Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Lucas Unger schreef:Dat is de site van Bas van Klinkenberg
Groet,
L
Hoe blij je toch kunt zijn met kleine dingen
Geweldig wat je allemaal nog nieuw kunt bestellen!
Nieuwe raamschakelaar, met werkende verlichting (denk ik, heb er nog niet mee in het donker gereden):
Nieuw afdekplaatje, in de oude zat een ledje geboord (meest rechtse van de rij):
Xsara Coupe schreef:Alleen is de rand in de kofferbak anders bij de type3 modellen. Die zou ik toch nog proberen te bestellen harm…
Desnoods wil ik je wel ff mijn chassisnummer pb’en, kan de dealer daarop zoeken voor het juiste onderdeelnummer![]()
Het zou het iig wel afmaken!Xsara Coupe
Rand ik de kofferbak? Bedoel je het trim panel van de achterklep? Dat stuk plastic?
Harm schreef:Hoe blij je toch kunt zijn met kleine dingen
Geweldig wat je allemaal nog nieuw kunt bestellen!Nieuwe raamschakelaar, met werkende verlichting (denk ik, heb er nog niet mee in het donker gereden):
Wist niet eens dat daar licht in zat. ops:
Dan is die van mij misschien dus wel kapoet…

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Harm schreef:Nieuwe raamschakelaar
Nieuw afdekplaatje
wat kost dat nou?
wat kost dat nou?
Raamschakelaar: 27 euro ofzo
Afdekplaatje: 3,25 geloof ik
Remlicht: 24 euro
Rand ik de kofferbak? Bedoel je het trim panel van de achterklep? Dat stuk plastic?
Dat ja…
Zo, sinds daarnet heb ik ook weer een cd-wisselaar erin. Via marktplaats een philips wisselaar aangeschaft. Leek het niet te doen, maar dat bleek in de stekker tussen 2 kabeldelen te zitten.
Nu zit ie erin, en doet ‘t prima! Zelfs gebrande cd-tjes pakt ie gewoon
ik ben wel nieuwsgierig naar die flatblades. Zelf heb ik er een maandje geleden nieuwe bosch bladen opgezet. Die dingen zijn nu al aan het strepen.
Vandaag maar weer eens onderhoud gedaan, ik heb ‘m alweer 15.000 km… nieuwe olie, filter, automaatbakolie en bougies. Ook meteen maar eens even een keertje extra in de Meguiars gezet, en wat blinkt dat ding weer zeg!
Die flatblades doen ‘t trouwens prima…. http://www.smartautoshop.nl , daar heb ik ze besteld. Heb ze nu op de XM (3 stuks) en op de BX (eentje). Die lui leveren erg snel trouwens.
Nu ook nog een paar foto’s van de Meguairs-actie en de cd-wisselaar
Ja, bedankt voor de plaatjes hè Harm. Nu wil ik er ook 1
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
die wil je nooit meer kwijt!
Harm schreef:Die flatblades doen ‘t trouwens prima…. http://www.smartautoshop.nl , daar heb ik ze besteld. Heb ze nu op de XM (3 stuks) en op de BX (eentje). Die lui leveren erg snel trouwens.
Wat zijn flatblades? Ruitenwisserbladen?
ja, van die moderne ruitenwisserbladen die alleen maar uit een rubber strip bestaan, zonder de stalen constructie erop