3 van de 71
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
Nieuw hier? Kijk hier!
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 13 februari 2005 06:00 PM
  [ # 31 ]

Re: Me myself and I

priest schreef:

Yo de mannen

Ik ben Stefan, 42 en wonende in Maasmechelen, Maasland België. Voor diegenen die het willen weten ... Maasmechelen ligt tegen de grens met Maastricht. Bij ons gewoon de maas over zwemmen in de zomer en ik zit in Bunde Meerssen/Maastricht.

Eey, dat is in de buurt….Very Happy. Kom zelf oorspronkelijk van Bunde, woon nu in Valkenburg…..

Ga je in bunde zomers doen als ik vragen mag…?

Profiel  
 
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 13 februari 2005 06:15 PM
  [ # 32 ]

Re: Me myself and I

priest schreef:

Yo de mannen

Ik ben Stefan, 42 en wonende in Maasmechelen, Maasland België. Voor diegenen die het willen weten ...

“Yo de mannen” ... kon ni anders dan een medebelg zijn, welkom landgenoot Very Happy Maareuh, ik wist ni eens dat dit topic bestond, zal ik mezelf ook maar even voorstellen dan.

Sam Clukkers, 21 jaar, ik woon in Mechelen (tussen Brussel en Antwerpen) Ben opgegroeid met Citroën, altijd geleefd tussen de 2cv’s en Dyane’s, meetings met de Dyane en Acadiane enzo ... m’n vader heeft altijd met Citroën gereden en nu ik dus ook. Liefde voor de Dyane zal nooit overgaan, maar momenteel is het vooral BX wat de klok slaat. Heb twee jaar geleden een BX SPORT gehad, dies verkocht en nu rij ik met een BX 16RS type 1 van eerste eigenaar. Wat interesseert mij nog; naast Citroën heb ik ook wel respect voor Porsche, Renault, Peugeot en andere automerken als Panhard, Matra, Simca, ... ik hou van design, architectuur, fotografie, ben een natuurmens, muziekliefhebber, ik spring af en toe eens binnen in de kringloopwinkel ga graag naar rommelmarkten en hou van fietsen.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 14 februari 2005 12:19 PM
  [ # 33 ]

Re: Me myself and I

priest schreef:

Yo de mannen

Eey, dat is in de buurt….Very Happy. Kom zelf oorspronkelijk van Bunde, woon nu in Valkenburg…..

Ga je in bunde zomers doen als ik vragen mag…?

Hallo maaslander, wat bedoel je met zomers doen?
Ik weet niet echt wat het bedoelt, dat zomers doen, maar het klinkt wel alsof het iets enorm leuks is…
Verklaar je nader, collega.

Ahja, ik heb nog een topicje lopen in het forum dat noemt ” overige modellen”. Het gaat over een stuk waarnaar ik op zoek ben en maar niet kan vinden.  Als je het eens effe wil lezen, misschien weet jij er wel raad mee. Dat zou te gek zijn, vermits je ook dicht in de buurt woont hé.

Maar allez, het ga je goed hé
:headbang Stefan

mijn fout…. Surprisedops: , dacht dat je zomers naar bunde ging zwemmen om daar wat te doen…..Very Happy
Bunde is idd vrij weinig te doen….

Profiel  
 
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 14 februari 2005 12:25 PM
  [ # 34 ]

welkom nieuwelingen!  Very Happy

Profiel  
 
superwuppy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 68
Geregistreerd: 18-02-2005

Gepost: 22 februari 2005 09:39 PM
  [ # 35 ]

Hallo

ik zal me ook nog ff netjes voorstellen

Ik ben Superwuppy beter bekend als Maurice
ik ben 29 jaar en reed hiervoor eigenlijk vanalles
van een opel corsa B en kadett B tot aan een VWgolf IV
nu heb ik sinds afgelopen januari 2005 een Citroën XM en ben er achter gekomen dat ik al die andere auto’s nooit had moeten kopen .
maarja je bent jong en je wilt wat !

