5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
   
effe lampjes vervangen…...
Segerfan
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006

- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Gepost: 06 januari 2009 12:58 AM
  [ # 61 ]

Bij mijn dealer kostte het niets. Geen lampje en geen arbeidsloon. Da’s pas service.

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 06 januari 2009 01:02 AM
  [ # 62 ]

lease auto ?

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
Segerfan
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 333
Geregistreerd: 16-08-2006

- DS 5 So Chic
- DS 5 Jubeleum editie
Gepost: 06 januari 2009 01:03 AM
  [ # 63 ]

Nee, helemaal zelf betaald.

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 06 januari 2009 01:06 AM
  [ # 64 ]

Die van mij is wel een lease auto maar die betaal ik ook helemaal zelf (sorry, off topic). Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen met zo’n dealer maar als mijn auto helemaal fris uit de showroom komt vervangen ze hem ook echt wel onder garantie.

Misschine vind je dealer jou wel aardig

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 06 januari 2009 01:15 AM
  [ # 65 ]
hbeck schreef:

Konid, laten we die discussie niet aangaan. Mijn vrouw is gek op haar auto en ik niet, zij vindt mijn auto ook maar zo zo. Het gaat niet om het embleem maar om de beleving van autodealers met hun klanten. Die van mijn vrouw dtooet dat helemaal goed of het nu een kloten auto is of niet, daar gaat het niet om.

Volledig mee eens, ik heb het ook niet over de mercedes van men vader maar over de service die hij krijgt.
Al is dat garagegebonden en niet merkgebonden, want ik heb al veel andere dingen gehoord over de zogenaamde “service” bij mercedes.
Bij men vader zen dealer werkt het wel zoals het moet.

Mijn dealer is steeds een grotere ontgoocheling.
Maar geloof mij het is niet makkelijk om een goede dealer te vinden, en eer je het weet is het meestal te laat.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 06 januari 2009 01:26 AM
  [ # 66 ]

Trouwens ivm die Jeep.
Iedereen kiest wat hij wil, de ene wil stuiteren en heeft een hekel aan zweven. (onvoldoende weggevoel noemt men dat dan), die mensen nemen hun een audi, bmw, of vw

De andere willen comfort en die kiezen een citroen, renault, peugeot of mercedes.

Voor iedereen is er iets dat hem aanstaat.

Ik heb op 18 jaar voor een C4P gekozen, en mijn argumenten waren:
- veiligheid
- ruimte (ik fiets graag en vaak)
- erg aangenaam interieur (voor mijn gevoel)
- comfort van ophanging, stoelen,...
- en de stilte binnenin (was toch de bedoeling)

En ik ken niet veel mensen die dezelfde keuze gemaakt hebben.
In de parking van de universiteit staat het vol A3tjes, 1 series, golfjes, 207’s,...
Er zijn echter maar 2 studenten met een C4P, en verder zie je nog enkele RAV4’s van toyota, hyundai tuscon en van die dingen, maar it gaat ook meestal om 2-3 exemplaren.
Maar ik ben dus niet alleen, en 1 van men beste vrienden rijdt nu ook een C4P. Zijn vader is een echte citroen freak, dus het moest citroen zijn. Eerst had hij een C4, iemand is tegen hem gereden en nadien heeft hij hem dus ook een C4P genomen. Wel maar een 1.6hdi, maar wel full-option (yellowstone, xenon, navidrive,...)

Dus ook bij de jonge bestuurders is er differentiatie. Niet iedereen wil stuiteren en keihard de bocht om (zonder ervaring) wat dan meestal ook resulteert is figuurlijk de bocht om. (dood)

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
Erik Janszen
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 509
Geregistreerd: 23-09-2006

Gepost: 06 januari 2009 01:56 AM
  [ # 67 ]

Ik bij beun de haas ff (bij de dealer waar ie werkt )op zaterdag naar binnen “sneaken” ,uitlaat lassen,“Piet” wat krijg je van me? “Maak dat je weg komt”:)


BTW is het misschien niet handiger ff te overleggen dat je geinteresseerd bent in een leasefleet in de vorm van een offerte en daarna je lampjes laat wisselen Confused:

Wanneer ik een TV (b.v.) koop kijk ik eerst bij de home cinema setjes,werkt altijd,krijg altijd korting!

Waarom ik Frans rijd?

Waarom niet?

Profiel  
 
hbeck
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 988
Geregistreerd: 30-06-2007

Gepost: 06 januari 2009 06:26 PM
  [ # 68 ]

Picassoke, wat ik jou al eerder aangaf. Die studenten in Belgie hebben het niet echt slecht (tenminste als je welvaart aan de auto’s mag wijten). Niet verkeerd die auto’s die je noemt.

Acadiana, GS break, 3 AXen, 2 BXen, Xantia, C5 break, C4GP 1.6 HDIF EB6, DS3 eHDI en een Ciroen C4 Cactus

Profiel  
 
Caysee
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 386
Geregistreerd: 03-10-2007

Gepost: 06 januari 2009 07:39 PM
  [ # 69 ]
hbeck schreef:

Die studenten in Belgie hebben het niet echt slecht (tenminste als je welvaart aan de auto’s mag wijten). Niet verkeerd die auto’s die je noemt.

In Nederland rijden de meeste studenten met een (zeer) oude tweewieler, die ze zelf in beweging moeten brengen Sad .

Sorry Surprisedfftopic

Grand C4 Picasso 2.0 16V Exclusive Automaat sinds 20-9-2007 (Privérijder)
Mazda CX-5 2.0 TS-plus automaat AWD sinds 7-11-2012 (nog steeds Privérijder)

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 06 januari 2009 10:10 PM
  [ # 70 ]

tja ik heb bij de vorige c5 de lampen laten vervangen aangezien de bumper eraf moest…
dealer heeft toch een klein uur gewerkt lijkt me niet meer dan logisch dat ik hem die dan ook betaal…

een dealer die iets gratis doet verdiend het op een andere plaats wel weer terug…

als ik soms zo de prijzen van beurten zie… Wink

Profiel  
 
konid
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 56
Geregistreerd: 09-02-2008

- Xsara Picasso 1.8 16v
- Xsara 1.6 break Ligne Prestige
Gepost: 06 januari 2009 10:27 PM
  [ # 71 ]
hbeck schreef:

Konid, laten we die discussie niet aangaan. Mijn vrouw is gek op haar auto en ik niet, zij vindt mijn auto ook maar zo zo. Het gaat niet om het embleem maar om de beleving van autodealers met hun klanten. Die van mijn vrouw dtooet dat helemaal goed of het nu een kloten auto is of niet, daar gaat het niet om.

Het was maar een grapje, bedoelde het niet rot Cool

Profiel  
 
markwilts
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 84
Geregistreerd: 02-01-2009

- C1 ambiance 3 drs
Gepost: 06 januari 2009 10:39 PM
  [ # 72 ]
hbeck schreef:

Maarre Picassoke, dat is toch heel normaal dat ze die instelling gewoon aanzetten. Heb jij toevallig een lijstje van wat er allemaal aangezet kan worden in de boordcomputer (zal ongetwijfeld weleens een topic over geweest maar ik kon hem niet vinden).

Sjee, dat zet je toch gewoon standaard aan.

lijstje??? hahaha

kan ik 4 pagina’s mee vullen…

maar weer on topic (excuus)

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 06 januari 2009 10:40 PM
  [ # 73 ]
ronama schreef:

tja ik heb bij de vorige c5 de lampen laten vervangen aangezien de bumper eraf moest…
dealer heeft toch een klein uur gewerkt lijkt me niet meer dan logisch dat ik hem die dan ook betaal…

een dealer die iets gratis doet verdiend het op een andere plaats wel weer terug…

als ik soms zo de prijzen van beurten zie… Wink

Dat is dan ook weer waar, ik heb nu 12 euro uurloon moeten betalen dacht ik, wat ongeveer 20 minuten wil zeggen voor 2 lampen.
Best niet zoveel eigenlijk als je kijkt hoe lang sommigen hier over doen.
En de constructeurs maken het er ook niet makkelijker op om zelf lampjes te vervangen.

In ieder geval ga ik volgende keer toch eerst zelf eens kijken of ik het niet kan. Als het te moeilijk is en ik teveel moet knoeien blijf ik er veel liever af.
De parkeerlichtjes zijn wel makkelijk ter vervangen.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 06 januari 2009 10:41 PM
  [ # 74 ]
markwilts schreef:

maar weer on topic (excuus)

Doe maar niet, hij gaat op slot.

Het lijkt wel een dealer klaag/pluimtopic.
En die was er al Wink

 

Profiel  
 
 
5 van de 5
« Eerste  < Vorige 3 4 5
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook