2 van de 2
 < Vorige 1 2
   
Stuurbekrachtiging valt weg
robb
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-12-2003

Gepost: 24 mei 2004 04:12 AM
  [ # 16 ]

gewoon, net gescanned uit het boek “80 ans de publicité et toujours 20 ans” van Jacques Séguéla.

Betaalt dat nou wat, fotomodel?

Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.

http://www.citroenmodelcars.nl

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 24 mei 2004 10:17 AM
  [ # 17 ]

Ach, geen stuurbekrachtiging op je auto heeft ook zo z’n voordelen:

Inderdaad, wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan en een echte kerel kan ook zonder stuurbekrachtiging Cool
Mijn ZX uit 1992 heeft geen stuurbekrachtiging, maar hij ligt wel veel strakker op de weg dan iedere andere auto met stuurbekrachtiging die ik heb gereden.

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 26 mei 2004 12:38 PM
  [ # 18 ]

Een 1.9 TD, ook voor weinig? Ik weet dat BX-en geen drol waard zijn, maar voor 100 euro kun je echt niet veel verwachten. En als die andere vergelijkbaar is zal daar ongetwijfeld ook eea aan mankeren. Je kunt geluk hebben, maar kijk nog ‘s goed, geef anders liever iets meer uit aan een wat beter exemplaar.
Want wat er momenteel veel gebeurt is dat een BX “voor weinig” wordt aangeschaft, er een tijdje zonder enig onderhoud in wordt gereden, en daarna voor weinig wordt doorverkocht. Als dat dan zo een tijdje doorgaat krijg je een BX die al lange tijd geen fatsoenlijk onderhoud meer heeft gehad. En dat komt best vaak voor.

‘t Is maar een advies hoor, heb zelf ook zat ervaring met oude karren voor weinig…  Wink

Profiel  
 
mvsbab@tiscali.nl
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 01-05-2004

Gepost: 27 mei 2004 12:50 AM
  [ # 19 ]
winnetou schreef:

Een 1.9 TD, ook voor weinig? Ik weet dat BX-en geen drol waard zijn, maar voor 100 euro kun je echt niet veel verwachten. En als die andere vergelijkbaar is zal daar ongetwijfeld ook eea aan mankeren. Je kunt geluk hebben, maar kijk nog ‘s goed, geef anders liever iets meer uit aan een wat beter exemplaar.
Want wat er momenteel veel gebeurt is dat een BX “voor weinig” wordt aangeschaft, er een tijdje zonder enig onderhoud in wordt gereden, en daarna voor weinig wordt doorverkocht. Als dat dan zo een tijdje doorgaat krijg je een BX die al lange tijd geen fatsoenlijk onderhoud meer heeft gehad. En dat komt best vaak voor.

‘t Is maar een advies hoor, heb zelf ook zat ervaring met oude karren voor weinig…  Wink

Nee hoor, die ‘Stuurbekrachtiging valt weg’ auto had ik gekocht voor 100 euri, het was van een kennis van me, die me er weer een keer bij riep toen er een grote groene plas onder de auto lag. Ik had eerst even gekeken en toen 25 euri geboden,  we kwamen uit op 100 euri mede door de volle tank en de nieuwe accu. Heb toen het slangetje vast gemaakt Very Happy en ben vrolijk met men ‘nieuwe’ auto naar huis gekachelt.

De 19 td moet ik wel iets meer voor neerleggen,  maar komt dan ook van een garage met nw apk.

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 27 mei 2004 01:04 AM
  [ # 20 ]

“80 ans de publicité et toujours 20 ans” van Jacques Séguéla.

Hee wat leuk ik heb dat boek ook, maar dan in het Engels, ik wist niet dat het originele boek Franstalig was.

Dat boek heb ik gekregen van mijn jongere broertje, hij vind Toyota de absolute top en Franse auto’s het tegenovergestelde Evil or Very Mad
Ik zal hem een paar klappen met de oude distibutieriem van mijn ZX geven om het Toyota-Virus de kop in te drukken Twisted Evil

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 27 mei 2004 01:51 AM
  [ # 21 ]

aldus de leider van het citroen-forum knokteam Laughing

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 27 mei 2004 11:35 AM
  [ # 22 ]
mvsbab@tiscali.nl schreef:

...Nee hoor, die ‘Stuurbekrachtiging valt weg’ auto had ik gekocht voor 100 euri, het was van een kennis van me, die me er weer een keer bij riep toen er een grote groene plas onder de auto lag. Ik had eerst even gekeken en toen 25 euri geboden,  we kwamen uit op 100 euri mede door de volle tank en de nieuwe accu. Heb toen het slangetje vast gemaakt Very Happy en ben vrolijk met men ‘nieuwe’ auto naar huis gekachelt.

De 19 td moet ik wel iets meer voor neerleggen,  maar komt dan ook van een garage met nw apk.

Dan heb ik niets gezegd! Mr. Green

Kun je trouwens wat meer vertellen over het rijden op PPO? Had er vaag wel eens van gehoord, maar gaat dat in de praktijK? Moet er motorisch nog wat worden aangepast? En hoe kom je aan dat spul?

Profiel  
 
mvsbab@tiscali.nl
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43
Geregistreerd: 01-05-2004

Gepost: 27 mei 2004 11:17 PM
  [ # 23 ]
winnetou schreef:

Kun je trouwens wat meer vertellen over het rijden op PPO? Had er vaag wel eens van gehoord, maar gaat dat in de praktijK? Moet er motorisch nog wat worden aangepast? En hoe kom je aan dat spul?


Zie Tropic PPO —->> http://www.citroen-forum.nl/forum/viewtopic.php?p=8098#8098

PPO DAT RIJD SUPER !!!! Wink

Profiel  
 
winnetou
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004

- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Gepost: 28 mei 2004 01:48 PM
  [ # 24 ]

Ha! Heb de topic bekeken, interessant. Bedankt voor de link, totaal over het hoofd gezien.

Profiel  
 
 
2 van de 2
 < Vorige 1 2
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook