Wat dachten jullie van de parkeerplaats Zwijndrecht /H.I.Ambacht aan de A16 daar waar ook het
AC restaurant is gevestigd aan de overzijde van de weg?
De locatie van het evenement is toch bij breda in de buurt.
Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën
Jjj bedoeld bij het Esso station Roland?
Lijkt mij een prima plan.
Maar ik kan alleen niet te lang blijven die dag. Het blijkt dat wij s’avonds een etentje hebben.
En de avond ervoor is er paardemarkt in Ridderkerk. Dat wordt voor ons erg laat altijd en meestal weet ik niet meer hoe ik in bed beland s’nachts…...
ops: Dus ik beloof niet helemaal fris te zijn.
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Lijkt mijn ook wel leuk inderdaad om een ontmoeting te hebben met mede forum leden.
Ik ga zelf vermoedelijk met mijn ouders (eigen DS) en mijn vriendin, dus wij komen aan met twee DSén.
Misschien nummers uitwisselen ?
Mijn DS—> http://www.mijnalbum.nl/Album=7MAOESVD

Totaal aantal Berichten: 1234
- ID/DS Dsuper5
- DS 5 Sport chic hdi160
- XM V6.24 Exclusive (serie 2 met ZPJ4 3.0)
- SM 2,7 Carb.
Wat dachten jullie van de parkeerplaats Zwijndrecht /H.I.Ambacht aan de A16 daar waar ook het
De locatie van het evenement is toch bij breda in de buurt.
Dit is inderdaad de beste plek.
Wij moeten er wel vroeg naartoe, we hebben s’avonds nog een barbeknoei waar we niet onderuit kunnen.
Peter.
Mooi dat er al zoveel reakties zijn en er zelfs al een locatie gevonden lijkt te zijn.
Wellicht kunnen we eea uitbreiden met nog een eerste verzamelpunt ergens ter hoogte van Gouda voor de mensen die wat verder van Rotterdam af wonen en een laatste verzamelpunt valkbij de uiteindelijke locatie voor de mensen die niet van R’dam af komen, maar wel willen aanhaken.
pavang schreef:Wat dachten jullie van de parkeerplaats Zwijndrecht /H.I.Ambacht aan de A16 daar waar ook het
De locatie van het evenement is toch bij breda in de buurt.Dit is inderdaad de beste plek.
Wij moeten er wel vroeg naartoe, we hebben s’avonds nog een barbeknoei waar we niet onderuit kunnen.Peter.
Hoelaat kunnen we terecht bij het vliegveld?
“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.”
Afspreken langs de A20 is ok. Misschien ook wat voor jullie Lupolo?
We kunnen vanaf 10 uur terecht op het vliegveld. Wat mij betreft gaan we ook zo vroeg mogelijk, want ik heb eind van de middag ook nog familieverplichtingen.
Wolfman schreef:Jjj bedoeld bij het Esso station Roland?
Lijkt mij een prima plan.Maar ik kan alleen niet te lang blijven die dag. Het blijkt dat wij s’avonds een etentje hebben.
En de avond ervoor is er paardemarkt in Ridderkerk. Dat wordt voor ons erg laat altijden meestal weet ik niet meer hoe ik in bed beland s’nachts…...
ops: Dus ik beloof niet helemaal fris te zijn.
Ja, volgens mijn is dat de Esso net voor de brug en na de brug het parkeerplaats
aan de zijde van Zwijndrecht
ik doe ff een gok, verzamelen tussen 9.00 en 9.15 wat denken Jullie
Heb gereden in xantia 2.0 8v ber .ax volcane bx 1.4 saxo 1.1 en 1.4 xantia br 2.0 16v, C5 br 2.0 excl 2004 Rij nu C5 tourer 2.0 exclusive van 08.08.08 en een GSA 1981 en DS 21 pallas 1968.
Ja, je hebt nu eenmaal auto’s en Citroeën
OK kwart over 9 verzamelen na de brug op de parkeerplaats.
@Sjaak:
Is prima.
Ik pb m’n mobiele nummer nog even, dan kunnen we contact houden bij onvoorziene omstandigheden.

Totaal aantal Berichten: 1425
- 2CV 6 Club
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Ik vind het nu wel balen dat ik m’n DSje nog nie heb, maar ik ga me niet met m’n lelijke eend bij jullie aansluiten, ik mag er toch nie bij staan
Ik zie jullie daar wel!
CLL Martin schreef:Ik vind het nu wel balen dat ik m’n DSje nog nie heb, maar ik ga me niet met m’n lelijke eend bij jullie aansluiten, ik mag er toch nie bij staan
![]()
Ik zie jullie daar wel!
Wat mij betreft ben je welkom
A20 is een beetje lastig vanuit Amsterdam, althans is wat om, heb even een capture gemaakt: (voor de rest ook geen probleem is ook gezellig!)
Sjaak de Bollenboer schreef:Wolfman schreef:OK kwart over 9 verzamelen na de brug op de parkeerplaats.
EricT, zullen wij dan om iets voor 9 verzamelen bij de BP langs de A20 bij Nieuwerkerk. Vanaf daar is t tien minuten naar de verzamelplek bij Zwijndrecht.
Is dat deze BP:
BP De Vink Rijksweg A20 (Zuidzijde) 2913 LW NIEUWERKERK A/D IJSSEL
Carpoolpunt Nieuwerkerk A/D Ijssel
Parkeerplaats
Eerste Tochtweg
2913 Nieuwerkerk Aan Den Ijssel
voor mijn:
Ik hoor het wel!, of anders op Seppe zelf !, maar is leuker met wat DSén op de weg !
lupolo schreef:A20 is een beetje lastig vanuit Amsterdam, althans is wat om, heb even een capture gemaakt: (voor de rest ook geen probleem is ook gezellig!)
Ik woon zelf in Mijdrecht. Het is ook nog een optie dat je jullie bij Vinkeveen de A2 afduiken, doorrijden naar Mijdrecht, daar haak ik dan aan en vervolgens binnendoor naar Gouda. Dan is de omweg minder groot en hebben we een mooi stuk binnendoor in plaats van alleen maar snelweg. Betekent dan wel dan je rond 8 uur al in Mijdrecht moet zijn om Sjaak even voor negenen te kunnen treffen langs de A20.