Ziet er fraai uit Remco!
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
mooi hoor
Heb je die verzekeringsclub al gebeld om ff info te krijgen ? En idd nog even die luxe platen bestellen he Zijn de kosten niet en past er gewoon bij .
Ik heb morgen een afspraak voor een taxatie; daarna ga ik Citroklassiek bellen om te checken of ik ‘m daar inderdaad all-risk tegen een getaxeerde waarde kan verzekeren. Als ik daar inderdaad terecht kan, ga ik dit idd doen; mocht ik niet van m’n huidige FBTO-verzekering afkunnen, dan laat ik deze een jaar ernaast lopen zoals je al voorstelde.
Groeten,
Remco

Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Check ook deze verzekering even. Mijn ervaring hiermee is vele malen beter dan bij Citroklassiek. Al zijn ze naar ik meen alweer een keer overgenomen. (de 2e keer zolang ik ze ken)
@patje74: Op de website lijkt het alsof ze alleen verzekeren tot 15000 km per jaar; als dit echt zo is, is dit voor mij te weinig. Bij citroklassiek heb je ook de mogelijkheid voor onbeperkte kilometers. Weet je of ze ook meer kilometers ondersteunen per jaar?
Meld bij die taxatie overigens wel even of je wel of geen G3 erin gaat laten hangen.
Ik weet niet OF het overigens uitmaakt voor de verzekerde waarde. Wat ik wel laatst hoorde was dat iemanbd zijn g3 als accesoire had laten verzekeren ??
Overigens.. doet Hefner het nu ook op zaterdag ????

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Ziet er echt als nieuw uit, heel mooi!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
@gompy58:
Bij FBTO is het in ieder geval zo dat wanneer je een gastank in je auto hebt, je een accessoireverzekering erbij moet nemen (zelfs bij WA); ik weet niet of dit bij alle verzekeringsmaatschappijen zo is.
Ik weet niet wie Hefner is; ik heb een afspraak met Hans van Raai van citroconsultancy.nl; de link van citroklassiek wees hier naartoe.
Ha Remco, wat bedoel je precies met verzekeringen die naast elkaar lopen? Als je de risico’s bij verschillende verzekeraars onderbrengt gaat dat volgens mij niet werken….
Groet, Arjan
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
@XMTurboCT: ik bedoel hier alleen mee dat als ik m’n huidige verzekering niet kan stopzetten, ik dan gewoon een jaar dubbel verzekerd ben. Bij het kopen van de XM heb ik m’n oude verzekering van FBTO namelijk overgezet; dit is een WA-verzekering, aangezien ik niet op de hoogte was van de mogelijkheid om auto’s op getaxeerde waarde te verzekeren.
OK, check wel even bij je adviseur of dat kan en geen gezeur oplevert van verzekeraars. Kan me voorstellen dat verzekeraars naar elkaar gaan wijzen als je schade hebt veroorzaakt. Net zoals dat de all risk verzekeraar je claim mogelijk niet accepteert bij schade aan je (hele fraaie) XM omdat er al aen WA verzekeraar is.
Voorkomt teleurstellingen.
Citroën XM turbo ct
@XMTurboCT: Da’s inderdaad een goeie…. bedankt voor de tip! Ik heb gehoord dat FBTO nog wel ‘ns coulant wil zijn met dit soort dingen, maar ik heb hier geen praktijkervaring mee. Wellicht helpt het dat ik al 10 jaar bij ze verzekerd ben en nog meer verzekeringen heb lopen. We gaan het zien….

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Wat een top dame is het toch, nu nog een buigzaam leeslampje monteeren voor meneer, om zijn krantje en de stukken door te kunnen nemen en een extra overhemd achterin.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Ja, en eigenlijk moet de stoelverwarming voor de achterstoelen geinstalleerd worden he