Wou ik doen maar batterijen waren op.. inmiddels zit ze eronder.. speling in de lengte is 99% weg..
alweer 100 km erop…

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Nu nog een overzichtsfoto, voor het zilver en beige contrast?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Eeeeeeeeeeeeeeeh… nee?
(Zilver en creme is niet zo’n goeie combinatie, heb al zwart leer gekocht)
ziet er netjes uit IJS. Ben wel benieuwd naar het totaal plaatje.
Hmm helaas, heb creme weer verkocht en volgende week komt er zwart leer in. Dit past toch wat beter bij de zilveren kleur bij de auto. Tevens heb ik een XM V6 op het oog.. zal ik dan toch?
Ja. V6 is hoe het bedoeld is…
Maar vertel….
Ijs schreef:Hmm helaas, heb creme weer verkocht en volgende week komt er zwart leer in. Dit past toch wat beter bij de zilveren kleur bij de auto. Tevens heb ik een XM V6 op het oog.. zal ik dan toch?
doe als je het goed wil doen ook de zijkanten van de middenconsole,matten en hemel maakt het wel mooier af
lekker blijven dieselen hoe al wel..
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Totaal aantal Berichten: 6358
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Dus je wilt 40 tot 50k per jaar rijden met een XM V6? Dan heb je of een heel goeie baan of je werkt alleen voor je auto…........
Groet,
L
Hmm helaas, heb creme weer verkocht en volgende week komt er zwart leer in
Hoezo helaas? Dat was toch altijd al de bedoeling? En nu zwart leer, maar zonder deurpanelen dus?

Totaal aantal Berichten: 6358
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
- Berlingo Multispace
Ongeveer Eur. 0,30/kilometer, 4000 kilometer per maand, kost je dus al gauw 1200 euro per maand. Moet kunnen hoor als je het wilt, maar bezint eer ge begint, want het kan erg verslavend zijn. Ik wil de V6 niet meer kwijt in ieder geval.
Groet,
L
Lucas Unger schreef:Ongeveer Eur. 0,30/kilometer, 4000 kilometer per maand, kost je dus al gauw 1200 euro per maand. Moet kunnen hoor als je het wilt, maar bezint eer ge begint, want het kan erg verslavend zijn. Ik wil de V6 niet meer kwijt in ieder geval.
Groet,
L
XM V6 is goedkoper in aanschaf, heeft meer opties, ik ga wat minder km’s rijden, ja heb een goeie baan.
Overigens is 30 cent de km wel hoog..
een km
brandstof 0,145 euro per km
wegenbelasting 0,01625 euro per km
verzekering 0,00625 euro per km
Dan nog het onderhoud.. zou dat volgens jou 560 euro per maand zijn?
Mijn diesel heeft nu 13 000 km gereden en zo’n 350 euro gekost.

Totaal aantal Berichten: 355
- C3 1.6 e-HDi 90 airdream Selection
brandstof 0,145 euro per km
wegenbelasting 0,01625 euro per km
verzekering 0,00625 euro per kmDan nog het onderhoud.. zou dat volgens jou 560 euro per maand zijn?
En nog een beetje afschrijving, al zal dat bij een XM niet meer de hoofdpost zijn.
Verkocht, helaas schade gereden!
Bij die brandstof zit je volgens mij al gauw op 20 cent per km… bij een verbruik van 1 op 7 dan