Ik ben nu een paar dagen lid van dit forum en heb al eerder gemeld dat ik met direct thuis voelde zonder eerst kennis te hoefen maken met iedereen .

wat dat betreft vind ik dit forum een aplausje waard hoe netjes jullie met iedereen omgaan
:thumbsup

en nog bedankt aen alvast bedankt voor de nodige hulp met mijn kleine probleempjes met de XM

ik hoop de meeste een keer te zien bij een meeting

Thanx Maurice Arrow  Superwuppy

gekocht en verkocht
simpel toch

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 22 februari 2005 09:51 PM
  [ # 36 ]
renz schreef:
Lelijke Eend schreef:

Citrofieltje en alle anderen die het nog niet van mij gehoord hebben: welkom!

JA HO EENS!!!! zo kan ik het ook!  Razz

Ja, goed he ? Cool

Superwuppy, Priest, SamBXSport en diegenen die ik nog vergeten ben: welkom !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
Bas
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1003
Geregistreerd: 13-07-2004

Gepost: 23 februari 2005 11:03 AM
  [ # 37 ]

Ach, als iedereen zich weer een keer opnieuw voorstelt.

Ik ben Bas, 29 jaar en werkzaam in de logistieke automatisering voor een bedrijf uit Zwitserland. Wat ik met de meesten hier niet gemeen heb is dat mijn ouders nooit, maar dan ook nog nooit een Citroën in hun bezit hebben gehad. Ik ben er pas mee in aanraking gekomen toen ik een jaar of 8 was en we, onderweg naar een oom en tante, altijd een DS zagen staan. Toen was ik verkocht.

Het heeft nog tot mijn 17e geduurd voordag ik er echt een keer in zat bij de ouders van mijn toenmalige vriendin. Op mijn 18e mijn rijbewijs gehaald en vanaf toen een jaar of 3 op regelmatige basis in hun DS gereden. Zij woonden in Luxemburg en ik in Nederland en ik was altijd de aangewezen persoon om de auto voor onderhoud naar de garage te rijden. Doordat de garage in Nederland was (garage Janssen in Bennekom) betekende dit dat ik de DS mee kon nemen voor een week of 2. Ik was nog student, wat is er beter dan dat.

Na 3 jaar liep het spaak met die vriendin, ik heb contact gehouden en hun DS gekocht in 1999. In 2000 is daar nog een BX 1.4 TE bij gekomen (heerlijke auto, gekocht met 98.000 km op de teller) maar die moest ik weer verkopen in 2001 omdat ik een lease auto kreeg.

De DS is ondertussen verkocht, kapotte versnellingsbak en een beetje rotte bodem gaven me een restauratiebedrag van 9.000 Euro en dat had ik niet. Nu rijd ik dus een C5, ik heb mijn baas kunnen overtuigen dat het mocht, hij rijdt zelf Volvo, en die bevalt uitstekend moet ik zeggen. Het is voor mij op dit moment de enige mogelijkheid om in een HP geveerde Citroën te rijden totdat ik weer genoeg geld heb om een DS te kopen. Want die komt er weer, gegarandeerd!!!!!!!!!!

Ideale auto: DS21 Hydraulique uit 1967, liefst in blauw of rood…....

Foute auto’s in het verleden:
Lancia A112 (gratis gekregen, 1 werkende rem, geen APK, na 3 dagen naar de sloop gebracht)
Seat Terra (goedkoop studentenbarrel 200.000 - 240.000 km)
Seat Leon 110 PK TDI (je bent jong, je mag een lease auto uitzoeken en je wil wat snels 10 - 60.000 km)
Nissan Almera (niet eigen keuze, voorloopauto voordat de Leon kwam 210 - 12.000 km)
Renault 19 (niet echt foute auto, echter was al bijna dood toen ik hem ruilde tegen mijn Seat Terra, 192.000 - 242.000 km)

“Life is what happens to you while you’re busy making other plans”

Citroen C5 SX 2.0 HDI BVA6 Estate Blanc Banguise
Toyota Landcruiser 4.5 GXL automaat

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 23 februari 2005 12:59 PM
  [ # 38 ]

Wat ik met de meesten hier niet gemeen heb is dat mijn ouders nooit, maar dan ook nog nooit een Citroën in hun bezit hebben gehad.

potverdori bas…  het is een wonder dat je toch nog zo goed terecht bent gekomen !
dat je geen 3-wielertje hebt gehad ..okee geen hijskraan.. prima..  regelmatig met de mattenklopper… kunnen we allemaal mee leven. maar geen citroen !!  ben benieuwd wat minister donner daarvan vind Smile

Profiel  
 
Bing17
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 23-02-2005

Gepost: 23 februari 2005 10:10 PM
  [ # 39 ]

ook nieuw

hallo.Ik ben ook nieuw.Ik ben hier terecht gekomen omdat ik een xm zoek.Ik rijd al sinds ik mijn rijbewijs heb in citroëns.Eigenlijk al eerder,mijn vader en opa hebben ook altijd citroën gereden.Ik ben nu 28 en woon in Breda.Ik heb een eendje gehad,die ik heb kort gereden en die heb ik toen gerolen voor een gsa tje uit 83.Het gsa-tje heb ik opgereden en ingerolen op een bx 1.4.Na een half jaar was ik die bx wel weer beu en heb ik een visa 14s gekocht,gedeeltelijk opgeknapt en nu is ie weer gesloopt.ondertussen is mijn vriendin een dyane gaan rijden en hebben we samen een hy gekocht, die verderop in het forum ook te koop staat.Verder ben ik bezig met een ami 6 en ben ik een ds break famileal aan het opknappen.het amitje is bijna klaar gelukkig.alleen de ds nog lang niet.Ben nou op zoek naar een xm om de winter door te komen, en waarschijnlijk tot de ami of de ds klaar is.Met de vrij weinige vrije tijd die ik nog overheb ben ik veel bezig met van die ouwe puchjes.

beter langharig als kortzichtig

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 februari 2005 10:13 PM
  [ # 40 ]

Zo Bing17, dat klinkt als een echte Cot-verslaafde! Heb je ook ergens foto’s van je voitures op het web staan?
Welkom hier, en succes met al je bezigheden.

Gr. Patrick

Profiel  
 
Bassman
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1170
Geregistreerd: 12-07-2004

Gepost: 23 februari 2005 10:19 PM
  [ # 41 ]
erik wijngaarden schreef:

Wat ik met de meesten hier niet gemeen heb is dat mijn ouders nooit, maar dan ook nog nooit een Citroën in hun bezit hebben gehad.

potverdori bas…  het is een wonder dat je toch nog zo goed terecht bent gekomen !
dat je geen 3-wielertje hebt gehad ..okee geen hijskraan.. prima..  regelmatig met de mattenklopper… kunnen we allemaal mee leven. maar geen citroen !!  ben benieuwd wat minister donner daarvan vind Smile

Niet de categorie “sterke verhalen”, maar toch: Ik kom evenmin uit een Citroën-nest. Mijn ouders hadden niet eens een rijbewijs, laat staan een auto. Toen mijn vader zijn huidige vrouw leerde kennen (mijn moeder is overleden) heeft hij pas op 64-jarige leeftijd zijn rijbewijs gehaald, in één keer! Hij is nu 74, een groot fan van de DS maar rijdt in een Yaris automaat Confused

Hans

Xantia 1.8i 1998 Blanc Banquise met originele middenarmsteun
Peugeot 106 1998 Bleu de Chine
Ook gehad: GS Pallas, GSA Spécial, Visa 11RE, BX Leader, DSpécial, Xantia 1.8iX en BX 14 Deauville

Profiel  
 
Bing17
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 23-02-2005

Gepost: 23 februari 2005 10:22 PM
  [ # 42 ]

ik heb foto’s genoeg,alleen ben ik niet zon held met computers dat ik ze vanuit mijn computer de wijde wereld in kan sturen.

beter langharig als kortzichtig

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 februari 2005 10:25 PM
  [ # 43 ]
Bing17 schreef:

ik heb foto’s genoeg,alleen ben ik niet zon held met computers dat ik ze vanuit mijn computer de wijde wereld in kan sturen.

komt u maar…. .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Ik zet ze dan wel even online, zodat de hele club er van kan genieten.  Very Happy

Profiel  
 
Bing17
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 158
Geregistreerd: 23-02-2005

Gepost: 23 februari 2005 10:53 PM
  [ # 44 ]

ik hoop dat het lukt voor je met die foto’s,zoek de beste maar uit. Wink

beter langharig als kortzichtig

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 23 februari 2005 11:00 PM
  [ # 45 ]
Bing17 schreef:

ik hoop dat het lukt voor je met die foto’s,zoek de beste maar uit. Wink

Gelukt! Hier staan ze >>> klik

PS, die kat!  Very Happy Erg gaaf!

Profiel  
 
 
3 van de 71
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook