Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik geloof je wel op afstand
Ff serieus, goed dat het gelukt is! Nu is weer eens bewezen, je hoeft je er niet bij neer te leggen. Gewoon doorzoeken en oplossen!
J-Roen schreef:Had dinsdag de injector al op de deurmat liggen, maar nog geen tijd gehad om daadwerkelijk de kleine rakker te monteren.
Vandaag wel gedaan! Wat mij op eerste gezicht een lastig klusje leek, bleek uiteindelijk verrekte makkelijk.
Benzinetoevoer los, boutje in de slang duwen en dan de retour los. Wat mij opviel is dat er een flinke sloot benzine in de inspuitrail zit. Voor degene die zich er ook aan wil wagen zorg voor een bakje. Dat had ik uiteraard niet, met een overheerlijk geurtje als gevolg. Dan de stekkers van de injectoren losgehaald, boutjes van de inspuitrail losgedraaid en de rail met injectoren gelost uit het inlaatspruitstuk. Gewoon beetje roppen en trekken en dan flopt het er vanzelf uit. Patient nummer 200 gelost van de rail door het klemmetje eraf te pielen en vervangen door patient nummer 802. Railtje in omgekeerde volgorde teruggeduwd en hatsee! Alles weer zoals het hoort.
Daarna gestart en het hele riedeltje loopt weer prachtig! Geen gestotter, geen gebok ook niet bij 2000 rpm. Gewoon lekker soepel!
Nog nooit iemand zo blij als een kind gezien? Dan moet je vanavond langskomen
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

Totaal aantal Berichten: 1412
- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Wat moet dat een heerlijk gevoel geven! Zeker wel een lekker ritje gemaakt vanavond?
Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.
Gefeliciteerd J-roen! Je moet er maar opkomen om typenummers te vergelijken..
Dat is het leuke van onze hobby: je gaat soms door diepe dalen maar de voldoening die het geeft als je het dan eindelijk zelf oplost is des te groter! En gelukkig is er altijd wel wat te puzzelen met een CX…
Freek