Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
4x DS:

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS

Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS

Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
M’n vader heeft vandaag een blauwe DS 21 Injection gespot met het kenteken: RG-27-HY.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Die buitenspiegel….
Ik reed overigens gisteren (zaterdag) rond 12 uur van de A10 de A1 op bij knooppunt Watergraafsmeer en zag toen (net aangekomen op de A1) een bruine DS (AH-kenteken) op de vluchtstrook staan. De eigenaar leunde over het linker voorscherm, al koekeloerend onder de motorkap.
Iemand van hier…?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

Totaal aantal Berichten: 27985
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik zag net een lichtblauw DS/ID met wit dak de A20 oprijden, kwam uit de richting van Naaldwijk.
Door de vangrail kon ik verder niet veel details zien

Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
1x DS:
Gisteren reed ik na het werk door Woerdense Verlaat en stond zo maar ineens oog in oog met deze schoonheid
Ze zag er zeer fraai uit in stemming zwart met Helanca bekleding. Helaas was het rechter deurpaneel niet helemaal intact meer en de voorstoelen waren afgedekt met een kleed ( om ze te beschermen tegen de zon? ).
Aan de buitenkant twee kleine zo te zien oppervlakkige roestplekjes. Een onder de bumper en een op haar linker longeron.
Kortom een zeer fraai exemplaar, als vavavond nou eens goed uitpakt ga ik eens met de eigenaar babbelen.
Er staat in woerdensverlaat ook altijd een lichtblauwe snoek net over de brug bij de sluis, mensen zwaaien altijd vriendelijk als ik met mijn id langs rijd
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....
Die heb ik nog niet gezien. Maar ik kom dan ook slechts sporadisch in Woerdense verlaat.
Deze stond op het kleine parkeerterrein voor de betonfabriek. Daar heeft vorig ook al eens een dspecial of dsuper te koop gestaan.

Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Gisteren een DS gespot op de sloop bij Austerlitz ... Staat: Redelijk slecht

- BX SPORT
Als je austerlitz binnen rijdt via driebergen/amersfoort kan links en dan aan de linkerkant
Erict schreef:Die heb ik nog niet gezien. Maar ik kom dan ook slechts sporadisch in Woerdense verlaat.
Deze stond op het kleine parkeerterrein voor de betonfabriek. Daar heeft vorig ook al eens een dspecial of dsuper te koop gestaan.
yep twee jaar geleden, heb ik ook nog wel eens bekeken.
Sept cent millions de chinois Et moi, et moi, et moi ....

- BX SPORT
Beetje onduidelijk beschreven maar als je het precies wilt weten dan kan ik het voor je opzoeken.. Hij staat bij de demontage bedrijf daar in het plaatsje. Er is er maar 1 dus niet zo moeilijk te vinden!!!!