoom.com, die niet al te best werkt. Mijn avatar en signature staan daar ook op. Als het goed is zul je soms daar dus ook zo’n rood kruisje zien staan?

Het wordt iets te off-topic Rolling Eyes  Meer winterfoto’s graag Very Happy Very Happy

Profiel  
 
Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 438
Geregistreerd: 14-07-2004

Gepost: 28 december 2004 03:16 PM
  [ # 9 ]

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15719
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 28 december 2004 03:43 PM
  [ # 10 ]

Mooie foto.

Zie ik daar wieldoppen van een Evasion Confused:

Profiel  
 
Daffodil31LE
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 438
Geregistreerd: 14-07-2004

Gepost: 28 december 2004 03:59 PM
  [ # 11 ]

Inderdaad. Het was ofwel dat, ofwel zwarte stalen velgen.

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15719
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 28 december 2004 05:13 PM
  [ # 12 ]

Hier nog wat foto’s van vorige winter:

BX 19 TGI Routière 1992 full options (omgebouwd tot 19 TZI dus):

En mijn ouwe trouwe BX 19 GT uit 1985:

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 28 december 2004 05:59 PM
  [ # 13 ]

Mooie sfeerfoto’s, Wouter…...wat kan een BX dan mooi zijn. Smile

Nu maar wachten op dit soort foto’s….maar dan met een Citroën er op. Wink


De laatste echt strenge winter was eigenlijk die van 1979, al weer ruim 25 jaar geleden! Er waren enorme sneeuwstormen en af en toe vroor het meer dan 20 graden.

Bovenstaande foto is uit die winter, genomen in de provincie Groningen.

En ik moest juist in DIE winter van 78-79 met mijn (toen) aanstaande vrouw, van Haarlem naar Nieuweschans (oost-groningen) met een R-16, die op de afsluitdijk niet harder meer wilde dan zo’n 65 km p/u….vanwege ijsvorming in de venturie….......(-17 graden was het toen geloof ik).....Brrr… Shocked

Meer fraaie winterfoto’s zijn trouwens te zien op :

http://www.weerfotograaf.nl/

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 28 december 2004 07:24 PM
  [ # 14 ]

Mijn BX 1.9Tzi stond gelukkig onder de carport Very Happy
Ik lees de topic eigenlijk iets te laat, want ik heb vandaag foto’s gemaakt, maar wel eerst alle sneeuw van m’n progress af geveegd Smile
Ik heb maar een hekel aan kou, sneeuw, pekel en alle andere ongein. Doe mij maar lekker zomer. Kan ik weer naar hartelust poetsen, toeren in de 2cv6 met het dakje helemaal open enz.  Cool

Profiel  
 
Gepost: 28 december 2004 07:37 PM
  [ # 15 ]

OK hier ook een paar plaatjes van mij….ik heb er nog een zooi maar ik heb geen zin om dat nu allemaal op het net te gaan zetten….

Hier helaas geen sneeuw….
Ik had net zo graag mijn nieuwe Michelin winterbanden eens willen testen die onder de AK400 zitten. Sad

gr.MArtijn


en hier :

Profiel  
 
 
1 van de 47
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook