Citroën Jumble
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 24 april 2005 04:19 AM

Hoi hoi,

vandaag even naar de Jumble geweest in Boom (B). Lekker weertje, weinig auto’s, weinig dagbezoekers, weinig kampeerders, ... wel veel leuke mensen leren kennen en veel mensen terug gezien na lange tijd. Ondanks de lage opkomst toch een fijne dag gehad. Dus hier wat foto’s van vandaag. Gisteren 4 uur aan de BX gepoetst om naar de meeting te gaan :photo

Groets Sam

samen met een vriend het BX-gehalte wat opgekrikt Cool

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 24 april 2005 05:40 PM
  [ # 1 ]

Oh, gelukszak Very Happy
ik wilde zaterdag ook even gaan kijken, maar er rijden ‘s zaterdags geen treinen tussen Hasselt en Peer Confused  Sad

mooie foto’s trouwens!

Profiel  
 
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 24 april 2005 07:41 PM
  [ # 2 ]
rocco schreef:

mooie foto’s trouwens!

Dank u Very Happy

Van Hasselt naar Boom? Zou een hele trip voor niks geweest zijn Rolling Eyes Was nogal een grote flopper ... zoals verwacht. In België is het meetinggevoel sterk gemindert, elke meeting zijn er steeds minder mensen. Ook dagbezoekers laten het steeds vaker afweten. In de laatste 5 jaar is er veel verandert, spijtig. (ik spreek wel voor België, weet niet hoe het in Nederland is)

Profiel  
 
rocco
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2516
Geregistreerd: 30-07-2003

Gepost: 24 april 2005 07:55 PM
  [ # 3 ]

Da’s inderdaad best jammer…
zelf heb ik er geen idee van, de enige meeting die ik tot nu toe gedaan heb was de Citroën-forum ‘lentemeeting’,
en vorig jaar als dagjesmens (dus zonder auto) de CitroënJumble.
Ik heb toen zelfs aan een van de organisatoren gevraagd of de meeting nog ver was…
ik dacht dat we op de parking stonden Surprisedops:

En wat meetings betreft, is het hier behoorlijk kalm…
een citroënclub?? in (belgisch) Limburg??
Ja, de 2cv club Huppel heeft een limburgse afdeling, maar of de ledenvergaderingen dan soms in Hasselt ofzo plaatsvinden? nee hoor, in de Vlaanders… Sad
en een jaar of twee geleden heeft de algemene 2cv club hier een zaterdag en zondag op een weitje doorgebracht…

Als ik later groot en sterk ben richt ik hier een club op denk ik…  Rolling Eyes

Profiel  
 
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 24 april 2005 08:10 PM
  [ # 4 ]

Enkele aankondigingen in bijvoorbeeld CitroExpert, 2cv Magazine, etc. zouden niet slecht geweest zijn, bereik je meteen een breder publiek mee dan enkel het contacteren van clubs. Alles in totaal waren er zo’n 100 auto’s. Denk dat er op de Lentemeeting meer auto’s waren Confused

Ik zit zelf met mijn vader ook in de Huppel, erg toffe club, maar het meeste speelt zich inderdaad af in het Antwerpse en in de Vlaanders. In Limburg wordt erg weinig georganiseerd ... richting Kempen, streek van Turnhout is er al een pak meer te beleven. Mijn vader is lid van 3 clubs: BOCC (Belgische Oude Citroën Club), de Huppel en de 2cv-Dyane Club. Ik ga me binnekort lid maken bij Citrosfeer.

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 24 april 2005 10:26 PM
  [ # 5 ]

Ben er neit geraakt , heb wa persoonlijke probs en ook mijn wagen dient dringend een groot onderhoud te krijgen en dat kon ook al niet voor dat weekend .... jammer , next time i will be there

Greetzzz B.

Profiel  
 
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 25 april 2005 01:20 AM
  [ # 6 ]

Ik ben ook naar Boom geweest. Inderdaad, zalig weer, zonnetje, niet te warm. Maar de opkomst viel wat tegen. Maar toch enkele bijzondere Citroëns gezien. De Type 23 Corbillard in authentieke staat was de bijzonderste. Zoiets had ik nog nooit gezien. Maar ook het cabrio-ribbelkapeendje met een ribbelkap voor (uiteraard), een ribbelkap achter (!!), koplampen in de spatborden, leuk staaltje handenarbeid.

Kijken

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2947
Geregistreerd: 06-03-2004

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 25 april 2005 01:46 AM
  [ # 7 ]

Goh Sam…............ je staat precies op de plek waar wij hebben gestaan met een CXGTI (naast die grijze BX sport ). Mogelijk dat we net weg waren toebn jij er kwam.

Maar gelukkig hebben we de foto’s nog :photo

http://photobucket.com/albums/y156/rkerstens

Veel plezier met het kijken alle.

Profiel  
 
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 25 april 2005 02:10 AM
  [ # 8 ]

We hebben mekaar blijkbaar net gemist dan. En aan de leuke foto’s te zien heb ik ook een pak auto’s gemist, ik was zelf pas rond 13.00 uur op de meeting aanwezig. Volgende keer hopen op een grotere opkomst en wat afspreken met mekaar, altijd leuk.

Groets Sam

Profiel  
 
SAMBXSPORT
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 643
Geregistreerd: 28-01-2005

Gepost: 25 april 2005 02:15 AM
  [ # 9 ]
Benny schreef:

Ben er niet geraakt , heb wa persoonlijke probs en ook mijn wagen dient dringend een groot onderhoud te krijgen en dat kon ook al niet voor dat weekend .... jammer , next time i will be there

Greetzzz B.

Ha Benny, kdacht da je je van dag vergist had Cool Volgende keer staan we samen op de meeting, kunnen we een stevig BX-front vormen op de meeting Wink

Groets Sam

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook