3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
   
Verduisteringsscherm panoramadak
davida
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 21 september 2008 07:36 PM
  [ # 31 ]

update: ik was gisteren bij mijn dealer om de auto weer op te halen na de inbouw van de LPG-installatie (die ik met de actie voor 295,- had besteld maar nog niet was ingebouwd). Ik had van tevoren mijn probleem met het verduisteringsgordijn gemeld en ze zouden ernaar kijken.
Ze konden mij melden dat het probleem inmiddels bij Citroën NL bekend was, dat er gewerkt werd aan een softwareupdate, maar dat die nog net niet op tijd beschikbaar was voor mij.
Hopelijk wordt die dus de volgende keer automatisch doorgevoerd en dan zouden de problemen over moeten zijn   Laughing
Goed nieuws vond ik wel!

C4GP 2.0 16V Benzine & LPG (mei 2008) 80.000km

Profiel  
 
RSPR
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 27-03-2008

Gepost: 20 november 2008 09:13 AM
  [ # 32 ]

Gisteren bericht gekregen van de dealer: Citroen NL heeft eind december een software update voor het panoramadak
mvg RSPR

GC4P Lumiere 2.0 EBV op LPG in Gris Fer, BT

Profiel  
 
Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 20 november 2008 10:03 AM
  [ # 33 ]

Dat is goed nieuws. Doen ze ook eens wat nuttigs bij CN. Wink

Profiel  
 
FreddyHell
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 7
Geregistreerd: 16-10-2008

Gepost: 21 november 2008 02:15 PM
  [ # 34 ]

Wist niet eens dat dit zo zou moeten werken.

Het werkt bij mij dus niet, ramen gaan wel dicht scherm van dak niet, ook niet als ik eerst de stand verzet, zoals eerder genoemd.

Maar afwachten of dit na december opgelost word. Zal waarschijnlijk net goed uitkomen icm met een beurt.

C4GP 1.6 HDIF EB6V

Profiel  
 
davida
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 22 november 2008 12:43 AM
  [ # 35 ]

Ik heb de update voor het gordijn al begin november gekregen hoor, dus hij zou al beschikbaar moeten zijn.
Het probleem is helemaal opgelost ! Ik hoef hem nooit meer handmatig te resetten, hij blijft het gewoon goed doen.
Ik ben helemaal happy !  Very Happy

C4GP 2.0 16V Benzine & LPG (mei 2008) 80.000km

Profiel  
 
RSPR
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 31
Geregistreerd: 27-03-2008

Gepost: 22 november 2008 11:01 AM
  [ # 36 ]
davida schreef:

Ik heb de update voor het gordijn al begin november gekregen hoor, dus hij zou al beschikbaar moeten zijn.

een andere post gaf aan dat ie met die update problemen had met de stuurhoeksensor, misschien dat die update daarom weer is ingetrokken en wordt er nu dag en nacht(  Twisted Evil ) door Citroen gewerkt aan dit prangende probleem…

GC4P Lumiere 2.0 EBV op LPG in Gris Fer, BT

Profiel  
 
davida
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 22 november 2008 12:15 PM
  [ # 37 ]
RSPR schreef:
davida schreef:

Ik heb de update voor het gordijn al begin november gekregen hoor, dus hij zou al beschikbaar moeten zijn.

een andere post gaf aan dat ie met die update problemen had met de stuurhoeksensor, misschien dat die update daarom weer is ingetrokken en wordt er nu dag en nacht(  Twisted Evil ) door Citroen gewerkt aan dit prangende probleem…

Die “andere post” was ook van mij Wink
Ik moest inderdaad nog 1 keer terug omdat mijn boordcomputer (ten onrechte) aangaf er een probleem was met de stuurbekrachtiging. Ik ben toen naar een Citroëndealer in de buurt gegaan (de dealer waar ik hem heb gekocht is een uur rijden), maar die gaf aan dat hij niets geks kon vinden. Toen ik hem vervolgens weer naar huis reed was daadwerkelijk alles weer OK. Beetje gek verhaal dus. Maar de update voor het gordijn heeft dus wel gewerkt. Wat mij betreft kan die update dus uiteindelijk geen kwaad. Maar wellicht dat Citroën NL de update voor de zekerheid inderdaad weer heeft teruggetrokken ?

C4GP 2.0 16V Benzine & LPG (mei 2008) 80.000km

Profiel  
 
AvdW
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 30
Geregistreerd: 26-09-2007

Gepost: 19 december 2008 05:19 PM
  [ # 38 ]

Ook ik heb van dit probleem last gehad. De dealer heeft er lang over gedaan om dit probleem op te lossen, maar nu is het er toch van gekomen. Oplossing: de software van de auto is ge-update!

Grand Picasso C4 Exclusief - Automaat - Icare - Panoramisch dak - Pack detection 2 - Pack anti agression - Bluetooth handsfree tel. systeem. We rijden sinds 9-8-2007.

Profiel  
 
Manni1
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 09-06-2007

Gepost: 20 december 2008 04:26 PM
  [ # 39 ]

AdW ik ben benieuwd welke dealer jij hebt. Ik heb er eentje in Capelle a/d IJssel, als ik de jouwe nou met de mijne laat praten dan ben ik ook geholpen. Kun je me een pers. message sturen?

Ik was (vanwege euvel tankdop, zie andere post) bij de garage en heb voor de 3 e keer gevraagd om een oplossing, cq. of er geen update was. De dealer schijnt naar Citr. NL. gebeld te hebben. Daar wist men niet van een update, die hiervoor beschikbaar is.

Ik overweeg toch maar es wat meer werk er van te maken. Temeer daar deze functionaliteit in de handleiding staat beschreven en zo moet werken. Er staat nix in over dat je die functie alleen binnen 5 minuten na uitzetten contact kan gebruiken o.i.d. (blijkt bij mij overigens ook niet te werken) wat wel het smoesje was van de dealer.

Ik ga nog een keer mailen/bellen en dan ligt de aangetekende brief bij Citroen NL. met een CC naar de dealer, met daarin de ingebrekestelling.

Panoramisch dak is geen goedkope optie en die moet dan ook netjes werken conform handleiding is mijn mening.

Wordt vervolgd.

Besteld 12 mei, geleverd 9 augustus 2007!
C4GP 2.0 EB6V Exclusive
Kleur: Nocciola
Panoramisch dak
Bluetooth
17 inch velgen Scandola
16 inch velgen Dezent V (winter) met Michelin Alpine4.

Profiel  
 
davida
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 26 december 2008 12:32 PM
  [ # 40 ]

Manni,
ik ben het helemaal met je eens! Er is dus wel degelijk een software update, alleen bij mij leidde die eerst tot een geheel nieuw ander probleem, maar dit heeft zich “vanzelf” opgelost. Bij mij werkt het dak nu helemaal naar behoren (eerst had ik hetzelfde probleem als jij; iedere keer weer resetten nodig).
Ik zou dus inderdaad je dealer melden dat meerdere mensen de update al hebben laten uitvoeren; Citroën NL zou hier ook gewoon van moeten weten. Succes !

C4GP 2.0 16V Benzine & LPG (mei 2008) 80.000km

Profiel  
 
 
3 van de 3
 < Vorige 1 2 3
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook