Proficiat
Pete72DS, gefeliciteerd en ik hoop dat je er veel plezier mee en aan hebt!
Ik heb nog 2 andere auto’s op het oog, waarvan er zich bij eentje de onderhandelingen al in een vergevorderd stadium bevinden. Binnenkort meer!
Citroënloos

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gefeliciteerd!
Zelfs als er een lekke koppakking is (komt maar weinig voor bij 2500’s), dan is dat geen enorme klus bij zo’n ding. Is allemaal wel te overzien.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Het voordeel van geen bovenliggende nokkenas is evident (in zo’n geval dan)
CX GTi Turbo 2 - All Black

Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Gefeli dan maar met de aanschaf!
Wat je opsomt als ‘problematiek’ valt nog mee, holle ruimtes vooral goed vol kwakken met iets duns en plakkerigs (dinitrol, owatrol, ML, motorolie, whatever).
Heb je de moed al gehad om de dorpelkappen los te nemen, of durf je dat nog niet aan?
Ontzettend veel plezier aan/met je nieuwe oude aanwinst!
‘Spirit of avant-garde’

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Gefeliciteerd! Heb je nou die blauwe GTi ook nog steeds, hoe gaat het daarmee?
fluidphreak schreef:Gefeliciteerd! Heb je nou die blauwe GTi ook nog steeds, hoe gaat het daarmee?
Dank, Ik raak de tel kwijt want ik heb niet zolang gelden ook een “79 Pallas diesel uit FR gekocht alleen wordt die opgeknapt en verkocht door een vriend van mij. De blauwe gaat nu echt voor een zacht prijsje de deur uit, zit schade aan de rechterkant maar niet onoverkomelijk. staat ergens een advertentie hier.
pete, je hebt mail.
Léon.