2cv forum
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 15 april 2005 10:36 PM

Op welk 2cv forum zit jij?
Mijn vader kampt namelijk met het probleem dat de club (www.2cvclub.nl geen forum heeft. Er rijden 10.000 eenden rond, maar er zijn er slechts zo’n 600 lid van een van de clubs.  Shocked

Is er soms ergens een 2cv forum? Of is dit eigenlijk het enige alternatief?

De club wil meer leden aantrekken, om zo de activiteiten en ritten nog gezelliger te maken, maar bovenal natuurlijk ook het helpen van eendenbezitters met het op de weg houden van de eend.

Ik ben zelf geen lid van de club aangezien ik zelf geen eend heb, maar ben al wel heel vaak meegeweest met m’n vader naar de meetings.

Profiel  
 
Tom Duckpower
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2487
Geregistreerd: 27-03-2004

Gepost: 15 april 2005 10:40 PM
  [ # 1 ]

http://www.2cv.nl heeft een forum:
http://www.2cv.nl/interactief/forum/

zitten ook een aantal mensen van hier…of zitten een aantal mensen van daar nou hier…. Rolling Eyes  Laughing

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 15 april 2005 10:52 PM
  [ # 3 ]
Tom Duckpower schreef:

zitten ook een aantal mensen van hier…of zitten een aantal mensen van daar nou hier…. Rolling Eyes  Laughing

Klopt, ik was daar ook al langere tijd actief voordat ik hier kwam. Eigenlijk vanaf ik van plan was om een GS er bij aan te schaffen.

Ontopic >> Je kan ook veel technische kennis putten uit eendmail. >> klik!

Profiel  
 
punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 592
Geregistreerd: 30-07-2003

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 16 april 2005 03:25 AM
  [ # 4 ]
CitroenAZU schreef:

en nog van vééééél meer Citroën forums. Bij elkaar wel 100 denk ik….

Ben jij Forum-bezoeker van beroep dan ofzo???  Wink 
Je houdt dan toch geen tijd over om te werken of iets anders te doen Rolling Eyes .

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  
 
Gepost: 20 april 2005 01:11 PM
  [ # 5 ]

Nee hoor, Ik ben eigenlijk alleen aktief op AZUmeel, eendmeel, 2cv.nl en dit forum, de rest heel af en toe….

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook