Harm, welke Meguiar’s-producten heb je allemaal gebruikt?
welke niet…
NXT wax voor het in de wax zetten, voor de rubbers en het interieur NXT Tech Protectant en voor het wassen Meguiars shampoo. Verder heb ik nog Spray Wax, die eigenlijk nog een keer over de waxlaag heen moet.
Maar heb je behalve de shampoo nog dingen gebruikt als voorbereiding op het waxen?
Mijn poetsmiep heeft ‘m gepolijst na het wassen. Meer eigenlijk niet. Gebruikelijk is om eerst te kleien, dat werkt erg goed om vuil dat op de lak ligt eraf te krijgen
Oh, ff off-topic, maar is er nog kans dat die poetsmeeting nog een keer doorgaat?
Ik zal ‘t weer eens opperen… de poetsmiep is nu op vakantie, zal ‘t daarna eens vragen.
Zo, sinds daarnet heb ik een origineel 3e remlicht in de XM… staat best stoer
Cool.
Hoe heb je dit nou gedaan gezien het plastic van de binnenkant van de klep?
Gewoon lomp met 2 schroeven op het normale plastic geschroefd. Past prima, al heb ik het idee dat ie eigenlijk iets te ver omhoog schijnt. Maar om nou een lijst te bestellen voor 108 euro gaat me wat te ver…
Heb je een foto?
Komt nog
Het wordt allemaal steeds mooier… vandaag even naar Simmetje gereden voor een aircopaneeltje. De mijne had namelijk allemaal dode segmentjes in het display.
Nu niet meer dus
Nieuw aircopaneeltje:
Derde remlicht:
Tot slot zijn we ook maar eens bezig gegaan met het stukje boven de c-stijl waar de lak gebarsten en lelijk was… staat nu in een grondlaag:
Mooi dat remlicht!!
Dat wil ik ook!

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Matthijs2006 schreef:Mooi dat remlicht!!
Dat wil ik ook!
Nou bel Marijke Helwegen, misschien dat ze je kan helpen.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “