eXpelliarMus schreef:Matthijs2006 schreef:Mooi dat remlicht!!
Dat wil ik ook!
Nou bel Marijke Helwegen, misschien dat ze je kan helpen.
Huh??

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
nou dat jij zo’n remlicht aangemeten kunt krijgen denk ik ?? wink

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Matthijs2006 schreef:eXpelliarMus schreef:Matthijs2006 schreef:Mooi dat remlicht!!
Dat wil ik ook!
Nou bel Marijke Helwegen, misschien dat ze je kan helpen.
Huh??
FF of topic dan, u gaat de Dame (XM) toch verkopen?
Waar om dan een derde rem licht?
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
In het geval ik hem niet verkocht krijg.

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Matthijs2006 schreef:In het geval ik hem niet verkocht krijg.
Oké. ops:
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 2329
- C5 V6 Exclusive BVM5
Willem schreef:Harm schreef:Sinds daarnet heeft mijn XM weer die leuke bumperluikjes, om het sleepoog, die veel XM type 2’s missen. Gewoon nieuw bij de dealert besteld, voor 30,45 euro de set en in kleur gespoten. Alleen zijn ze nu blinkend blauw, en de rest van de bumper daaronder redelijk smerig…
In elk geval zijn die dingen dus niet duur!
Ik heb ze net ook besteld, maar niet in kleur te krijgen hoor….Welk bestelnummer hebben ze bij jou gebruikt? Ze staan trouwens als “inspectie-luikjes” in het systeem.
En ze zijn binnen, zwart-plastic, dus die moeten nog gespoten worden. Alleen was ik slechts € 20,45 ex btw kwijt….....
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002
En we blijven gezellig bezig… vandaag maar eens de bovenste motorsteun vervangen, die lag namelijk in 2 stukken.
Het lijkt er nu op dat de motor veel minder kantelt bij gas los, het geheel is dus wat minder wiebelig geworden.
Zie de verschillen:
Harm, even een vraagje tussendoor. Hoe bevallen jouw Fulda banden na een maandje rijden? Zijn ze echt stiller en comfortabeler dan Michelin?
groet, Jan
XM 2.0i Ambiance, 1991, dagelijkse auto, afgebrand
2CV6, 1982, restauratie klaar, verkocht!
ID20, 1970, hopelijk eeuwigdurend rijdend project. Dagelijkse auto, wil nooit meer iets anders
Ik merk eigenlijk weinig verschil, behalve dan dat ze niet zo snel piepen in de bocht.
Bij een directievoiture als een XM hoort eigenlijk een autotelefoon voor monsieur le directeur op de achterbank, toch? Nou heb ik ooit eens 3 stuks telefoonhoorn van een Nokia 6090 gekregen, maar miste ik de hele elektronica die erbij hoort om ‘t te laten werken.
Op Marktplaats stond toevallig iemand die de hele rest van de Nokia 6090 aanbood, met een kapotte hoorn. Voor 50 euro mocht ik het hele boeltje hebben, dus dat heb ik maar eens aangeschaft.
Daarnet heb ik ‘t erin gebeund, en het werkt ook nog De blackbox ligt onder de mat in de kofferbak, kabel onder de vloerbedekking door. Nu moet ik nog de hoorn in een mooi beugeltje maken, de lichtdim- en audiomutefuncties aansluiten en de handsfree microfoon en speaker installeren. En een antenne aanschaffen, zodat het ding ook een beetje ontvangst heeft….
Foto’s komen nog!
Mooi Harm!!
Wat jammer toch dat die directeur niet door 24 kleppen onder de kap wordt voortbewogen!
De directeur zal ‘t worst wezen met hoeveel kleppen ie wordt voortbewogen
Plaatjes!
De unit van de autotelefoon, heb ik maar ff zo weggelegd, waar ie geen kwaad kan. Met 8 watt zendvermogen kan ‘t best warm worden, dus onder de mat stoppen leek me geen fijn plan:
Dan de hoorn, voor de directeur op de achterbank:
Best cool toch

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
iek wil ook lendesteunverstelling in mn V6…
ziet er goed uit, maar jij parkeert je wagen nooit zomaar ergens op straat zeker?
ieksEmmu schreef:
ziet er goed uit, maar jij parkeert je wagen nooit zomaar ergens op straat zeker?
Ik denk dat Harm hem in een modderig weiland parkeert…
Test
Hebben niet alle xm’s dat draaiwieltje dan??
De hoorn kun je er gewoon uitklikken, zit in een soort stopcontactje daar onderin. Ik heb ‘m er dus gewoonlijk niet in zitten, alleen bij speciale gelegenheden. Is ook meer een geintje, dat ding